There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
Vreemd ik kan hem gewoon draaien op me XP en ik heb nog nooit zo'n service pack gebruikt.Op dinsdag 30 april 2002 10:43 schreef chrisstructor het volgende:
De titel zegt het al, ik wilde weer eens soulblighter spelen, maar ik heb nu xp op mijn computer staan.......
Na de installatie van myth 2 soulblighter krijg ik de melding: service pack 3 moet geinstalleerd worden......
Maare......
Deze bestaat toch helemaal niet voor winxp????
Wie heeft voor mij een tip om myth 2 soulblighter toch aan de praat te krijgen.
Aap!
🌞🍃
ben ze nu aan het installen
There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't
Verwijderd
Sorry hoor... maar waar heb je xp eigenlijk voor nodig?Op dinsdag 30 april 2002 10:43 schreef chrisstructor het volgende:
De titel zegt het al, ik wilde weer eens soulblighter spelen, maar ik heb nu xp op mijn computer staan.......
Na de installatie van myth 2 soulblighter krijg ik de melding: service pack 3 moet geinstalleerd worden......
Maare......
Deze bestaat toch helemaal niet voor winxp????
Wie heeft voor mij een tip om myth 2 soulblighter toch aan de praat te krijgen.
voor games (zeker de iets oudere) is het gewoon een fixe sprong achteruit,ok winxp ziet er mooi uit dat is zeker waar.
Maar als je ermee wilt gamen kan je het beste je oudere spellen weg mieteren en beginnen met de nieuwste.
(ook na het installen van de updates)
enne.......ik heb dus XP
(SCHOP!!!!!!!)
Verwijderd
en wat klote is hij verwijderd meteen alle bestanden daarna!
meschiens wanneer die fout geef je pc reboten en dan vanuit de dir opstarten.
Er moet toch een oplossing voor dit probleem zijn.....
Misschien dat er iemand langs wandelt die een oplossingtje heeft............
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
(Ik kon em niet spelen dus
Is hier een oplossing voor?
na het install niet op ok drukken
maar eerst de hele install dir naar een anddere map kopieren
omdat je na het drukken hij dan alle files wegpleurt
dan handmatig patchen en voila....wel krijg je volgens mij een flikkenrende muiscursor..maarja...dat moet geen probleem zijn
Hij zette em na een reply automatisch in de spellen sectie...........
Ik zal waarschijnlijk een antaal aanpassingen moeten doen in het register, ik weet alleen niet wat ik veranderen moet.
Het spel loopt nu vast na het bungie-opstart-filmpje.
[ Voor 48% gewijzigd door chrisstructor op 06-01-2003 16:57 ]
- ga in windows verkenner naar D:\setup\Setup.exe
- klik met je rechter muisknop op Setup.exe
- selecteer in het role-down menu "eigenschappen"
- selecteer de Compatibiliteit tab
- vink "Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren:" aan en selecteer "Windows 98 / Windows Me" En druk vervolgens op OK
- dubbelklik met de linkerknop en instaleren maar
Alstu
Moet eerst poolcompetitie spelen, maar als het werkt heb je eigenlijk wel een slagroomtaartje verdient
Ik post vanovond of het gelukt is, in ieder geval al heeeeeeeel erg bedankt voor de moeite die je erin hebt gestopt!!!!
Thanks White dust
O ja, poolcompetitie ging ook als een speer 8 - 1 gewonnen!!!!
In een partij van best of 7 (wie het eerst 4 potten wint) 2 break in 1s en 1 clearance gespeeld.....lekker!!!! (vette 4 - 0 overwinning)
En nu nog even rustig soulblighter spelen!!!
White dust, hartstikke bedankt!!
speel je over lan ???
want myth2 wordt online allang niet meer ondersteund door bnet