Bios flash, kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Sorry voor de wat vage topictitel, maar ik zit met het volgende probleem:

Ik heb een ASUS A7A gekocht voor een prikkie, en daar ga ik vrijdag een XP 1800+ voor kopen. En die herkent ie dus alleen als ik de bios flash. Wat gebeurd er nou als ik die 1800+ zo erop zet, herkent ie m dan als een langzamer model of helemaal niet? Want anders word het een beetje lastig flashen :P

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Dan werkt het waarschijnlijk gewoon op een lagere snelheid :)

Verwijderd

probeer het zou ik zeggen, meestal gaat het wel werken

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Kan gewoon hoor. Die Bios flash maakt niks uit. Het zorgt er alleen voor dat de cpu correct herkent wordt. Voor prestatie maakt het niks uit. Je ziet dan alleen bij het opstarten 1,53GHz ipv 1800+

Ik heb toch ook een AthlonXp2100+ op mijn KR7A, terwijl er nog geen bios is die de 2100+ ondersteund.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk ziet ie em als een TB/unknown cpu 1150 (11.5 x 100) dus flashen is dan geen probleem lijkt mij :)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

gaat de automatische voltagedetectie dan niet de fout in >> te hoog oud thunderbird voltage op je cpu?? heb dat wel eens gehad met oudere borden...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Ok, das mooi :) Tnx

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Op dinsdag 30 april 2002 17:38 schreef limoentje het volgende:
gaat de automatische voltagedetectie dan niet de fout in >> te hoog oud thunderbird voltage op je cpu?? heb dat wel eens gehad met oudere borden...
Als je huiige BIOS een AthlonXp aankan, maakt niet uit welk model, heb je geen problemen.

Als je huidige BIOS GEEN AthlonXp aankan, zou iker nog geen AthlonXp indoen.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Pagina: 1