20*350ZO45°
oh ja en voor een probleem met de search moet je faq (---> http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq )
ff lezen, dan weet je hoe die wel werkt, hij werkt nl een beetje vaag, had ik ook problemen mee in het begin.
ff lezen, dan weet je hoe die wel werkt, hij werkt nl een beetje vaag, had ik ook problemen mee in het begin.
90 min cd's branden
- zorg dat je brander het aan kan
- zorg dat je de nieuweste firmware hebt
- zorg dat je nero 5.0.1.8 of hoger hebt
- File->Preferences->Expert features
- Enable overburn en zet hem op 90min
- Zorg ervoor dat als je gaat branden disc at once AAN staat, anders doet ie het niet
- houd er rekening mee dat veel cdrom spelers het misschien niet goed kunnen lezen.
Ik fik met mijn 12x10x32 burnproof plextor 90min cd's en mijn aopen48x leest ze goed.
- zorg dat je brander het aan kan
- zorg dat je de nieuweste firmware hebt
- zorg dat je nero 5.0.1.8 of hoger hebt
- File->Preferences->Expert features
- Enable overburn en zet hem op 90min
- Zorg ervoor dat als je gaat branden disc at once AAN staat, anders doet ie het niet
- houd er rekening mee dat veel cdrom spelers het misschien niet goed kunnen lezen.
Ik fik met mijn 12x10x32 burnproof plextor 90min cd's en mijn aopen48x leest ze goed.
En wat doet mijn cd-speler (audio) set dan met die 90 min. cd's? Wel of niet lezen?
20*350ZO45°
waarschijnlijk zal ie hem niet lezen
maar er is maar 2 manier om er achter te komen
maar er is maar 2 manier om er achter te komen
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
mijn oude Yamaha CDR400t lust ze niet, nou ja, hij lust ze wel, maar hij herkent 'm niet al zijnde 90 minuten cdr.
Ik heb hier trouwens ook nog 2 99 minuten cdr's, verkochten ze ook op de beurs in Eindhoven. Maar ja, die doen het dus ook nie..
Toch maar es kijken naar een nieuw brandertje.
Ik heb hier trouwens ook nog 2 99 minuten cdr's, verkochten ze ook op de beurs in Eindhoven. Maar ja, die doen het dus ook nie..
Toch maar es kijken naar een nieuw brandertje.
Pagina: 1