Ik heb mijn computer geconverteerd naar NTFS en nu bleef Windows XP de hele tijd hangen. Ik heb windows eraf gegooid en nu blijft de WINDOWS XP setup de hele tijd hangen en de installatie heb ik al met meerdere cd's geprobeerd. Als ik dan probeer om in FDISK de partitie weg te halen geeft hij een veel te kleine grote van de harde schijf aan 10 mb (de harde schijf is 80 gb). Hier kan ik dus nix mee wat moet ik nu doen om mijn schijf weer terug te zetten in FAT 32? (en ja ik heb de hele search al uitgeplozen).
Verwijderd
Probeer de partitie eens te verwijderen en een nieuwe aan te maken en dan nog eens te installeren. Of lukte dat niet?
En probeer het anders met Partition Magic o.i.d.
En probeer het anders met Partition Magic o.i.d.
Verwijderd
Gewoon een freeware partition manager voor dos downloaden ( bootit lite ofzo) hiermee moet het lukken !
Verwijderd
bootit lite, maakt een eigen bootdisk aan hiervan kun je opstarten en in een soort dos progje je partitie's wijzigen.
Maar ze moeten er ook gewoon voor dos zijn hoor!
Maar ze moeten er ook gewoon voor dos zijn hoor!
Verwijderd
Ja, er moet in die map ergens een bestand staan waarmee je het programma onder DOS kan draaien.Op dinsdag 30 april 2002 10:38 schreef Ruben_Pruim het volgende:
Ik heb net partion maqic gedownload maar lopen die porgrammaa's ook onder dos dan?
Verwijderd
Ga op zoek naar Ontrack Disk Manager.
Dit programma draait onder dos en verwijdert zonder problemen je ntfs partitie en kan je schijf eventueel daarna weer fat32 indelen, in verschillende partities als jij dat wil...
suc 6 !
Dit programma draait onder dos en verwijdert zonder problemen je ntfs partitie en kan je schijf eventueel daarna weer fat32 indelen, in verschillende partities als jij dat wil...
suc 6 !
Verwijderd
Partition Magic 'werkt' onder windows, maar voert de wijzigingen pas door na rebooten, dus onder 'dos'.
[typo]
[typo]
Pagina: 1