Meuktracker op desktop

Pagina: 1
Acties:

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-03 11:08
Hey, misschien is het wat om ook een scriptje te bakken om de meuktracker op je desktop te krijgen, net zoals je een tweakers.net update tracker hebt...

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Da's wel een goed idee :P

!kick :+

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Extra XML trackers zouden wel eens één van de features kunnen zijn voor mensen met een betaalde account :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 11:37
Op woensdag 01 mei 2002 00:10 schreef Wouter Tinus het volgende:
Extra XML trackers zouden wel eens één van de features kunnen zijn voor mensen met een betaalde account :)
is het niet heel makkelijk om die extra XML dingen te copy/pasten naar niet-betalende tweakers ?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:24
Op woensdag 01 mei 2002 13:06 schreef The System het volgende:
is het niet heel makkelijk om die extra XML dingen te copy/pasten naar niet-betalende tweakers ?
Dat resulteert vast in maatregelen als de crew daar achter komt.

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 11:37
Op woensdag 01 mei 2002 13:06 schreef ddc het volgende:

[..]

Dat resulteert vast in maatregelen als de crew daar achter komt.
en hoe precies wou de crew daar achterkomen ?

ik weet niet veel van xml af ofzo maar als het maar bestaat uit 1 type code voor alle gebruikers lijkt het mij dat het moeilijk is te achterhalen. of ze moeten iedereen een unieke code geven, dan kun je het inderdaad wel achterhalen :)

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 01 mei 2002 13:15 schreef The System het volgende:

[..]

en hoe precies wou de crew daar achterkomen ?

ik weet niet veel van xml af ofzo maar als het maar bestaat uit 1 type code voor alle gebruikers lijkt het mij dat het moeilijk is te achterhalen. of ze moeten iedereen een unieke code geven, dan kun je het inderdaad wel achterhalen :)
Ik denk dat het iets word als dit:

In de DB op T.net en GoT kan je je config invoeren----> dan krijg je een speciaal aangepaste tracker voor jou pc----> iemand die geen systeem in KAN voeren, krijgt ook gee tracker.... Makkie dus :P

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11-2025

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Er kan (en zal) altijd een gateway opgezet kunnen worden die de XML ontdoet van de gebruikers-gekoppelde informatie en het vervolgens doorspeelt aan de een of de ander.

Maar ach, echte tweakers worden wel betaalde gebruikers, hopen we maar :)

|_____vakje______|

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 14:28 schreef Plague het volgende:

[..]

Ik denk dat het iets word als dit:

In de DB op T.net en GoT kan je je config invoeren----> dan krijg je een speciaal aangepaste tracker voor jou pc----> iemand die geen systeem in KAN voeren, krijgt ook gee tracker.... Makkie dus :P
Je bedoelt zoiets als de Windows XP activatiecode? :X

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-03 17:08

Dommel

Professioneel Software Sloper

CyberSnooP:
Maar ach, echte tweakers worden wel betaalde gebruikers, hopen we maar :)
:'( Dank je voor het feit mij geen echte tweaker te noemen omdat ik niet wil betalen voor T.net :'(

ons bin zunnig

:) :P

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

XML van de meuktracker:
Voor een online demo, klik hier.
PHP:
1
<?function validxmltext($str){    $search_array = array('&amp;', '<', '>', '"', "'");    $replace_array = array("&amp;amp;", "&amp;lt;", "&amp;gt;", "&amp;quot;", "&amp;apos;");    $result = str_replace($search_array, $replace_array, $str);    $result = trim($result);    return $result;}header("Content-type: text/xml");$mtfile = implode("", file("http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp"));echo "<?xml version=\"1.0\" encoding=\"ISO-8859-1\" ?>";echo "<meuktracker>";if (preg_match_all("/[img]'g\/zpx.gif'[/img] (.*?) &amp;nbsp;&amp;nbsp;<a href='meuktracker\/(.*?)' class=l>(.*?)<\/a>/i", $mtfile, $regres)) {    $tot = count($regres[0]);    if ($tot > 100) $tot = 100;    for ($x = 0; $x < $tot; $x++) {        echo "\t<update>";        echo "\t\t<id>" . validxmltext($regres[2][$x]) . "</id>";        echo "\t\t<time>" . validxmltext($regres[1][$x]) . "</time>";        echo "\t\t<title>" . validxmltext($regres[3][$x]) . "</title>";        echo "\t</update>";    }}echo "</meuktracker>";?>

Pas op: deze is NIET caching, wie bouwt het even in? :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1