Toon posts:

Mobo Geblazen Snif

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mobo/Bios Geflashed Boom weg was hij A7N266-C(had hem nog geen dag). Later bleek dat er een paar foutjes op zaten. Dat was mijn geluk en het viel onder de garantie. De grootste fout zat in het ACR slot. en op de COM1 poort. Mijn vraag is nu ik heb nu weer dezelfde Mobo werkt perfect maar dat flashen ben er een beetje huiverig voor nu. Kan flashen veel doen voor je Bios of zal ik het maar laten.En graag een paar tips ivb met die Mobo.

System: Amd ahtlon 1800XP,Asus A7N266-C,512Dram Dane-elec
Gforce4600Ti creativeblaster,ACR-A6CH,
Cambridgesoundworks 300watts powersource

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Met flashen is het simpel, dat doe je pas als het nodig is (om bugs te verhelpen, BIOS functies toevoegen die je node mist, juiste cpu ondersteuning verkrijgen e.d.), als het allemaal goed werkt en er is geen reden om te flashen... niet doen. Dit neemt overigens niet weg dat zo'n bord probleemloos geflashed moet kunnen worden met het juiste BIOS; zolang je het volgens de regels doet mag er niks aan het handje zijn. Nu flashen is natuurlijk wel een mooie gelegenheid om te kijken of dit bord ook niet gaat flippen (je hebt toch nog garantie).

Voor grafische benchmark score's moet je bij Videoplanken&Beeldkanonnen zijn, is genoeg vergelijkingsmateriaal over te vinden (open geen nieuw topic met die vraag, die is, volledig terecht, toch geen lang leven beschoren).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
hey bedankt ben hier nog een beetje nieuw in zal eerst eens verder in de FAQ lezen >:)

Verwijderd

Ik zou hem eerlijk gezegd gelijk weer flashen. Als je hem nu weer opblaast door een fout krijg je probleemloos een nieuwe; als je het over een jaar doet word dat een stuk moeilijker.

Er is vrijwel geen mobo te vinden waar je vroeger of later geen BIOS flash wil (of moet) doen ivm bugs/features/ondersteuning!

Verwijderd

Gewoon NU flashen, en als het jou na 2x niet lukt, laat het eens door de winkel doen?? Nu heb je er tenminste nog garantie op....

Welkom op got :)