Toon posts:

Tijdens surfen site moet url hetzelfde blijven.

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een scriptje dat ervoor zorgt dat als ik bijvoorbeeld naar www.site.nl ga, en dan op een link binnen die site klik er niet www.site.nl/producten.html komt te staan, maar gewoon www.site.nl?

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 15:53

Rexomnium

Vincam aut moriar

Scriptje? Gewoon een frameset maken. 1 frame van 1 pixel en klaar...

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

dat kun je denk ik makkelijker met frames realiseren dan met een -serverside- scriptje, wat dan allemaal session variabelen zou moeten gebruiken om de huidige pagina e.d. in op te slaan.

[edit] te laat :/

Verwijderd

is bovendien een script-request. mag hier niet, je moet eerst zelf wat werk verrichten. check de FAQ.

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk, lees de FAQ net pas. Maar er moet toch een scriptje voor bestaan, ik dacht dat ik zoiets al eens was tegengekomen.

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 01:07 schreef Kazzemazzdoun het volgende:
Je hebt gelijk, lees de FAQ net pas. Maar er moet toch een scriptje voor bestaan, ik dacht dat ik zoiets al eens was tegengekomen.
het kan heel goed, dat je het wel eens hebt gezien, omdat zoveel sites nog frames gebruiken ;)

Verwijderd

zorg gewoon voor een domeinregistratie waarbij alles geforward wordt, want dan blijft de url ook gewoon in beeld ;)

Verwijderd

Topicstarter
Die site gebruikt inderdaad nog frames. Domeinregistratie is niet echt een optie.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

nulframe gebruiken zoals hierboven al gezegd wordt.
[topic=471596/1/100]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.