Toon posts:

Printerkleuren epson c60

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Mijn epson c60 print foto's (dig. cam) in een erg blauwe teint (terwijl ze op het scherm wel mooi zijn).

Ik heb alle instellingen die er mogelijk zijn binnen het epson-print-menuutje geprobeerd, en zie geen enkele verbetering.

Zou ik een ander kleurenschema moeten downloaden, en zo ja welke, en waar kan ik die vinden?

Groeten en alvast bedankt.........

Josssssssssss :(

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ghm, ik weet niet zeker of je met een Epson c60 testpagina's kan afdrukken (hardwarematig, dus niet softwarematig), maar als je dat kan zou ik dat even proberen. Als hetgene wat er uit komt ook met een blauwe tint is weet je direct dat het niet aan de drivers/software ligt maar aan de printer.

Is het trouwens niet toevallig zo dat je rood/geel inkt bijna op is maar je blauw nog vol is? :o

p.s.: [topic=309815/1/100]

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 10:51

E-Vix

Nu met sneeuw!

Daar kan je waarschijnlijk helemaal niets aan doen. De ene printer print nou eenmaal iets blauwer, de ander weer wat roder of groener. Mijn printer (HP 970Cxi) print foto's vrij donker, en net iets an de rode kant. Ik hou daar bij het bewerken van de foto al rekening mee door hem iets aan de lichte kant te maken, en door hem niet te rood te maken. Werkt perfect.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:15

LopeZ

Too much is never enough

Lijkt erop dat er 1 van de 3 kleuren aan het opraken is. Check eens of bijv geel leeg is, en over je printer instellingen, zet ze allemaal op standaard dan zou alles namelijk gewoon al goed moeten staan.

Btw lees Begroeting onder posts & replies ook even.

/Edit: Ok dit was ook weer niet helemaal de bedoeling, 1x lijkt me wel genoeg :P

Verwijderd

Topicstarter
uhm, de inkt is niet op, er zit net een nieuwe cartridge in, en de hij print zo blauw, dat mensen op smurfen lijken, dus het is ook niet een kleine afwijking.......

Dus?????????????????????????

Terug naar de winkel?????????????

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 30 april 2002 17:46 schreef Josssssssssssss het volgende:
uhm, de inkt is niet op, er zit net een nieuwe cartridge in, en de hij print zo blauw, dat mensen op smurfen lijken, dus het is ook niet een kleine afwijking.......

Dus?????????????????????????

Terug naar de winkel?????????????
Mja, ik zou eerst nog even kijken of je hem nog eens kan laten uitlijnen voor de zekerheid, mijn inkt hier doet ook nog wel eens brak als ik net een nieuwe cardridge erin heb gedaan en moet soms gewoon meerdere malen die functie gebruiken.
Pagina: 1