Toon posts:

bestanden te snel afgespeeld..

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pc gekocht(2 hands) 1 gig, chipset 82815, compaq board, soundmax geluidskaart, en 128 mn intern.

ik zit met het probleem dat geluidbestanden, en waarschijnlijk ook videobeelden te snel worden afgespeeld. Onder computerspellen functioneerd het wel goed. maar ik zut nu al tijdje met dit probleem en kom er niet uit, heb allerlei drivers geprobeerd maar helaaas...,

zou iemand mij kunnen helpen,

alvast bedankt,

rebos

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
al weer?

edit:

[topic=481821/1/75]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik weet geen raad meer dus misschien vandaag iemand die me kan helpen?

• Erik1
  • Niet online
Als je met winamp afspeelt kun je dit eens proberen:

http://ftp.winamp.com/customize/component/1999/12/15/P/dsp_ns.exe

edit: Dit is een soort pitch control

• Erik1
  • Niet online
Tip:

Lees ff je andere draadjes door en probeer nog wat. ik denk dat het aan je drivers ligt.

Verwijderd

Topicstarter
ja naja werkt ook niet... en als het werkt is het nog steeds niet mogelijk realplayer.media bestanden af te spelen

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alle drivers al geprobeerd.. en een is trouwens maar werkend.. de soundmax

• Erik1
  • Niet online
Op dinsdag 30 april 2002 12:47 schreef Erik1 het volgende:
Tip:

Lees ff je andere draadjes door en probeer nog wat. ik denk dat het aan je drivers ligt.
Edit:
Op dinsdag 30 april 2002 12:52 schreef rebos50 het volgende:
ik heb alle drivers al geprobeerd.. en een is trouwens maar werkend.. de soundmax
Werkend in de zin dat de snelheid goed is?

Verwijderd

Topicstarter
nee maar er is maar 1 driver die windows ondersteund welliswaar niet goed... maar ja die andere drivers functioneren helemaal niet

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:58

Exirion

Gadgetfetisjist

In je oude topic verdergaan. Als je nu NOG een topic opent dan krijg je echt een officiele waarschuwing :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.