Probleem met Iiyama ls902ut 19"

Pagina: 1
Acties:

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 17:53
Ik was gister ff achter de computer weg en heb het beeldscherm uitgedrukt kom ik 2 uur later weer terug is mn hele beld donker contrast op 0 is een beetje scheef heel klein scherm, heel apart dus. Ik op nieuw opstarten ff uit gelaten met menu dingen zitten klooien kom ik erachter dat de instellingen die die toen had fabrieks-instellingen waren dus hij is gereset :( Ikke naar veilige modus want dat zag er nog een beetje uit reso heel laag gezet opnieuw opgestart en normale reso in gesteld. Het beeld is op dit moment nog steeds slecht alleen hij is weer groot etc alleen ik heb nu nog steeds randen aan de zijkant en boven kant ook is het beeld iets uitgerekt, ik heb alles beetje normaal bijgesteld maar nog steeds is het kut. Alles staat bijna op 100% zoom, horizon- en verticale lengte ook 100%. De enigste refreshrate waar ik op kan draaien is 70/72 niet hoger en niet lager want dan word het beeld krom en alles terwijl die op 1280*1024 85hz kan hebben. Is beeldscherm kapot of ben ik gewoon dom en kan ik geen beeldscherm instellen. Geef aub tips wat ik nog kan doen.

Ps. Ik heb em ook op een andere computer getest p2 met een g200 van matrox. Het verneukte beeld begint bij allebei de computers al bij het boot-scherm. :( Systeem specs staan hieronder!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:01

Phydomir

Dennis

Kapotte kabel?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 17:53
Kan maar ik heb geen andere kabel om het te testen :(

Verwijderd

sterker nog. als je die monitor hebt zit de kabel VAST aan de achterkant. een nieuwe kabel erin zetten wordt erg moeilijk zo niet onmogelijk.

succes met je probleem weet zelf helaas geen oplossing