HK - rovershol voor scriptkiddies?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:16
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/481211

Een paar gasten hebben een site gedefaced. Naar aanleiding van die IRC chat wordt er op GoT ook nog even trots melding van gemaakt. En dan reageert een HGA ook nog met " damn, net gemist". Dat is natuurlijk beneden alle proporties.

IMHO moet de T.net/GoT crew dit soort praktijken ten strengste verbieden. Zo'n topic dient meteen op slot te gaan. Topic starter een waarschuwing. Als er achterhaalt kan worden of topic starter of andere users in die threat aan de deface hebben mee geholpen dient meteen aangifte gedaan te worden bij de politie.

Maarhe... dat is mijn mening. Graag hoor ik hoe de T.net crew hier tegen overstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Aan het topic kan ik niet zien dat het GoTters zijn geweest.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:11

blitzkrieg

Whoop Whoop!

nee, ik ook niet, ze zeggen gewoon dat ze het grappig vinden

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ze melden wel vaker dat een site is gehacked, maar dat wil nog niet zeggen dat de topic starter de site gehacked heeft, toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
Sommige berichten zijn geedit. Maar uit post valt nog op te merken dat ze er meer vanaf weten en er iets mee te maken hebben.

Maar afgezien daarvan snap ik totaal niet waar het fun gehalte van zoiets is :? En het viel me op dat mbt dit soort draadjes geen beleid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:32
Op dinsdag 30 april 2002 11:20 schreef The Source het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/481211

Een paar gasten hebben een site gedefaced. Naar aanleiding van die IRC chat wordt er op GoT ook nog even trots melding van gemaakt. En dan reageert een HGA ook nog met " damn, net gemist". Dat is natuurlijk beneden alle proporties.

IMHO moet de T.net/GoT crew dit soort praktijken ten strengste verbieden. Zo'n topic dient meteen op slot te gaan. Topic starter een waarschuwing. Als er achterhaalt kan worden of topic starter of andere users in die threat aan de deface hebben mee geholpen dient meteen aangifte gedaan te worden bij de politie.

Maarhe... dat is mijn mening. Graag hoor ik hoe de T.net crew hier tegen overstaat.
Ben het helemaal met The Source eens. Zulke dingen moeten niet kunnen. Nergens niet. En in de draad word inderdaad gesuggereerd dat men toch zelf ook bezig is geweest. Dit is niet netjes!!

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 30 april 2002 11:41 schreef The Source het volgende:
Sommige berichten zijn geedit. Maar uit post valt nog op te merken dat ze er meer vanaf weten en er iets mee te maken hebben.

Maar afgezien daarvan snap ik totaal niet waar het fun gehalte van zoiets is :? En het viel me op dat mbt dit soort draadjes geen beleid is.
tjah sorry, is de FAQ nog niet lang genoeg :?

overigens die uitspraak van die HGA, daar staat niet voor niets een :{ - smiley achter.

Overigens, ik ga met de mensen hiervoor mee. Verder blijkt nergens dat zij iets hebben gedaan. Tja mn eigen mening over defacen is dat het vrij lame is, maar je mag het er toch wel over hebben :?

Ik zie dat probleem niet echt.

edit: tis idd dat hij het heeft gedaan, dus wmb kan ie wel op slot.

Blijft echter wel mn mening dat als niet bewezen kan worden dat iemand er iets mee te maken heeft, dat er gewoon een topic over mag lopen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
Aangezien de server op IIS/4 draait en ze het over Frontpage en "hoezo 'edit met account'?" en "admin-edit: uitleg verwijderd...ook al is het zo simpel dat zelfs ik er in kan komen" lijkt het me overduidelijk.
Pagina: 1