Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Ik zie dat er geen bak gereset is, dus zal het wel een batabase hikup zijn geweest en dan zie je de cached frontpage.
Nergens druk over maken hoor
Nergens druk over maken hoor
Idd. En die cache procedure loopt altijd een 'beetje' achterOp dinsdag 30 april 2002 17:32 schreef Robin Vreuls het volgende:
Ik zie dat er geen bak gereset is, dus zal het wel een batabase hikup zijn geweest en dan zie je de cached frontpage.
Misschien is fixen zodat er elke dag een nieuwe frontpage apart gezet wordt voor nood situaties.
Het kan ook nog zo zijn dat de andere DB server gebruikt wordt als de eerste niet thuis geeft. In dat geval zal door het niet werken van de replicatie de boel hoe dan ook achter lopen.
Ik lig er niet wakker van.Op dinsdag 30 april 2002 17:40 schreef little_soundman het volgende:
[..]
Het kan ook nog zo zijn dat de andere DB server gebruikt wordt als de eerste niet thuis geeft. In dat geval zal door het niet werken van de replicatie de boel hoe dan ook achter lopen.
Maar soms kijk ik alleen naar maandag, dinsdag etc, en mis ik even de datum. Maar het valt me op dat er links en rechts wel meer over geklaagd wordt.
Maar als dit een of andere fallback machine(db/frontpage?) is, dan is het wel handig als die fallback machine niet te veel dagen achter loopt.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
ik kreeg net een #55 voor m'n kiezen.. (databeest-probs)
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
nu moet je wel de verschillen even in de gaten houdenOp woensdag 01 mei 2002 12:04 schreef CAP-Team het volgende:
ik kreeg net een #55 voor m'n kiezen.. (databeest-probs)
#55 is een GoT melding en dit sub forum is voor de tweakers.net frontpage.
De meldingen wat betreft fouten en ander zaken over GoT kun je kwijt in [forum=15]
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Ik krijg net dit topic te zien op de frontpage. De laatste reactie is toch echt in augustus vorig jaar...
Gisteren zag ik Femme z'n voorstel-post op de frontpage bij de rode items staan. Ook daar was de laatste reactie al heel lang geleden...
Gisteren zag ik Femme z'n voorstel-post op de frontpage bij de rode items staan. Ook daar was de laatste reactie al heel lang geleden...
Siditamentis astuentis pactum.
nee hoor, die's gisteren gewoon weer omhoogegeschoptOp woensdag 01 mei 2002 13:45 schreef Varienaja het volgende:
Ik krijg net dit topic te zien op de frontpage. De laatste reactie is toch echt in augustus vorig jaar...
Op dinsdag 30 april 2002 22:01 schreef JayTaph het volgende:
Jeej.. een nieuw deel is af
Ik heb ze ook online gezet omdat er een flink aantal mensen dat graag wilde hebben: http://www.xs4all.nl/~joshua/tutorial/
En nu part chapter
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Inderdaad... ik keek niet verder dan pagina 1 @ 100 posts per pagina.Op woensdag 01 mei 2002 13:47 schreef Flat© het volgende:
[..]
nee hoor, die's gisteren gewoon weer omhoogegeschopt
[..]
Siditamentis astuentis pactum.
De frontpage heeft werkelijk een probleem. Als de frontpage door internet explorer 6 wordt bezocht wordt de meest recente versie geshowed. Ieder keer dat er dan een bezoek aan de frontpage in dezelfde sessie wordt gebracht wordt de pagina van voor die pagina getoont. Een refresh verhelpt dat probleem.
Ik vermoed dat bij Cache-Control de opties no-cache, must-revalidate nog meemoeten.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Date: Wed, 26 Feb 2003 10:50:58 GMT Server: Apache/1.3.27 (Unix) PHP/4.2.2 mod_gzip/1.3.19.1a X-Powered-By: PHP/4.2.2 Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT Last-Modified: Wed, 26 Feb 2003 10:50:59 GMT Cache-Control: post-check=0, pre-check=0 Pragma: no-cache P3P: CP='CUR ADM OUR NOR STA NID' Set-Cookie: tc=1046256659%2C1046256659; expires=Fri, 28-Mar-03 10:50:59 GMT; path=/; domain=.tweakers.net Connection: close Content-Type: text/html; charset=ISO-8859-15 |
Ik vermoed dat bij Cache-Control de opties no-cache, must-revalidate nog meemoeten.
heeft iemand een lijstje met alle # foutmeldingen? De nummers en hun betekenissen?
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
yade schreef op 26 February 2003 @ 11:57:
De frontpage heeft werkelijk een probleem. Als de frontpage door internet explorer 6 wordt bezocht wordt de meest recente versie geshowed. Ieder keer dat er dan een bezoek aan de frontpage in dezelfde sessie wordt gebracht wordt de pagina van voor die pagina getoont. Een refresh verhelpt dat probleem.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Date: Wed, 26 Feb 2003 10:50:58 GMT Server: Apache/1.3.27 (Unix) PHP/4.2.2 mod_gzip/1.3.19.1a X-Powered-By: PHP/4.2.2 Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT Last-Modified: Wed, 26 Feb 2003 10:50:59 GMT Cache-Control: post-check=0, pre-check=0 Pragma: no-cache P3P: CP='CUR ADM OUR NOR STA NID' Set-Cookie: tc=1046256659%2C1046256659; expires=Fri, 28-Mar-03 10:50:59 GMT; path=/; domain=.tweakers.net Connection: close Content-Type: text/html; charset=ISO-8859-15
Kijk eens bij het kopje 'pragma'? Daar staat achter no-cache.
En dat gaat weer over het forum.Prutz0r schreef op 26 February 2003 @ 12:01:
heeft iemand een lijstje met alle # foutmeldingen? De nummers en hun betekenissen?
Ok, ik heb in"back-toets op tweakers.net geeft soms ou" gereageerd. Daar zou men wat mee kunnen doen, maar het hoeft natuurlijk niet. Ik vind wel dat als je 1.0 HTTP PRAGMA stuurt via een HTTP 1.1 response dat de browser dat best mag negeren. Maar ik vind ook dat jullie best 95% van het marktaandeel van de Internet Explorer mogen negeren, terwijl dat eigenlijk niet nodig is.
Pagina: 1