Toon posts:

[Koffermod] 1e casemod: DivX-Koffer!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 748 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Koffermod
Hij is nagenoeg af: Mijn koffermodje. Ik weet dat 'ie niet bijster origineel is, maar ik heb hier goed rondgekeken en heb geprobeerd hem boven de rest uit te laten steken door nette en nauwkeurige afwerking.
De computer gaat dus gebruikt worden als standalone DivX/DVD player. Er zit dus ook geen muis/toetsenbord/monitor op aangesloten.
Ik wil nu alleen nog gebruik van een afstandsbediening gaan maken. De onderdelen voor de infrarood-ontvanger heb ik al. Moet alleen nog effe in elkaar gesoldeerd worden.
Laat maar horen wat jullie ervan vinden! :)

Tech Info:
Mobo is een Abit BE6-II.
CPU is een Celeron2 566 @ 850 ~ 900, gekoeld door een Golden Orb. 't Ding blijft idle op kamertemp en wordt stressed slechts 37 graden.
Een Matrox G400 MAX Dualhead zorgt voor de uitstekende beelden. Deze kaart is flink overgeklokt; op GoT ben ik nog niemand tegengekomen die mijn snelheden heeft gehaald. :P
Er zit een Pioneer 104S DVD-drive en een Quantum Fireball 8,4 GB hdd in.
De trommelvliezen worden aan het trillen gebracht door een Soundblaster 128 en er zit een goedkoop (maar klein!) 100 mbit NIC'je in. Het OS is Windows XP uiteraard flink uitgekleed, getweaked en getuned. Films speel ik af met Windows Media Player 6.4 of PowerDVD 4.

De foto's

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/koffer/schuin_voor_klein.JPG
Dit is 'm dan. De CD is zojuist uit de slot-in DVD-drive gekomen.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/koffer/achterkant_klein.JPG
De achterkant. De voeding heb ik enigszins moeten modden om die aansluiting daar te krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/koffer/voorkant_klein.JPG
De voorkant. De fan is een Papst. Er zit een powerbutton en een switch voor de CCFL's (soort neon) op. Verder power en hdd-ledjes en natuurlijk de gleuf voor de cd/dvd's.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/koffer/binnenkant_klein.JPG
De binnenkant. Ik hou genoeg ruimte over om kabels en cd's mee te kunnen nemen. Kabeltjes moeten nog wat beter worden weggewerkt.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/koffer/licht_uit_klein.JPG
Eentje met 't licht uit.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/koffer/schuin_achter_klein.JPG
Hier is ook de achterkant zichtbaar. De fan hierop is van de voeding.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/koffer/raam_donker_klein.jpg
I love windows :D

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/koffer/zijkant_klein.JPG
Een van de zijkant.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/koffer/koffer_tv_klein.JPG
Aangesloten op de TV dmv een tulpplug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kruisjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
vooral dat enerlaatste kruisje is zeer goed gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Ziet er echt SUPER uit :9~

Heb je geen pics van de binnenkant ?

Oh,kruisjes :(

Ben bang dattie er mee bezig is,dus even geduld dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Oh wat een mooie kruisjes :9~

Upload je pics ff bij www.endoria.net/upload

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
Erg mooi, vooral die slotin cdrom :)

maar die dipswitch voorop is dat niet onhandig?

dude... wait... what...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-09 21:05

Bjorker

Cadillacs rule!

Wow cool gaaf.... Goed gedaan, petje af. Als ik het alleen nog kon zien dan was het helemaal toppie. 8-)

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kruisjes? Vreemd.. ok ik ga ze ergens anders neerzetten. Even geduld AUB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja, zo kan ik het ook :7

Goed verhaal vertellen en dan kruisjes laten zien.. :o

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Nu zijn er al wat meer pics :)

Ik vind em echt om te kwijlen,en netjes afgewerkt.

Well done !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, nu doen ze 't als 't goed is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dit is mooi :)

Erg netjes gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:26

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat is ZEER netjes gedaan! die afwerking om de gaten is dat gedaan met aluprofielen?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Ja ze doen het.
Ziet er phat uit :9

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeeer goed gedaan !! da zou ik ook wel willen hebben!
:):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanx guys! Ja de randen zijn afgewerkt met alu-profielen, in verstek gezaagd. Alleen de ronde gaten kon ik daar niet mee bewerken, en tot dusver heb ik daar nog geen goed materiaal voor gevonden.

