Ik deel mijn kabelverbinding met Wingate 4.01 maar nu kan ik mijn hotmail niet checken op de host computer. Terwijl dit wel kan op de client. Ik denk dat het aan de instellingen ligt alleen welke?! Verder kan ik wel op beide pc's op msn inloggen en gewoon surfen op het web. Weet iemand een oplossing?
Kan ook niet browsen op die PC? Of kan je wel browsen en alleen je hotmail niet checken?
Verwijderd
Daar snap ik niks van. Ik heb hier ook wingate en alles werkt. Dat het niet op de host pc kan is helemaal raar. Als je bijv op de client niet iexplore, kazaa of msn kan starten hoef je alleen maar de acces te veranderen of hoe dat mogen heten.
hoe check je je hotmail? Via outlook express of gewoon via de browser?
Ik weet niet veel van WinGate af... maar is het misschien zo dat beveiligde sessies in de browser geblokt worden ofzo? (kweet niet of het uberhaupt kan hoor...)
Ik weet niet veel van WinGate af... maar is het misschien zo dat beveiligde sessies in de browser geblokt worden ofzo? (kweet niet of het uberhaupt kan hoor...)
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs