Lonet down?

Pagina: 1
Acties:

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Mij domein heb ik geregged bij Lonet en zowel de mailserver als de domain forwarding werkt nu al 2 dagen niet. Meer mensen hier last van?

www.lonet.nl normaal gesproken :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
www.lonet.nl doet het hier ook niet nee.. Beetje slordig dat dat zo lang moet duren.. :{

🌞🍃

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 04:07

MeNTaL_TO

The future is not set

Lonet schijnt overgenomen te zijn en zijn gisteren verhuisd, tenminste dat hoorde ik gisteren op een ander forum waarvan de rerouter nog op lonet staat.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

lonet is iid verhuist naar een ander netwerk. maar zijn zo te zien vergeten nameserver wijzigingen te doen :)

dus dat duurt nog wel ff

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:56
2 dagen is niet echt fijn voor je klanten nee..

Verwijderd

nee niet echt. ze zijn bij cybercomm weggegaan naar io.nl toe

Verwijderd

De domainforwarding van mijn domein werkt sinds vanmiddag weer :)

Verwijderd

tis een wonder

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08 11:09
bij mij werkt het dus nog niet, zowel mijn mail niet als mijn forwarding...

We see things as we are, not as they are

Verwijderd

dan zou ik ze gewoon ff bellen die lui zijn vast 24 uur bereikbaar. dit zuigt gewoon.

• Bigfoot
De mail kun je bereiken door het IP adres te gebruiken als servernaam maar ik kreeg alleen mijn oude mailtjes door :(

Verwijderd

lekkere zooi daar

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Op woensdag 01 mei 2002 10:19 schreef BaseFreak het volgende:
lekkere zooi daar
mag je wel zeggen.
De verhuizing was aangekondigd op hun website. Zou maandag om 16.00 uur afgerond zijn. Heb daar e.e.a. geregistreerd staan en alles ligt dus al twee dagen plat.

Bellen heeft geen zin want ze pakken de telefoon niet op en op de gestuurde email is nog geen antwoord ontvangen.

Krijg zwaar de indruk dat Lonet een eenmansbedrijfje is dat wilde profiteren van de hausse maar nu in de basse zit en dus de boel maar heeft verkocht (of heeft moeten verkopen).

Tijdje geleden contact gehad omdat er een probleempje was. kreeg toen in de mail te horen dat ze per 1 mei overgenomen zouden worden maar hun klanten hebben ze dus absoluut niets verteld.

Ben redelijk pissed :( :(

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Verwijderd

ik wil nu lullig doen maar lonet is niet eens lid van de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland en draait niet eens hun eigen nameservers, dit is wellicht idd niet meer dan een studentje die een bedrijfje ernaast draait, zoals zovelen doen :r

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Op woensdag 01 mei 2002 11:51 schreef Kertje het volgende:
ik wil nu lullig doen maar lonet is niet eens lid van de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland en draait niet eens hun eigen nameservers, dit is wellicht idd niet meer dan een studentje die een bedrijfje ernaast draait, zoals zovelen doen :r
Na, het schijnt een automatiseringsbedrijfje te zijn dat toch al enkele jaren bestaat. Uitgaande van de website van SIDN zijn ze wel degelijk lid van de Stichting Domein Registratie Nederland.

Heb de "baas" van Lonet net aan de telefoon gehad. Heb het netjes gehouden :r
Hij verwees me door naar http://www.io.nl Heb me daar eens goed gelucht (0513-880060 voor inlichtingen, geplaatst met toestemming IO). Ze hebben inderdaad Lonet overgenomen. Momenteel worden DNS-servers geupdate. Afhankelijk van je ISP kan dat ff duren (Euronet vindt mijn domeinen inmiddels weer).

De klanten van Lonet krijgen binnenkort een brief van IO. IO was hogelijk verbaasd dat Lonet zijn klanten nauwelijks of niet heeft voorgelicht over de gang van zaken.

FF bellen naar IO en je krijgt de IP-nummers door zodat de mail tenminste weer te lezen is.

• Bigfoot
Beetje vaag dat het op zo'n manier gaat. Ik ben geen expert maar ik zou denken dat er toch wel een elegantere oplossing moet zijn, zonder dat klanten een paar dagen geen domein en mail werkend hebben. Waarom moesten ze die oude nameservers er gelijk uitgooien, er zijn er toch altijd juist twee van zodat je er 1 kan wijzigen?

Verwijderd

lekker puinhoop daar. iig bij io zou ik ook niet willen staan hun netwerk is nog in testfase. ze hebben nu al een aantal keren hun netwerk op vrijdag middag down gegooid om dat ht configgen niet wilde en zijn op maandag morgen pas weer verder gegaan.