En ik vind die dipswitch niet onhandig aan de voorkant, vond 't wel leuk uitzien eigenlijk :) Lekkere industrial look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep! Zeeer netjes :9~ Het is je dan ook zeer goed gelukt om hem strak af te werken. Dit is wel een van de beste koffermods die ik gezien heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:41

ReseTTim

Chocolate addicted

zeer nice.. voor die dvd speler daar ben jij volgensmij de eerste in die hetzow mooi heeft opgelost..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeer mooi gedaan :9
maar waar heb je die koffer vandaan ( is niet zo'n standaard gamma ding , toch?? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, deze is echt te mooi :P Dit staat voor mij ook op het programma, alleen dan koffer formaat a4 en met atx mobo (dus geen via ofzo)
complimenten hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Plaatjes doen het.

Echt super mooi :9~, mijn complimenten!

Heb je er lang over gedaan?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die koffer is van de gamma ja. 18 Euro geloof ik. Bij de Praxis hebben ze er ook, maar die zijn net iets minder dik, waardoor je problemen krijgt met de PCI/AGP kaarten.

Ik heb er redelijk lang over gedaan ja. Vooral het in verstek zagen van de profielen was veel werk. Ik had geen verstekzaag tot m'n beschikking dus ik moest 't allemaal met de hand doen. Verder zit er ongeveer net zo veel tijd in het installeren/tunen van bios en XP, als in het bouwen schat ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Goede MOD! Vooral die window met die 2 CCFL's is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 11:01
sweeeeeeeeeeeet
lijp gedaan
goed afgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kom je aan dat tulp signaal uit die matrox kaart? zie ik daar uit die vga stekker een tulip draadje lopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 14:27
Netjes man ... ! Heb je nog een (/edit :TV) monitor aangesloten of direct DOS TV-OUT en Clone in Windows ? Ik heb ongeveer dezelfde combo namelijk.

Concrete Loop Watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de liefhebbers; nog wat 'contructie'-foto's. :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/koffer/mobo_backplate.jpg
De backplate van het moederbord. Het moederbord is er dus altijd uit te schroeven en eventueel te vervangen.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/koffer/agp_pci_unit.jpg
Het ding dat ik maar AGP/PCI-unit noem. De kaarten zitten dermate stevig aan elkaar dat ze niet nog eens extra aan de koffer zelfs vastgemaakt hoefden te worden.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/koffer/voeding.jpg
De voedingsmod. Op het metalen plaatje waarin de aansluitingen van het mobo vallen, was nog net een plekje vrij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Laatst online: 23-09 18:04

Psychoot

1337n00b^

Het enigste wat ik kan zeggen is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op dinsdag 30 april 2002 15:18 schreef xoploosx het volgende:
Voor de liefhebbers; nog wat 'contructie'-foto's. :)

[afbeelding]
De backplate van het moederbord. Het moederbord is er dus altijd uit te schroeven en eventueel te vervangen.

[afbeelding]
Het ding dat ik maar AGP/PCI-unit noem. De kaarten zitten dermate stevig aan elkaar dat ze niet nog eens extra aan de koffer zelfs vastgemaakt hoefden te worden.

[afbeelding]
De voedingsmod. Op het metalen plaatje waarin de aansluitingen van het mobo vallen, was nog net een plekje vrij! :)
en weer doen je plaatjes het niet :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al het goeie komt van [DPC]Division Eindhoven's koeien! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 april 2002 15:19 schreef eendje het volgende:

[..]

en weer doen je plaatjes het niet :)
Lol! Ik weet niet wat dat is met mij en die plaatjes.. nu doen ze 't wel gelukkig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
ik zou die 2de Fan (van de voeding) ook vervangen door een PAPST, vooral als je er films mee kijkt.
Voor de rest: :9~

