Hey, misschien is het wat om ook een scriptje te bakken om de meuktracker op je desktop te krijgen, net zoals je een tweakers.net update tracker hebt...
Extra XML trackers zouden wel eens één van de features kunnen zijn voor mensen met een betaalde account
Professioneel Hyves-weigeraar
is het niet heel makkelijk om die extra XML dingen te copy/pasten naar niet-betalende tweakers ?Op woensdag 01 mei 2002 00:10 schreef Wouter Tinus het volgende:
Extra XML trackers zouden wel eens één van de features kunnen zijn voor mensen met een betaalde account
Dat resulteert vast in maatregelen als de crew daar achter komt.Op woensdag 01 mei 2002 13:06 schreef The System het volgende:
is het niet heel makkelijk om die extra XML dingen te copy/pasten naar niet-betalende tweakers ?
en hoe precies wou de crew daar achterkomen ?Op woensdag 01 mei 2002 13:06 schreef ddc het volgende:
[..]
Dat resulteert vast in maatregelen als de crew daar achter komt.
ik weet niet veel van xml af ofzo maar als het maar bestaat uit 1 type code voor alle gebruikers lijkt het mij dat het moeilijk is te achterhalen. of ze moeten iedereen een unieke code geven, dan kun je het inderdaad wel achterhalen
Ik denk dat het iets word als dit:Op woensdag 01 mei 2002 13:15 schreef The System het volgende:
[..]
en hoe precies wou de crew daar achterkomen ?
ik weet niet veel van xml af ofzo maar als het maar bestaat uit 1 type code voor alle gebruikers lijkt het mij dat het moeilijk is te achterhalen. of ze moeten iedereen een unieke code geven, dan kun je het inderdaad wel achterhalen
In de DB op T.net en GoT kan je je config invoeren----> dan krijg je een speciaal aangepaste tracker voor jou pc----> iemand die geen systeem in KAN voeren, krijgt ook gee tracker.... Makkie dus
Er kan (en zal) altijd een gateway opgezet kunnen worden die de XML ontdoet van de gebruikers-gekoppelde informatie en het vervolgens doorspeelt aan de een of de ander.
Maar ach, echte tweakers worden wel betaalde gebruikers, hopen we maar
|_____vakje______|
Verwijderd
Je bedoelt zoiets als de Windows XP activatiecode?Op woensdag 01 mei 2002 14:28 schreef Plague het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets word als dit:
In de DB op T.net en GoT kan je je config invoeren----> dan krijg je een speciaal aangepaste tracker voor jou pc----> iemand die geen systeem in KAN voeren, krijgt ook gee tracker.... Makkie dus
CyberSnooP:
ons bin zunnig
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
XML van de meuktracker:
Voor een online demo, klik hier.
Pas op: deze is NIET caching, wie bouwt het even in?
Voor een online demo, klik hier.
PHP:
1
| <?function validxmltext($str){ $search_array = array('&', '<', '>', '"', "'"); $replace_array = array("&amp;", "&lt;", "&gt;", "&quot;", "&apos;"); $result = str_replace($search_array, $replace_array, $str); $result = trim($result); return $result;}header("Content-type: text/xml");$mtfile = implode("", file("http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp"));echo "<?xml version=\"1.0\" encoding=\"ISO-8859-1\" ?>";echo "<meuktracker>";if (preg_match_all("/[img]'g\/zpx.gif'[/img] (.*?) &nbsp;&nbsp;<a href='meuktracker\/(.*?)' class=l>(.*?)<\/a>/i", $mtfile, $regres)) { $tot = count($regres[0]); if ($tot > 100) $tot = 100; for ($x = 0; $x < $tot; $x++) { echo "\t<update>"; echo "\t\t<id>" . validxmltext($regres[2][$x]) . "</id>"; echo "\t\t<time>" . validxmltext($regres[1][$x]) . "</time>"; echo "\t\t<title>" . validxmltext($regres[3][$x]) . "</title>"; echo "\t</update>"; }}echo "</meuktracker>";?> |
Pas op: deze is NIET caching, wie bouwt het even in?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Pagina: 1