• Bigfoot
Op woensdag 01 mei 2002 14:28 schreef BaseFreak het volgende:
lekker puinhoop daar. iig bij io zou ik ook niet willen staan hun netwerk is nog in testfase. ze hebben nu al een aantal keren hun netwerk op vrijdag middag down gegooid om dat ht configgen niet wilde en zijn op maandag morgen pas weer verder gegaan.
Werk jij bij de concurrent ofzo? >:)

Het lullige nu is ook dat mensen die mij een email sturen, hem gebounced krijgen :(

Verwijderd

ik hoor wel es wat. dus io zou voor mij niet de oplossing zijn.

Verwijderd

hehe IO.NL ? Dat is het nieuwe bedrijfje van Harry Dijkstra, de oprichter van Cybercomm.. Hij is bij Cybercomm eruit gekickt toen het heel slecht ging met Cybercomm..IO.nl is echt geen aanrader...!

Verwijderd

vraag me af waar je die onzin vandaan haalt dat ie ontslagen is het slecht ging met cybercomm

Verwijderd

Onzin ? heheh...nee hoor, dit heb ik uit zeer betrouwbare bron. Cybercomm is slecht, en het gaat slecht met Cybercomm, niet voor niks gaan de grotere klanten van Cybercomm, zoals ProServe, die nu bij GlobalSwitch zitten, weg van Cybercomm. Die waren schijtziek van de vele downtime.

Verwijderd

idd cybercomm staat nou nie echt bekend als een goede betrouwbare host, ik heb in het verleden al veel vaker negatieve verhalen over deze partij gehoor

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 14:28 schreef BaseFreak het volgende:
en ook deze

gaat goed hier..

• Bigfoot
Schijnt dat er nu ook nog EUR 24,- betaalt moet gaan worden voor de redirector (naar chello homepage bij mij). :(

Weet iemand waar domeinnaam + redirection + mail goedkoper is?

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:34

cue

OEPS :)

Sorry verkeerde reply :)

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 18:54 schreef CiscoBitch het volgende:
hehe IO.NL ? Dat is het nieuwe bedrijfje van Harry Dijkstra, de oprichter van Cybercomm.. Hij is bij Cybercomm eruit gekickt toen het heel slecht ging met Cybercomm..IO.nl is echt geen aanrader...!
Ah, vertel! Je weet meer dan mij! Hier ben ik zeer benieuwt naar!

Verwijderd

Zozo, speciaal hiervoor geregistreerd ? Ga je hier nu ook al lopen spammen ? Of laat je dat ook aan Simone over ?

• Bigfoot
Op donderdag 02 mei 2002 15:45 schreef CiscoBitch het volgende:
Zozo, speciaal hiervoor geregistreerd ? Ga je hier nu ook al lopen spammen ? Of laat je dat ook aan Simone over ?
Hij is iig zo netjes om zijn echte naam te gebruiken. Dat zouden velen niet doen!

Maar eh,.. , Harry: de boel werkt nog steeds niet!! :(

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08 11:09
Maar het vervelende is dat ik nog steeds mijn mail niet kan bereiken en dat mijn domein niet bereikbaar is.

Mijn webmail is een zakelijkadres, dus die moet ik snel kunnen openen, maar hun nemen de telefoon niet op!

We see things as we are, not as they are

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 14:00 schreef TutanRamon het volgende:
Maar het vervelende is dat ik nog steeds mijn mail niet kan bereiken en dat mijn domein niet bereikbaar is.

Mijn webmail is een zakelijkadres, dus die moet ik snel kunnen openen, maar hun nemen de telefoon niet op!
je had hem beter gelijk kunnen verhuizen, kost als je nieuwe webhost beetje snel is een dag of 3, dus had ie inmiddels allang weer gewerkt

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

[quoteMaar eh,.. , Harry: de boel werkt nog steeds niet!! :(
[/quote]

ja, het is een redelijke puinhoop. 1 van m'n domein werkt inmiddels weer alhoewel admin niet bereikbar is en ik dus niets kan wijzigen. M'n andere domein geeft nog steeds niet thuis.

Harry zegt dat het aan m'n eigen provider ligt want de meeste andere.... Vraag me af wie die meeste anderen dan zijn want een testje door vrienden leverde niets positiefs op.

Dijkstra en Singh (de voormalige Lonet-eigenaar): het is een zooitje. Maar gelukkig voor jullie is het dan iewiewaaiweg, O wat een pech maar dit klantje gaat weg !

Pagina: 1