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 april 2002 15:16 schreef Hermanator het volgende:
hoe kom je aan dat tulp signaal uit die matrox kaart? zie ik daar uit die vga stekker een tulip draadje lopen??
Die kabel zat er gewoon bij. Aan de ene kant zit een VGA-stekker, aan de andere kant een tulp en S-Video aansluiting.
En FreeRider schreef het volgende:
Netjes man ... ! Heb je nog een (/edit :TV) monitor aangesloten of direct DOS TV-OUT en Clone in Windows ? Ik heb ongeveer dezelfde combo namelijk.
Hij boot/draait gewoon alleen op TV. Maar ik kan er zonder problemen een monitor bijprikken en de desktop naar deze monitor extenden. Zit ik wel de hele tijd vensters van TV naar monitor te slepen, maar dat hoeft toch alleen maar bij onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-09 21:05

Bjorker

Cadillacs rule!

Hier heb je heel wat uurtjes aan besteed zie ik. Respect !
Echt mijn complimenten, deze steekt met kop en schouders boven de gemiddelde case-mod uit.

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 april 2002 15:21 schreef The_Dud3 het volgende:
ik zou die 2de Fan (van de voeding) ook vervangen door een PAPST, vooral als je er films mee kijkt.
Voor de rest: :9~
Bedankt! Het is alleen zo dat die Papst meer lawaai maakt dan die voedingsfan. Die laatste is echt heel stil (draait ook heel traag) en de voeding wordt absoluut niet warm. Ik wil alleen nog dmv Speedfan o.i.d. ervoor zorgen dat ik die Papst langzamer kan laten draaien. Op de een of andere manier lukt dat nog niet. Alleen mijn CPU-fan kan ik regelen. (Die draait dan ook op 40%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die vga-svid-tulp kabel zit dus in de secondary vga connector en dan kan je em gewoon booten op de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tering man. ziet echt strak uit!! Ik zou zeggen, kom maar een keertje langs, ff een filmpie kieken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Mega strak afgewerkt mijn complimenten gast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

En dan durfen sommigen nog te beweren dat kofferMOD's saai zijn!

Het tegendeel, heel mooi gedaan, en zeker origineel met dat window en removable MoBo.

Thumbs UP :) :)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 21:37

Hydrax

*huh?*

Echt een zeer vet koffertje!
Ik zou ook wel zoiets willen bouwen maar ik heb ff geen pc over :(

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nijs !!! ziet er geil uit, echt waar :9~ wreed.... *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeRider
Gebruik je clone of mult-display ? Ik gebruik namelijk clone, maar dan heb je op de 2e poort geen overlay (films). Wel weer als je DVDMax gebruikt... maar dan ben je de controls kwijt ;) Ben benieuwd of je dat ook tegen bent gekomen, en natuurlijk hoe snel je hem hebt geclocked !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:14
Zie ik daar wat bekende hardware ;)

Het is in iedergeval mooi gelukt met je mod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 april 2002 15:34 schreef Hermanator het volgende:
die vga-svid-tulp kabel zit dus in de secondary vga connector en dan kan je em gewoon booten op de tv?
Inderdaad. Op een van de foto's zie je een dos scherm. Dat is het eerste scherm dat zichtbaar wordt bij het booten. Het is namelijk wel zo dat hij bepaalde dos-resoluties niet kan laten zien. Na dat dos-scherm verschijnt gewoon de witte balk, dan het bootscherm van XP op de TV.
En __Ted__ schreef het volgende:
tering man. ziet echt strak uit!! Ik zou zeggen, kom maar een keertje langs, ff een filmpie kieken :+
Als jij voor het bier zorgt. :D

Nogmaals bedankt voor de complimentjes mensen. Had ik al gezegd trouwens dat een Matrox G400 VET mooi 2D beeld geeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 15:21
Als media speler kun je mischien beter sasami (www.sasami2k.com) gebruiken, deze heeft geen randen (dus alleen een video beeld) en is volledig handig te besturen met een keyboard ( dus infrarood moet ook lukken), bv dingen als brightness, defeat atrifacts, ect zitten er allemaal in achter een hotkey.

