Toon posts:

Losse remote voor de MZ-N505 type-R

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin is sinds kort de trotse eigenares van de Sony netMD MZ-N505, maar helaas vind ze de remote van deze minidisc nogal lelijk. Ik vroeg me dus af of iemand weet waar nieuwe losse ( mooiere :) ) remotes te bestellen zijn die goed werken op dit type MD speler.

Ik heb hier al wat lopen browsen en searchen, maar nergens kan ik hier een goede informatieve pagina over vinden.

Wie ow wie kan mij hiermee helpen?

Verwijderd

Topicstarter
Na nog wat zoek werk hebben we (me vriendin en ik) de volgende site gevonden:

http://www.minidisco.com

misschien dat iemand er nog wat aan heeft...

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-12 16:25

Aidix

Geluidspietlut

Erg leuk, maar ik denk dat je hem net zo goed bij Sony Nederland kan bestellen, het is immers de 'losse' remote van de duurdere sony's.

Order Subtotal: $59.95
Warranty: $0.00
Sales Tax: $0.00
FedEx International Priority: $26.50
Order Grand Total: $86.45

Komt bij 19% invoerrechten = totaal ongeveer 120 euro.

Zelfs voor de recorders zelf scheelt het dankzij de idiote verzendkosten (en invoerrechten) bijna geen stuiver!

Verwijderd

waarom moet je ons zo op de hoogte brengen van ik en mn vriendin :?

Verwijderd

19 % slaat nergens op

je betaalt vaak al btw uit land van herkomst

het is gewoon een bedrag die door de douane wordt berektn, je kunt er zelfs in hoger beroep gaan als je het niet eens bent met de prijs.

en onder de 50 us dollar hoef je niks te dokken

gewoon aan dat bedrijf vragen of ze op de faktuur een bedrag van minder dan 50 dollar zetten. doen ze meestal wel en verder geen gezeik.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 05 mei 2002 14:24 schreef mightyspawn het volgende:
waarom moet je ons zo op de hoogte brengen van ik en mn vriendin :?
Omdat we samen achter de pc zaten...en dan ben ik gewend in we vorm te praten...en als ik alleen in we vorm praat zonder te vermelden dat er nog iemand bij zit krijg je koninklijk meervoud.

Maar als je er problemen mee hebt dan haal ik het graag weg hoor :p

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

ik vind dat je iets eerder kon bedenken dat je de remote niet wil hebben, bijv bij het kopen van de md-speler :)

had je net zo goed een MZ-N1 kunnen kopen voor het geld dat je nu weer bij komt om een nieuwe remote te kopen...

en zo lelijk is-ie niet...de afstandsbediening van mijn 8 jaar oude pioneer cd-speler is lelijker :z

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Pagina: 1