Het betreft hier problemen met hardware onder win98.
-systeem:
athlon1333
MSI K7T turbo mobo
Asus geforce3 (det3 27.20)
384mb SDram
40 gig IBM harddisk
SB live player 5.1
rockwell 56k6 modem
HP 720C printer
Unex netwerkkaart NexNIC ND012C
DTT2200 boxenset
Verder heb ik de Via4in1 drivers geinstalleerd, directX geinstalleerd.
Ik heb de harddisk gepartitioneerd in 5 stukken:
c:\win98, 2gig
d:\win98 data, 10 gig
e:\general, 15 gig
f:\winxp, 3 gig
g:\winxp data, 10 gig
Ik heb winxp nog niet geinstalleerd, omdat de computer al zo fucked up is na de install van win98..
Ik gebruik nu dus alleen schijf C:\, D:\ en E:\
=> Problemen:
1. Na het installeren van de SBlive drivers geeft de comp bij het opstarten van windows een IRQ fout: het SB16 emulatie programma kan niet geladen worden. Als ik bijv de printer zijn IRQ laat afstaan, doet het de sb16 emulatie het nog steeds niet.
2. Ik wil de netwerkkaart installeren, en hij BLIJFT bestanden niet kunnen vinden; CHOOSUSR.DLL, MSNET32.DLL, MSNP32.DLL, WASASRV.DLL en nog een heel zooitje meer.
Het kloterige is dat als de comp. opstart hij een vette foutmelding geeft; vnetsup.vxd, vredir.vxd en dfs.vxd kan die niet vinden en zijn onjuist uninstalled. DIT KOMT doordat windows die klotebestanden eerder niet kon vinden voor de juiste install van het kaartje...
Wat kan ik hier in TWEAKERS' naam aan doen?
plz help, ik word wanhopig en sta op het punt de hele k*tzooi door het raam naar buitebn te flikkeren..
thx
-systeem:
athlon1333
MSI K7T turbo mobo
Asus geforce3 (det3 27.20)
384mb SDram
40 gig IBM harddisk
SB live player 5.1
rockwell 56k6 modem
HP 720C printer
Unex netwerkkaart NexNIC ND012C
DTT2200 boxenset
Verder heb ik de Via4in1 drivers geinstalleerd, directX geinstalleerd.
Ik heb de harddisk gepartitioneerd in 5 stukken:
c:\win98, 2gig
d:\win98 data, 10 gig
e:\general, 15 gig
f:\winxp, 3 gig
g:\winxp data, 10 gig
Ik heb winxp nog niet geinstalleerd, omdat de computer al zo fucked up is na de install van win98..
=> Problemen:
1. Na het installeren van de SBlive drivers geeft de comp bij het opstarten van windows een IRQ fout: het SB16 emulatie programma kan niet geladen worden. Als ik bijv de printer zijn IRQ laat afstaan, doet het de sb16 emulatie het nog steeds niet.
2. Ik wil de netwerkkaart installeren, en hij BLIJFT bestanden niet kunnen vinden; CHOOSUSR.DLL, MSNET32.DLL, MSNP32.DLL, WASASRV.DLL en nog een heel zooitje meer.
Het kloterige is dat als de comp. opstart hij een vette foutmelding geeft; vnetsup.vxd, vredir.vxd en dfs.vxd kan die niet vinden en zijn onjuist uninstalled. DIT KOMT doordat windows die klotebestanden eerder niet kon vinden voor de juiste install van het kaartje...
Wat kan ik hier in TWEAKERS' naam aan doen?
plz help, ik word wanhopig en sta op het punt de hele k*tzooi door het raam naar buitebn te flikkeren..
thx
" Play the violent strings of my symphony "