verder geile mod hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeRider
Op dinsdag 30 april 2002 15:45 schreef xoploosx het volgende:
Inderdaad. Op een van de foto's zie je een dos scherm. Dat is het eerste scherm dat zichtbaar wordt bij het booten. Het is namelijk wel zo dat hij bepaalde dos-resoluties niet kan laten zien. Na dat dos-scherm verschijnt gewoon de witte balk, dan het bootscherm van XP op de TV.
Tip: Als je BIOS logo's ondersteund dan krijg je die wel te zien. Ik heb een heel logo zitten fabrieken wat je te zien krijgt ipv het 1e POST scherm (wat je normaal niet ziet). Je kan dan nog steeds op DEL drukken voor de BIOS of TAB om het oorspronkelijke POST scherm weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 april 2002 15:43 schreef FreeRider het volgende:
Gebruik je clone of mult-display ? Ik gebruik namelijk clone, maar dan heb je op de 2e poort geen overlay (films). Wel weer als je DVDMax gebruikt... maar dan ben je de controls kwijt ;) Ben benieuwd of je dat ook tegen bent gekomen, en natuurlijk hoe snel je hem hebt geclocked !
Dat komt me zeer bekend voor ja. :D Ik kreeg ook geen overlay om de clone (TV). Dus nu heb ik 'm gewoon op multi-display staan. Als ik aan XP moet klooien dan gooi ik een monitor erop en extend het desktop naar de monitor.
Normaal gesproken staat de TV als primary monitor ingesteld en heb ik het vinkje bij monitor 1 "extend desktop to this monitor" ofzoiets weggehaald. Werkt perfect.
Hoe hoog heb ik 'm geklokt. Op het moment draait ie op Core/memory: 160/212. System PPL clock op 318. Mijn FSB heb ik op 105 staan, maar ik weet niet of dat er verder nog op van invloed is. (CPU/AGP divider staat op 1/1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 april 2002 15:48 schreef Horus het volgende:
Als media speler kun je mischien beter sasami (www.sasami2k.com) gebruiken, (..)
Interesting.. Misschien doe ik dat wel. Ik wil eerst ff mijn afstandsbediening klaar hebben en ga dan kijken wat er aan software is dat goed werkt.
Op dinsdag 30 april 2002 15:51 schreef FreeRider het volgende:

[..]

Tip: Als je BIOS logo's ondersteund dan krijg je die wel te zien. Ik heb een heel logo zitten fabrieken wat je te zien krijgt ipv het 1e POST scherm (wat je normaal niet ziet). Je kan dan nog steeds op DEL drukken voor de BIOS of TAB om het oorspronkelijke POST scherm weer te geven.
Ah dat moet ik hebben eigenlijk, kun je daar iets meer over vertellen. Hoe maak ik zo'n logo en hoe flash ik dat in de bios? Gaat dat ook bij een BE6-II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg vet hoor, een van de betere koffermods.

(kun je die fotowtjes ff wat verkleinen? Als je op school zit en een enkele ISDN-lijn moet delen met zo'n 60 computers, dan haal je die niet zo rap binnen hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet gedaan man, ziet er strak uit!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 april 2002 16:03 schreef carnman het volgende:
Erg vet hoor, een van de betere koffermods.

(kun je die fotowtjes ff wat verkleinen? Als je op school zit en een enkele ISDN-lijn moet delen met zo'n 60 computers, dan haal je die niet zo rap binnen hoor)
Bedankt! Als er meer mensen problemen mee hebben dan verklein ik ze wel. Ze zijn al verkleind trouwens, want ze waren 1024 * 768 :) In aantal KB maakt dat niet zo gek veel uit trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo dat ziet er wel gaaf uit hoor :9~
Je hebt trouwens ook de achterkant mooi weggewerkt met zo rand.
Ja kei mooi gedaan hier kunnnen veel lui van leren .
Echt vet zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:51
Wow.. zo hoort het.. functioneel, afgewerkt, doorgedacht.
Hoeveel tijd heeft dat je nou gekost?
En hoeveel geld? :P

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier nog een ode aan Witlof, als dank voor zijn moederbord, converter, cpu en cooler. (Ik heb er wel voor moeten betalen hoor ;) )

