[SUSE 8.0] install probs

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Niks dan problemen met installeren van suse8. Gisteren gekocht.

Ik krijg bij zo'n 10 tot 20 pakketten de melding dat er een error optrad (en of ik de log wil bekijken: 'bad magic' staat er dan nogaleens).

Heb ik met mijn 2 cdspelers getest en met de dvd (sie ook als cd-speler geprobeerd). Maakt allemaal niks uit. fouten blijven komen. Cd's zijn schoon.
Gek genoeg komen de fouten telkens (ik heb onderhand zo'n 4 keer opnieuw geinstalleerd) bij andere pakketten.
En ook installeren in textmode helpt niet.

Ik heb al een mailtje naar suse gestuurd, en ik zal zo de winkel ook bellen, maar misschien heeft iemand van jullie een tip (of gelijksoortige ervaringen). Die hoor ik dan graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op dinsdag 30 april 2002 11:30 schreef Kheperi het volgende:
Ik heb al een mailtje naar suse gestuurd, en ik zal zo de winkel ook bellen, maar misschien heeft iemand van jullie een tip (of gelijksoortige ervaringen). Die hoor ik dan graag!
2 dingen waar ik meteen aan denk : (Jaah, ook ik heb kopspijkers gezien zaterdag :P )

1) Je cd's zijn brak, maar aangezien je ze niet zelf hebt gedownload, lijkt me dat niet waarschijnlijk, ook omdat je telkens foutmeldingen bij andere files krijgt.

2) je hebt je computer overgeclocked, of je processor wordt te heet o.i.d., Probeer het dan nog een keertje, maar dan terwijl je je processor op de originele snelheid draait. Linux is niet zo vergevingsgezind op dat gebied, i.t.t. Windows.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sjemig. klopt! Na downclocken ging het installeren in 1 keer helemaal goed. Thanks!