Mij domein heb ik geregged bij Lonet en zowel de mailserver als de domain forwarding werkt nu al 2 dagen niet. Meer mensen hier last van?
www.lonet.nl normaal gesproken
www.lonet.nl normaal gesproken
🌞🍃
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
We see things as we are, not as they are
mag je wel zeggen.Op woensdag 01 mei 2002 10:19 schreef BaseFreak het volgende:
lekkere zooi daar
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Verwijderd
Na, het schijnt een automatiseringsbedrijfje te zijn dat toch al enkele jaren bestaat. Uitgaande van de website van SIDN zijn ze wel degelijk lid van de Stichting Domein Registratie Nederland.Op woensdag 01 mei 2002 11:51 schreef Kertje het volgende:
ik wil nu lullig doen maar lonet is niet eens lid van de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland en draait niet eens hun eigen nameservers, dit is wellicht idd niet meer dan een studentje die een bedrijfje ernaast draait, zoals zovelen doen
Verwijderd
Werk jij bij de concurrent ofzo?Op woensdag 01 mei 2002 14:28 schreef BaseFreak het volgende:
lekker puinhoop daar. iig bij io zou ik ook niet willen staan hun netwerk is nog in testfase. ze hebben nu al een aantal keren hun netwerk op vrijdag middag down gegooid om dat ht configgen niet wilde en zijn op maandag morgen pas weer verder gegaan.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
en ook dezeOp woensdag 01 mei 2002 14:28 schreef BaseFreak het volgende:
lekker puinhoop daar. iig bij io zou ik ook niet willen staan hun netwerk is nog in testfase. ze hebben nu al een aantal keren hun netwerk op vrijdag middag down gegooid om dat ht configgen niet wilde en zijn op maandag morgen pas weer verder gegaan.
Verwijderd
Ah, vertel! Je weet meer dan mij! Hier ben ik zeer benieuwt naar!Op woensdag 01 mei 2002 18:54 schreef CiscoBitch het volgende:
hehe IO.NL ? Dat is het nieuwe bedrijfje van Harry Dijkstra, de oprichter van Cybercomm.. Hij is bij Cybercomm eruit gekickt toen het heel slecht ging met Cybercomm..IO.nl is echt geen aanrader...!
Verwijderd
Hij is iig zo netjes om zijn echte naam te gebruiken. Dat zouden velen niet doen!Op donderdag 02 mei 2002 15:45 schreef CiscoBitch het volgende:
Zozo, speciaal hiervoor geregistreerd ? Ga je hier nu ook al lopen spammen ? Of laat je dat ook aan Simone over ?
We see things as we are, not as they are
Verwijderd
je had hem beter gelijk kunnen verhuizen, kost als je nieuwe webhost beetje snel is een dag of 3, dus had ie inmiddels allang weer gewerktOp vrijdag 03 mei 2002 14:00 schreef TutanRamon het volgende:
Maar het vervelende is dat ik nog steeds mijn mail niet kan bereiken en dat mijn domein niet bereikbaar is.
Mijn webmail is een zakelijkadres, dus die moet ik snel kunnen openen, maar hun nemen de telefoon niet op!