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.adriaans4/koffer/raam.JPG
Op dinsdag 30 april 2002 16:10 schreef nigelator het volgende:
Wow.. zo hoort het.. functioneel, afgewerkt, doorgedacht.
Hoeveel tijd heeft dat je nou gekost?
En hoeveel geld? :P
Ik heb de tijd niet bijgehouden, maar ik gok op ruim 50 a 60 uur. De kosten waren niet zo gek hoog. Elke tweaker weet wel wat de pc-onderdelen kosten. De koffer was 18 euro, de profielen (3 meter) zo's 2 a 3 euro p/stuk. Het plexiglas plaatje 2 euro, de CCFL's 13,60 euro p/stuk bij Stuut & Bruin. De schakelaartjes (ik heb er 1 over) ruim 10 euro (die waren duur ja).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xshredx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:46

xshredx

mijn complimenten: hele strakke mod...
vooral de randjes overal vind ik heel goed afgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is de mooiste koffermod die ik op GoT gezien heb(beste afwerking) ;)

waar heb je die koffer gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 april 2002 16:54 schreef KingOfDos het volgende:
dit is de mooiste koffermod die ik op GoT gezien heb(beste afwerking) ;)

waar heb je die koffer gekocht?
Thanx; de koffer is van de Gamma en kost iets van 18 euro. En ze hebben ze nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wouw :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moooooooooi :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
WoW :9~
echt mooi!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 22:25
ziet er zeer netjes uit :9~
klasse man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er mooi uit :), en mooi afgewerkt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:44
Woooooooow!! :9~ da's het echte werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 09:12
Echt klasse man
Best afgewerkte die ik tot nu toe heb gezien
Echt heel mooi
Beste die op GoT al is langs geweest volgens mij

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ej, lache man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petergr
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

die is echt :9~ :9~ :9~ :9~

kun je ons mischien ook meer vertellen over watvoor hardware je gebruikt hebt? ben ikzelf wel nieuwsgierig naar :) .

edit:
sorry ik moet beter lezen |:(

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
  • Laatst online: 10:22
zeker een van de betere koffermods, wil er zelf ook nog steeds een bouwen maar zoek het niet echt er aan te beginnen/geld aan uit te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 16:19 schreef xoploosx het volgende:
Het plexiglas plaatje 2 euro,
1. Hoe dik is het? :?
2. Waarrrr????? >:) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
super mooi gedaan :)
zoiets wil ik ook wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi gedaan man vakwerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 20:06 schreef Stijn.LM het volgende:

[..]

1. 0,5 mm
2. AFvalbak v/d buren

:+

supermooi nogmaals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 16:55 schreef xoploosx het volgende:

[..]

Thanx; de koffer is van de Gamma en kost iets van 18 euro. En ze hebben ze nog steeds :)
ik ga dus morgen even naar de gamma :D
waar stond hij ongeveer(bij welk spul)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

omg die is vet man !! >:)

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erug strak >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 april 2002 20:30 schreef KingOfDos het volgende:

[..]

ik ga dus morgen even naar de gamma :D
waar stond hij ongeveer(bij welk spul)?
Bij de koffers ;) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 30 april 2002 20:06 schreef Stijn.LM het volgende:

[..]

1. 3 mm
2. Bij de hobbyzaak in het dorp. Ze hadden nog een stukkie staan, zoals elke hobbyzaak volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg mooi gedaan! Netjes afgewerkt.

Allene .. CCFL's in je DivX-bak? Dan wil je toch juist zo donker mogelijk hebben? Geen extra ledjes, laat staan 2 CCFL's.

Lang leve de uitknop, maar toch .. puur voor de show?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik vraag me af waarom je een divx/dvd bak zou overklokken. Wel mooi afgewerkt enzo of is dat al een keer gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Sexy hoor *D

Maar hoe zit het dan bij zo'n "DivX bak" met de O/S?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t... :D

Mooie koffermod man, echt toppie gedaan... :9

Vooral de oplossing met een slot-in dvd is natuurlijk errug mooi... ;)

Conclusie: Mooi window, mooie afwerking, redelijke orginele opbouw van de koffer
= Een Top MOD... :)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:10
alleen nog maar kruisjes hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 21:15
'k wil hem ook zien! 'k zie alleen maar Xjes :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyravex
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

k zie alleen maar xxx :(

|we live in the history of a mad man Mr. G |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midget
  • Laatst online: 08:28
Op woensdag 01 mei 2002 11:30 schreef pyravex het volgende:
k zie alleen maar xxx :(
Ik ook xxx beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 15:21
Op woensdag 01 mei 2002 11:32 schreef peterzwet het volgende:

[..]

