Toon posts:

klacht omtrent mijn topic W&G

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Topic : [topic=481714/1/60]
Geplaatst in : W&G
Geopend door : Godzilla
Gesloten door : Willem169
Klacht :

Gesloten topic

Inleiding

Goeden morgen beste tweakers,
Ik zou mij graag willen beklagen over het (in mijn ogen) onterechte sluiten van mijn topic.

[b]Doel van mijn topic[/b]

Het doel van mijn topic is het vragen naar een programma (behalve ACDSEE en Photoshop) dat plaatjes kan verkleinnen (kan vergroten) grote hoeveelheden plaatjes.

De benodigde informatie die bij de 2e reactie duidelijk is over gekomen (want de user geeft direct een link naar een programma dat plaatjes kan vergroten/verkleinen.
Nu zal je wel denken.. het probleem is opgelost dus het rtopic kan op slot in mijn ogen niet waarom niet, omdat er altijd een beter programma kan zijn om plaatjes mee te vergroten/te verkleinen.

[b]Kern van mijn klacht[/b]

Ik vindt dat de mod die dit topic heeft gesloten (Dhr. Willem169) Dat onterecht heeft gedaan de rede dat ik dat vindt is dat er duidelijk in het topic staat (dat ik duidelijk aangeef) dat ik een ander programma wil gebruiken dan ACDSEE & Photoshop. En dat de mod het heeft gesloten met als rede dat ik in een ander topic moet kijken ¹(kom ik zo op terug onderaan)en dat photoshop ook plaatjes kan vergroten & verkleinen zonder kwaliteit te verliezen.
Terwijl ik heb aangegeven dat ik een ander programma wil gebruiken daarbij heeft de mod mij een link gegeven waar ik doorverwezen wordt naar allemaal photoshop links (op het forum waar dus al eerder een topic over is geweest) terwijl mijn vraag niet over photoshop ging.

Misschien heeft de mod niet goed gekeken bij zijn beslissing of was het te laat voor de mod maar dat geeft hem geen vrijbrief een topic te sluiten.

[b]Slot[/b]

Ik hoop dat mijn klacht goed behandelt zal worden (daar twijfel ik niet aan) en dat het een goede afloop zal hebben.

¹voetnoot
De mod verwees mij door naar een ander topic wat helemaal niet met mijn vraag te maken heeft mijn vraag was of er ook andere programma's waren die konden verkleinen/vergroten etc. zonder kwaliteit te verliezen(daar bedoel ik dus niet mee dat ACDSEE & Photoshop kwaliteit verliezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10 21:02
* Steven voegt nog toe dat niet iedereen het geld heeft voor Photoshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

http://directory.google.com/Top/Computers/Software/Graphics/Image_Cataloguing/
http://directory.google.com/Top/Computers/Software/Graphics/
http://directory.google.com/Top/Computers/Software/Graphics/Image_Manipulation/
http://www.google.com/search?q=batch+resize+freeware&sa=Google+Search&cat=&hl=en

:? Er zijn tig proggies die kunnen wat jij wil. irfanview bijvoorbeeld.... we zijn bij W&G niet Webcrawler&Google... er zijn proggies die goed zijn photoshop, paintshoppro (<-- kun je ook proberen) Wat is het beste proggie kunnen wij niet beantwoorden, dat ligt aan je zelf.

Als jij niet wil/kunt betalen voor een topprogramma als photoshop of acdsee moet je zelf op zoek gaan. We kunnen niet iedereen in W&G krijgen met de vraag: ik heb geen geld, waar vind ik een proggie dat dit en dit kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als jij niet wil/kunt betalen voor een topprogramma als photoshop of acdsee moet je zelf op zoek gaan. We kunnen niet iedereen in W&G krijgen met de vraag: ik heb geen geld, waar vind ik een proggie dat dit en dit kan....
Deze vraag is niet voor mij als individu maar voor mensen die nogmeer met die vraag rondlopen. daarbij in welk deel heb ik gezegt dat ik het niet wil/kan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10 21:02
Op dinsdag 30 april 2002 08:09 schreef Godzilla het volgende:

[..]

Deze vraag is niet voor mij als individu maar voor mensen die nogmeer met die vraag rondlopen. daarbij in welk deel heb ik gezegt dat ik het niet wil/kan betalen?
Je spreekt jezelf ietsjes tegen, je hebt het over "niet voor mij als individu" en over "Heb ik gezegt"...

Wat ik vaak tegen kom is gebruik fotoshop enz. enz. Nu heb ik weinig tegen illegale software, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen PS te duur vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Wel probeer eens deze software eens. Trail versie mag je 30 dagen gebruiken daarna deactiveer hij zich zelf.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-10 13:38

dusty

Celebrate Life!

Volgens Google:Program to rotate and resize pictures

Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:56
Op dinsdag 30 april 2002 16:16 schreef dusty het volgende:
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
-1 flame.
Ga je schamen.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Laatst online: 14-10 13:38

dusty

Celebrate Life!

Op dinsdag 30 april 2002 16:50 schreef Dutchman! het volgende:
[..]
-1 flame.
Neuh, het is gewoon een vraag, iedereen weet toch al dat ik slim ben :+
Ga je schamen.
Nope.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

waar ik me meer over verbaas, is dat er in de slutings post word verwezen naar een gesloten thread waar nieteens een antwoord in staat :{ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 30 april 2002 18:21 schreef Timpie het volgende:
waar ik me meer over verbaas, is dat er in de slutings post word verwezen naar een gesloten thread waar nieteens een antwoord in staat :{ :)
Wat willem169 zegt daar is dat wat de topicstarter wil ook met photoshop kan... Dat de topicstarter zegt dat ie geen photoshop wil gebruiken is vooral omdat ie niet weet hoe het werkt en DAAR doet willem169 wat aan door nuttige linkjes aan te reiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

beste is een keer langs Tucows te surfen, waar ze al dat soort progjes netjes in categorieën kunt vinden en proberen... probeer er daar een aantal van uit. Je kunt ervan uitgaan dat bijna alle (goede) image manipulation proggies wel op Tucows zijn te vinden. En daar had je zelf ook op kunnen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:59

Pelle

🚴‍♂️

Inderdaad. Met 5 minuten surfen langs google, download.com en tucows vind jij 6 keer meer programma's dan dat wij hier met z'n allen kunnen noemen.

W&G is geen plek waar je anderen voor je karretje kunt spannen omdat je zelf te lui bent om te zoeken. Stel, je wilt weten hoe je automagisch resized in Photoshop, en je hebt zelf al moeite gedaan om erachter te komen hoe dat werkt maar je loopt toch vast, dán zijn we je graag van dienst. Maar dus niet voor zaken waar je zelf ook makkelijk achter kunt komen.
Pagina: 1