[Mandrake] Konqueror

Pagina: 1
Acties:

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Als ik via konqueror naar m'n windows partities ga dan loopt konqueror vast. Als ik via de console die partities benader is er geen probleem.

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen? (is namelijk nogal irritant bij xmms als ik een directory aan m'n lijst wil toevoegen.... en niet alleen daarvoor uiteraard ;))
Mandrake 8.2

Een ander probleempje is dat ik op plekken waar niets hoort te staan (hier bijvoorbeeld op GoT in het vakje naast de smileys) een blokje krijg. Misschien een font probleempje :? (heb ik ook in de lijst van topics... tussen de topic title en het rode/gele mapje)

Edit: net weer toen ik even een wallpapertje wilde instellen :(

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Toen ik hier mandrake 8.2 geinstaleerd had staan vielen mij een paar dingen gelijk op.
Als er via konquer naar de windows partitie werd gegaan leek het er op dat konquer vastliep, maar ipv vastlopen ging hij hier alle devs af |:(

Eerst werd de flop getest, daarna de DVD daarna cd CD-rw
en toen weer vanaf de DVD en daarna (zo'n 3 min later) werd pas de windows partitie geopend :?

Snap nog steeds niet hoe mandrake dev/hdc ed. verward met dev/hda6, want daar vroeg ik om.

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

foutje :(

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 30 april 2002 13:31 schreef Mataraty het volgende:
Toen ik hier mandrake 8.2 geinstaleerd had staan vielen mij een paar dingen gelijk op.
Als er via konquer naar de windows partitie werd gegaan leek het er op dat konquer vastliep, maar ipv vastlopen ging hij hier alle devs af |:(
dat heet automount........ ;) Het zou idd prettig zijn als ie pas ging proberen de cd te mounten als je op /mnt/cdrom klikt.

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Op dinsdag 30 april 2002 13:40 schreef banaan-X het volgende:

[..]

dat heet automount........ ;) Het zou idd prettig zijn als ie pas ging proberen de cd te mounten als je op /mnt/cdrom klikt.
Ja oke, maar als ik vraag om de windows partitie is het toch raar dat mandrake er bijna 3 minuten over doet om deze te 'mounten' en eerst alle ander mogelijke mounts afgaat :?

Dat komt imho overeen met vanuit Groningen via Maastricht naar Amsterdam rijden via de afsluitdijk ;)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op dinsdag 30 april 2002 13:40 schreef banaan-X het volgende:

[..]

En hoe zet ik dit uit want zo is er niet normaal te werken :{

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 30 april 2002 13:49 schreef Marv het volgende:

[..]

En hoe zet ik dit uit want zo is er niet normaal te werken :{
Geen idee, heb geen mandrake, maar misschien met /etc/init.d/automount stop ?
Pagina: 1