"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Toen ik hier mandrake 8.2 geinstaleerd had staan vielen mij een paar dingen gelijk op.
Als er via konquer naar de windows partitie werd gegaan leek het er op dat konquer vastliep, maar ipv vastlopen ging hij hier alle devs af
Eerst werd de flop getest, daarna de DVD daarna cd CD-rw
en toen weer vanaf de DVD en daarna (zo'n 3 min later) werd pas de windows partitie geopend
Snap nog steeds niet hoe mandrake dev/hdc ed. verward met dev/hda6, want daar vroeg ik om.
Als er via konquer naar de windows partitie werd gegaan leek het er op dat konquer vastliep, maar ipv vastlopen ging hij hier alle devs af
Eerst werd de flop getest, daarna de DVD daarna cd CD-rw
en toen weer vanaf de DVD en daarna (zo'n 3 min later) werd pas de windows partitie geopend
Snap nog steeds niet hoe mandrake dev/hdc ed. verward met dev/hda6, want daar vroeg ik om.
dat heet automount........Op dinsdag 30 april 2002 13:31 schreef Mataraty het volgende:
Toen ik hier mandrake 8.2 geinstaleerd had staan vielen mij een paar dingen gelijk op.
Ja oke, maar als ik vraag om de windows partitie is het toch raar dat mandrake er bijna 3 minuten over doet om deze te 'mounten' en eerst alle ander mogelijke mounts afgaatOp dinsdag 30 april 2002 13:40 schreef banaan-X het volgende:
[..]
dat heet automount........Het zou idd prettig zijn als ie pas ging proberen de cd te mounten als je op /mnt/cdrom klikt.
Dat komt imho overeen met vanuit Groningen via Maastricht naar Amsterdam rijden via de afsluitdijk
En hoe zet ik dit uit want zo is er niet normaal te werkenOp dinsdag 30 april 2002 13:40 schreef banaan-X het volgende:
[..]
dat heet automount........Het zou idd prettig zijn als ie pas ging proberen de cd te mounten als je op /mnt/cdrom klikt.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Geen idee, heb geen mandrake, maar misschien met /etc/init.d/automount stop ?Op dinsdag 30 april 2002 13:49 schreef Marv het volgende:
[..]
En hoe zet ik dit uit want zo is er niet normaal te werken
Pagina: 1