Kleuren IIyama TFT AS4315UT

Pagina: 1
Acties:

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:00

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Ik heb pas een IIyama TFT AS4315UT gekocht, hele makkelijke auto-balance functie erop voor het instellen van de kleuren, maar als ik nu een spel ga spelen, en weer terugkeer naar windows, Zijn de kleueren weer teruggesprongen naar hun default settings.

Ik heb Detonator 28.90 drivers geinstalled op aanraden van een vriend, maar nix.

Wie heeft hier ook last van, of weet een mogelijk oplossing?

Bvd.

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Op de driver-cd van mijn lcd staat een kleurschema, als ik die installeer heb ik nergens last van

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Ik heb er geen programma bij gekregen om de kleuren te testen :'(.

Is dat programma van jou speciaal voor een bepaald merk?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Als ik de drivers installeer word dat bij kleurprofielbeheer ofzo heen gezet, waarna het duidelijk te merken dat de kleuren beter zijn (minder flets)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:55

Hu9o

Schokkend

IS het niet zo dat de instelling van de kleuren per resolutie gelden?? Waaraschijnlijk speel je het spel in een andere reso dan dat je de desktop hebt (en dus de kleurinstellingen).

Ik weet het niet hoor, maar gewoon een gokje...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Mijn Windows reso is 1280x1024, in het spel speel ik op 1024x768, omdat mijn grafische kaart het anders niet trekt,
Misschien dat er idd in het spel een andere donker/licht instelling wordt gebruikt, en dat Windows die kopieerd of zoiets.

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
* InSPiRE heeft ook een AS4315UT en ken dit probleem niet

Koop anders een videokaart met DVI, dan ben je van je probleem af.

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Topicstarter
Ik hoop (en ga ervan uit) dat je gelijk hebt, en dan heb ik bijna de oplossing, dan ga ik even bij mijn baas zeuren ivm vrije dagen, en een nieuwe PC aanschaffen, MET Dvi-uitgang.

Bedankt voor de reacties, kan dicht.

Pagina: 1