folding@home

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:12
Ik gister een client geinstalleerd en heb vandaag het een en ander doorgelezen. Maar weet niet of ik me goed heb aangemeld. Ik heb in de client mijn email adres ingevuld bij name or email (of moet ik hier de nic invullen die ik geregistreerd heb bij dpc?) en heb me geregistreerd bij dpc. Later las ik dat ik eerst had moeten wachten tot ik in de stats stond. Heb ik het nu wel goed gedaan of wat moet ik doen?

Mijn broertje en een paar vrienden wouden ook wel meedoen, dus ik heb gelijk maar een subteam aangemaakt. Maar klopt alles wel wat ik tot nu heb gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Laatst online: 23-05-2023
Heb je het wel over Folding@Home? Volgens mij heb je de distributed folding client gedownload.

Dat zijn twee verschillende projecten, dus je moet ze wel uit elkaar houden.
(Zie [topic=482022/1/25] dat was vandaag ook zo'n vraag ;))

Lees deze instructies als je mee wil doen aan Folding@Home:
DPC Folding @ Home FAQ

en deze voor Distributed Folding:
[topic=435734/1/25]

succes!

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
  • Laatst online: 10:12
ik heb folding@home (niet distributed folding) Ik had die link van je al gelezen, maar kwam er nog niet helemaal uit. Ik heb me namenlijk op de site geregistreerd als marsian, moet ik nu in de client marsian als naam geven of me email adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Laatst online: 23-05-2023
Op dinsdag 30 april 2002 19:04 schreef marsian het volgende:
ik heb folding@home (niet distributed folding) Ik had die link van je al gelezen, maar kwam er nog niet helemaal uit. Ik heb me namenlijk op de site geregistreerd als marsian, moet ik nu in de client marsian als naam geven of me email adres?
Gewoon ook marsian :) Folding gaat toch geen mailtjes sturen.

Voor F@H moet je maar twee dingen weten: je username en je team.

Folding@Home werkt niet met subteams. Het is dus niet mogelijk om een subteam aan te maken waarmee je voor DPC vouwt. Dus als team gewoon 92 invullen. :)

Als je met meerdere mensen samen in de stats wilt komen, het 'samen sterk' idee dus, zul je op alle PC's dezelfde naam moeten gebruiken, maar als team wel 92 houden. :)

Of als je niet voor DPC wilt folden, dan kies je een eigen team, maar dan ben je hier op de verkeerde plek.. :D

Success.

edit: plaatje
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~afman/foldingconfig.gif

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs