[Wings of Fury] Krijg vliegtuig de lucht niet in

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Tja het is al een wat ouder spel, maar ik krijg met geen mogelijkheid mijn vliegtuig de lucht in...

Het gaat om dit spelletje:
Afbeeldingslocatie: http://home.introweb.nl/~dodger/aha/got/wof/wof3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.introweb.nl/~dodger/aha/got/wof/wof1.gif

Goed, ik kom zo ver dat ik kan kiezen welke wapens ik wil (raketten, bommen of een torpedo). Vervolgens kan ik met het pijltje naar links vaart maken. Als ik bijna van de carrier af val kan ik met Enter m'n wapens gebruiken, maar ik kom gewoon de lucht niet in. Meteen na het laatste stukje van het vliegdekschip flikker ik meteen in het water.
Wie weet nog hoe dat moet?

Verwijderd

Dat spelletje heb ik vroeger vaak gespeeld. Kun je me de toetsen niet ff opnoemen want dan weet ik het denk ik weer.

IIG als je met die lift naar boven komt ga dan eerst een stuk achteruit, dus niet meteen vanaf de lift gaan starten. En als je wilt landen moet heb je 2 van de hobbels op het dek daar moet je precies met je wielen op komen anders doet ie het nie.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
was dat niet gewoon de enter of spatiebalk indrukken?

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 01:49 schreef Noork het volgende:
was dat niet gewoon de enter of spatiebalk indrukken?
Volgens mij wel vlak voordat je de lucht in ging.

• oVRoM
  • Niet online
Nope wil niet :'(
Als ik op Enter ram dan gooit ie m'n bommen weg, en verder reageert ie nergens op... Heb ongeveer alle toetsen wel gehad nu, maar kom dus niet veel verder :(

Verwijderd

Ik zoek morgen wel ff die diskette met Wings op :) Ligt nog ergens onder het stof. En dan kijk ik wel verder.

/me gaat nu slapen

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Ongelooflijk hoe vaak die vraag langskomt....het is een vliegtuig mensen! Dat gaat niet vanzelf de lucht als je maar pijltje links blijft drukken. Je moet optrekken (pijltje omlaag op het toetsenbord) op het moment dat je aan het eind van het vliegdekschip zit. Landen is ietsje lastiger maar een paar keer proberen en dan moet het ook lukken.

Succes...

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• oVRoM
  • Niet online
CapTVK: Wil ook niet... Ik heb gister de Mac versie gedownload en gespeeld, en daar lukt het wel...
Verder kwam ik op een of andere site het volgende tegen:
... I cannot quite remember how the missions evolve and how hard the game was and that brings me to the problem here. The game as it is seems to be unplayable - maybe only on newer computers. If you can figure out how it will work... please tell me.
Dus ik ben niet de enige met het probleem :)

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Op dinsdag 30 april 2002 13:11 schreef oVRoM het volgende:
CapTVK: Wil ook niet... Ik heb gister de Mac versie gedownload en gespeeld, en daar lukt het wel...
Verder kwam ik op een of andere site het volgende tegen:
[..]

Dus ik ben niet de enige met het probleem :)
hmmm, op m'n oude 286 had ik die problemen nooit...

Blijkbaar werkt het wel goed met emulators. Probeer eens de Amiga versie van WoF op UAE.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• Reptile209
  • Laatst online: 12:54

Reptile209

- gers -

Geinig: daar zat ik laatst ook mee. Naar links en dan op omlaag is goed, dat weet ik zeker (dat was m'n automatische reflex na een paar jaar niet spelen). Maar ook ik krijg 'm op mijn nieuwe PC niet meer aan de praat.

Zo scherp als een voetbal!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

???? ik heb het laatst nog gedaan :). Gewoon bommen, torpedos of rockets kiezen met enter. Dan gaat die lift omhoog. Dan gewoon naar links drukken en dan aan het einde van het schip omhoog erbij en voila je bent de lucht in.

Verwijderd

/me speelt het op zijn P133 server :) ipv zijn Tbird 1,6 :)

Verwijderd

Het probleem is vaker aan de orde geweest ;)

[topic=28299/1/25]
[topic=357619/2/25]
[topic=431377/2/25]

En nog wel meer... Ook ik kan nog steeds niet opstijgen ;(, alhoewel ik nieuwe reacties zie, ff uitproberen :)

Verwijderd

Was er niet een of andere toetsencombinatie om toch op te kunnen stijgen op snelle pc's? Ik weet nog wel dat opstijgen op mijn oude Vendex Headstart B-) ik gewoon op kon stijgen, maar op mijn "nieuwe" 486 33sx (w00t) dit niet meer kon. Toen legde een vriend van me uit dat je iets van 2 toetsen teglijk in moest drukken (iets met shift of control ofzo).
(oplossing: alle toetsen aflopen.... :))

• Bosmonster
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Moest dat niet met A en Z ?

Verwijderd

Laat maar, wat ik bedoelde was de "slow mode" dat was ctrl+e, ik maar het werkt blijkbaar niet o te snelle pc's.
(Oh ja en voor de gene die zich het nog afvroeg, saven die je met ctrl+g)
(Tering ik wil dat spel ook wel weer 'es spelen, dat beginschermpje brings back memories...*D)

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Dit probleem heb je als je computer sneller is dan een 386 33 mhtz...

Ik wacht op een Remake van WOF..
:)

Verwijderd

Ik heb het net op mijn Tbird 1,6 geprobeerd, maar ik kom niet verder dan het scherm van "Broderbund". Komt dat ook dat de snelheid van mijn pc?

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:43
** Kickje **

Ik heb net het spel op diskette gekregen voor bij mijn Amiga zelf, maar krijg
dus dat verdraaide vliegtuig ook de lucht niet in.

Pijltje naar Links = vaart maken

en dan bij de rand, ik speel met een Joystick (zo'n arcade typ), en dan ??

- Heb al geprobeerd : 7, 9, spatiebalk...

En het stomme is, k heb dit spel ooit gehad op de Amiga, maar weet de opstijg
methode niet meer...
Iemand die een Amiga heeft en dit spel die nog wel weet hoe het moet, als je met
een joystick speelt ?

Mijn YouTube Channel

• Noork
  • Niet online
was het niet pijltje naarbeneden ingedrukt houden? of was het nou de enter of spatiebalk. gewoon wat proberen man

Verwijderd

Een oud topic, maar een geldige kick. Ik zet deze in Spielerij - Problemen & Vragen, waar hij meer op zijn plaats is :)

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:43
Blijkt dat de Joystick zelf niet helemaal werkt :9 , omhoog werkt niet 8)7
Maar voor anderen die deze oplossing zoeken, je gebruikt geen toetsen,
gewoon je Joystick naar linksboven (ps. dit is de Amiga versie, weet niet hoe
het zit met de WinUAE emu :) )

Mijn YouTube Channel

Pagina: 1