Sinds ik een router heb is er geen edonkey meer mogelijk. ik heb gehoord dat er een aantal poorten moet worden open gezet. welke poorten moeten er worden opgezet om edonkey te kunnen gebruiken?
Ik heb heb programma niet, maar ik denk gewoon dat je de verbindingsinstellingen van edonkey moet veranderen.
BTW: dat door sommige mensen gemeend wordt dat router uitgesproken moet worden als rauter betekent nog niet dat je het ook zou moet schrijven
BTW: dat door sommige mensen gemeend wordt dat router uitgesproken moet worden als rauter betekent nog niet dat je het ook zou moet schrijven
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Je moet zorgen dan inkomen verkeer op poort tcp/4662 toegestaan is en wordt doorgestuurd naar de pc waar edonkey op draait.
[edit]
Whoops is inderdaad poort 4662 TCP en niet UDP
[edit]
Whoops is inderdaad poort 4662 TCP en niet UDP
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
TCP: 4662 open (incomming connections).
De rest kan passief, gaat dus automatisch omdat je PC dat eerst request. O.a. 4665 UDP en 4661 TCP worden gebruikt (maar dat wisselt per server).
De rest kan passief, gaat dus automatisch omdat je PC dat eerst request. O.a. 4665 UDP en 4661 TCP worden gebruikt (maar dat wisselt per server).