Toshiba Tecra 8200 wireless nic drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-07 19:49
Ik heb gister een nieuwe laptop gehaald ;) Maar ik kan geen win2k drivers vinden voor de Wireless link

op de toschiba site kom ik alleen een stel setup progs tegen maar daar zitten ook geen drivers in

Het gaat dus om :

TOSHIBA Wireless_LAN_Card (zo staat ie ook in device manager)

In een Toshiba Tecra 8200

Heeft iemand een idee hoe ik dit ding draaind krijg? De andere hardware is geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
bij m'n pa herkend / installed de win2k software hem gewoon direct....

Dus ik zou de bijgeleverde cd maar eens checken op drivers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
Die heb ik er dus niet bijgekregen :(

Zou je ff op die cd kunnen kijken en als er wat opstaat kunnen uploaden ? Zou erg *D zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizzer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-03 13:47

Whizzer

Flappie!

Als ik hier kijk, dan zie ik 'm er toch echt wel tussen staan ergens onderin...

Ik lees dat je win2k hebt, dan heb je de kans dat je een hoop gezeik gaat krijgen bij het activeren van deze kaart... Bij mijn werd de laptop (Toshiba Satellite Pro 4600) tergend traag. Ik heb Win2k met SP1 en daarna SP2... Zoeken in de nieuwsgroepen gaf mijn de oplossing... Er schijnt in SP1 of 2 een of andere reg-setting omgezet te zijn die niet had moeten gebeuren en o.a. de gebruikers van een tecra 8200 en satellite pro 4600 (wij dus) hebben daar gezeik mee...

Je moet effe zoeken op de MickySoft pagina voor artikel Q279491... Deze zegt dat je een patch moet installeren, maar die patch is niet bij MS te downloaden, dus je moet 'm creatief verkrijgen... Bij AOpen dus, deze moet je hebben... Als de kaart het direct goed doet, dan moet je deze niet installeren, maar als je laptop merkbaar stukken langzamer wordt, dan is dit de gegarandeerde oplossing...

Als er nog vragen of problemen zijn, dan lees ik het wel (al dan niet via email)... Ik heb hier zelf een redelijke tijd mee lopen kloten...

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renkie
Ik had ze idd ook al gevonden :) En ook het probleem dat het zo sloom was

En idd door jou fix werkt het nu perfect !

Thnx dude :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Rtificial

as fake as can be

Hmmm, ik heb nu ook zo'n 8200, maar waar kan ik zien of die wireless lan kaart erin zit... oftwewel, waar zou die fysiek moeten zitten???

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-04-2022

Ettie

Ik tiep dit vanaf een Tecra 8200 met werkende ;) wireless lan card. Wat jij nodig hebt is het zip-bestand ' p4kwlan2.exe'. Als je die hebt geïnstalleerd, moet de wireless lan card WEL werken. Gewoon te configureren via Control panel, Wireless link.

Bestand staat op toshibah site. Suc6.

Uptime: weet ik veul. Toch al gauw weer een half uurtje / Systeempies

Pagina: 1