Volgende is het probleem
In mijn server: (Dual celeron 533, OS: Win2k AS)
Wil ik graag DivX gaan coderen, mbv FlaskMPeG om mijn werkstation voor mij zelf te houden.
Er zit echter geen geluidskaart in deze computer.
Als ik dan bij FlaskMPeG een MP3 codec wil selecteren ziet hij ze niet, behalve de standaard die bij windows geleverd worden. (PCM etc)
Ik kan de MP3 codecs wel installeren maar FlaskMPeG ziet ze niet.
Als ik hetzelfde op mijn werkstation doe (Win2k) dan pakt hij de audio-codecs wel.
Waaraan kan dit liggen? Of zou ik er gewoon een geluidskaart in moeten zetten?
Geluidskaart uit mijn werkstation is een Terratec DMX Fire 1024 en zodra ik deze overzet in mijn server, wil deze niet eens meer booten.
Of zou ik een SB128 van Creative moeten aanschaffen voor € 20,- ??? (liever niet)
Alvast bedankt
[edit] rest van het coderen gaat prima (de DVD Dumbo zelf dus
)
In mijn server: (Dual celeron 533, OS: Win2k AS)
Wil ik graag DivX gaan coderen, mbv FlaskMPeG om mijn werkstation voor mij zelf te houden.
Er zit echter geen geluidskaart in deze computer.
Als ik dan bij FlaskMPeG een MP3 codec wil selecteren ziet hij ze niet, behalve de standaard die bij windows geleverd worden. (PCM etc)
Ik kan de MP3 codecs wel installeren maar FlaskMPeG ziet ze niet.
Als ik hetzelfde op mijn werkstation doe (Win2k) dan pakt hij de audio-codecs wel.
Waaraan kan dit liggen? Of zou ik er gewoon een geluidskaart in moeten zetten?
Geluidskaart uit mijn werkstation is een Terratec DMX Fire 1024 en zodra ik deze overzet in mijn server, wil deze niet eens meer booten.
Of zou ik een SB128 van Creative moeten aanschaffen voor € 20,- ??? (liever niet)
Alvast bedankt
[edit] rest van het coderen gaat prima (de DVD Dumbo zelf dus
www.kuiphuis.nl