Ik ook xxx beetje jammer
Volgens mij was gewoon opzoek naar xxx :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 04:41 schreef HlpDsK het volgende:
Erg mooi gedaan! Netjes afgewerkt.

Allene .. CCFL's in je DivX-bak? Dan wil je toch juist zo donker mogelijk hebben? Geen extra ledjes, laat staan 2 CCFL's.

Lang leve de uitknop, maar toch .. puur voor de show?
Mja het is voor de show natuurlijk, maar toch.. Als je een film zit te kijken in 't pikkedonker en je drinken flikkert om en je hele kamervloer is bezaaid met chips dan weet je dat wat blauw schijnsel heel fijn was geweest :) Maar het kan uit inderdaad. Bovendien is de koffer ook als LAN-party-bak te gebruiken en dan moet ik natuurlijk wel kunnen patsen :P
BzrK schreef het volgende:
en ik vraag me af waarom je een divx/dvd bak zou overklokken.
Voor de }:O natuurlijk!
En Bolk zei het volgende:
Sexy hoor *D Maar hoe zit het dan bij zo'n "DivX bak" met de O/S?
XP. Met zo min mogelijk services en franjes.

Doen de pix het weer inmiddels? Hier werken ze gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enterprice
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

1 vd beste kofferMODs die ik ooit heb gezien :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, hij is echt gruwelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je misschien voor mij ff de G400 opmeten? Tis namelijk voor in mŽn mod, where size does matter. De afmetingen van voor naar achter en vanaf de bodem van de koffer tot de bovenkant van de kaart :D thx in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 22:20 schreef Hermanator het volgende:
Kan je misschien voor mij ff de G400 opmeten? Tis namelijk voor in mŽn mod, where size does matter. De afmetingen van voor naar achter en vanaf de bodem van de koffer tot de bovenkant van de kaart :D thx in advance
ik vind deze echt goed gelukt :) dat raam ed. Ik ga ook maar eens zoiets maken dan kan ik bij me vriendin divx kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-07 11:22
Tech Info:
Mobo is een Abit BE6-II.
CPU is een Celeron2 566 @ 850 ~ 900, gekoeld door een Golden Orb. 't Ding blijft idle op kamertemp en wordt stressed slechts 37 graden.
Er zit een Pioneer 104S DVD-drive
Leipe mod, maar wat ik vooral geinig vind is dat ik exact diezelfde combo in mijn stereo heb staan :)
Alleen de matrox nog niet, geld is op..

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Laatst online: 28-09 16:25

BreeeZe

Devt

Wow, zekers de mooiste koffermod die ik gezien heb ! :9~

* BreeeZe heeft ze niet allemaal gezien trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wh000000t !! NICE !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Laatst online: 19-02-2024
ziet erg mooi uit hoor! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 11:32
Zier er errug gelikt uit, wat ik me alleen afvraag is waarom je er geen betere geluidskaart in hebt gestopt, met 5.1 out ofzo...

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 01 mei 2002 23:56 schreef JdeBruijn het volgende:
Zier er errug gelikt uit, wat ik me alleen afvraag is waarom je er geen betere geluidskaart in hebt gestopt, met 5.1 out ofzo...
divx is toch maar stereo.. dus dan heeft het zeer zeer weinig nut

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Laatst online: 11:32
ok, maar ik dacht dat ie ook bedoeld was als standalone dvd speler(er zit niet voor niks een dvdspeler in :9).
Bovendien denk ik dat we in de nabije toekomst wel divx'en gaan zien met surround sound...

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:11
[Ali G mode]

Wicked man!
For Real! Aiiii...
This geezer knows how to mod!

[/Ali G mode] :+

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S