pc active artikel tweakers.net vraag.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Topicstarter
Er staat in de pc-active dus een artikel over tweakers.net :)
maar nu had ik dus een vraagje over het laatste stukje.

er staat aan het einde:
ten slotte zullen er bepaalde betaalde diensten komen, vanaf de tweede helft van dit jaar.
we hebben daar een aantal ideeen over.
1 idee is dat betalende bezoekers de site zonder reclamebanners te zien krijgen.(ik stoor me hier niet echt aan, dus voor mij hoeft dat niet :) )
een ander idee is om abonnees automatisch driver-updates toe te sturen,gebaseerd op de door hen ingevulde configuratie.

over dat laatste heb ik dus een vraagje.
hoe willen jullie dat doen dan :?
ik bedoel via een cdtje met drivers ?
lijkt me een beetje in de kosten te gaan lopen dan.
via e-mail :?
lijkt me voor sommige ook een beetje moeilijk, omdat ze maar een mail box hebben van 2mb :)

Waar zaten jullie aan te denken :?
en hoeveel zou dat gaan kosten :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kunt toch bij zoiets ook een link geven waar je het kan downloaden? :?
Trouwens, was het nou een intervieuw of gewoon iemand die iets over T.net schreef? Want dan weet je natuurlijk niet of die info waar is. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Topicstarter
Op dinsdag 30 april 2002 10:42 schreef DataBeest het volgende:
Je kunt toch bij zoiets ook een link geven waar je het kan downloaden? :?
Trouwens, was het nou een intervieuw of gewoon iemand die iets over T.net schreef? Want dan weet je natuurlijk niet of die info waar is. :)
op hun site staat er niet veel over.
het staat in het blad pc-active :)
en het was een intervieuw met femme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Yess!!

Dan moet het bijna komen!! *D :) :)

Het was idd een i-view met Femmuh (hoe spreek je het eigenlijk uit? Als Femmuh, of als Fam of als Famme?) :P

Het laatste zal denk ik een site met links zijn naar de desbetreffende site.... Misschien een soort proggie net zoals norton heeft: Liveupdate.... Dat ie iedere keer checked of je de laatste drivers hebt.... :?

Ik weet het niet eik... :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op dinsdag 30 april 2002 13:24 schreef Plague het volgende:
Het was idd een i-view met Femmuh (hoe spreek je het eigenlijk uit? Als Femmuh, of als Fam of als Famme?) :P
Femmuh :)
Het laatste zal denk ik een site met links zijn naar de desbetreffende site.... Misschien een soort proggie net zoals norton heeft: Liveupdate.... Dat ie iedere keer checked of je de laatste drivers hebt.... :?

Ik ook niet, maar ik zou meer denken aan een mailtje met links naar files.tweakers.net dan aan 4MB attachments of CD's via de post :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Topicstarter
Op dinsdag 30 april 2002 13:24 schreef Plague het volgende:

mmm... de meeste tweakers kijken zelf toch vrij vaak ofdat ze de nieuwste drivers hebben :?
en de nieuwste staan meestal op de frontpage(of gaan ze nu de update's met een week vertragen :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 30 april 2002 13:31 schreef chucky666 het volgende:

[..]

mmm... de meeste tweakers kijken zelf toch vrij vaak ofdat ze de nieuwste drivers hebben :?
en de nieuwste staan meestal op de frontpage(of gaan ze nu de update's met een week vertragen :+ ).
Ik niet hoor.... Alleen als ik ze ECHT nodig heb.... verder (bijna) nooit.... :)
Pagina: 1