And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
Ik zou ff een ander kabeltje proberen. Het lijkt er namelijk op dat de scanner niet gevonden wordt.
Is hij trouwens USB of Paralel? Bij de laatste zou het ook aan de instellingen van je LPT-poort kunnen liggen.
Is hij trouwens USB of Paralel? Bij de laatste zou het ook aan de instellingen van je LPT-poort kunnen liggen.
tis USB, en heb al andere kabel gebruikt; zelfde probleemOp woensdag 01 mei 2002 02:30 schreef Mous het volgende:
Ik zou ff een ander kabeltje proberen. Het lijkt er namelijk op dat de scanner niet gevonden wordt.
I find it kind of sad
Op woensdag 01 mei 2002 10:16 schreef Gerke2002 het volgende:
Heb ik ook eens gehad met een Snapscan E52. Toen was de scanner defect!!!!
Als het niet aan de kabel ligt is het inderdaad waarschijnlijk de scanner zelf. Heb je hem al op een andere PC geprobeerd?Op woensdag 01 mei 2002 11:09 schreef tutterke het volgende:
[..]
tis USB, en heb al andere kabel gebruikt; zelfde probleem
Heb zelf dacht ik de E52 ofzo (zit er nu niet bij) maar ik gebruik onder XP de 2000 drivers, werkt goed.
En als je het eens met de cd de bij de scanner zat probeerd, wat gebeurd er dan?
Als je deze niet meer hebt of kunt vinden, kan ik je de mijne wel e-mailen. Heb zelf de E52 dus ik weet niet of het wel werkt.
Als je er belang bij hebt kun je me berijken op: webmaster@fcoldenzaal.com
En als je het eens met de cd de bij de scanner zat probeerd, wat gebeurd er dan?
Als je deze niet meer hebt of kunt vinden, kan ik je de mijne wel e-mailen. Heb zelf de E52 dus ik weet niet of het wel werkt.
Als je er belang bij hebt kun je me berijken op: webmaster@fcoldenzaal.com
Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?
ben met de scanner truggegaan naar de shop, en meteen nieuwe gekregen
en deze werkt prima !
het was dus hardware probleempje
en deze werkt prima !
het was dus hardware probleempje
I find it kind of sad
Pagina: 1