Hehe, ik ben al een hele tijd bezig met m'n pc maar heb nog geen camera, blij dat ik eindelijk foto's kon maken met een geleende camera

mijn cases, mijn trots
Bigtower

fanductje
230 V fan, duct is gemaakt van hout
tussen het hout en plastic front zit plamuur, netjes afgeschuurd en overgespoten

aan de binnenkant een beetje wazige constructie, ik hoop dat ie goed te zien is. Ik heb in de fanbladen op de hoeken een gaatje geboord en hier een optic fiber doo gestoken. Die zijn in het midden boven de fan bij elkaar gebonden. De "brug" constructie bevat m'n power led. Als ik nu dus m'n pc aan heb zitten er rode puntjes op de fan. alleen de led is nog niet sterk genoeg om ook voldoende licht te geven, die moet ik nog vervangen

2 PSU-tjes, een voor systeem een voor fans

en een baybusje
Miditower
ja lijkt me vrij duidelijk dat de bigtower meer gemod is, het is ook m'n hoofdbak. De miditower bevat m'n vorige pc en moet binnenkort als router/server dienst gaan doen
stilte was dus het doel bij deze bak

binnenkant is helemaal bekleed met geluidsdempend schuim

de voeding van heb ik een extra gat ingebouwd en daar een fan opgeschroefd, voeding heeft dus nou 2 fans. Die heb ik beide aangesloten op 5V, lekker stil dus
Nu is het wachten tot m'n VIA Eden binnenkomt, dan heb ik er weer een pc bij
de case daarvoor is al klaar, pics komen pas als ie helemaal af is
* NoTo hoopt dat de foto's het doen

mijn cases, mijn trots
Bigtower

fanductje

aan de binnenkant een beetje wazige constructie, ik hoop dat ie goed te zien is. Ik heb in de fanbladen op de hoeken een gaatje geboord en hier een optic fiber doo gestoken. Die zijn in het midden boven de fan bij elkaar gebonden. De "brug" constructie bevat m'n power led. Als ik nu dus m'n pc aan heb zitten er rode puntjes op de fan. alleen de led is nog niet sterk genoeg om ook voldoende licht te geven, die moet ik nog vervangen

2 PSU-tjes, een voor systeem een voor fans

en een baybusje
Miditower
ja lijkt me vrij duidelijk dat de bigtower meer gemod is, het is ook m'n hoofdbak. De miditower bevat m'n vorige pc en moet binnenkort als router/server dienst gaan doen
stilte was dus het doel bij deze bak

binnenkant is helemaal bekleed met geluidsdempend schuim

de voeding van heb ik een extra gat ingebouwd en daar een fan opgeschroefd, voeding heeft dus nou 2 fans. Die heb ik beide aangesloten op 5V, lekker stil dus
Nu is het wachten tot m'n VIA Eden binnenkomt, dan heb ik er weer een pc bij
* NoTo hoopt dat de foto's het doen
dude... wait... what...