Toon posts:

Monitor prijs/kwaliteit

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe monitor kope, ik heb een gf2 met 32 MB. Nou kan ik wel wat kopen maar ik blijf liever een beetje zuinig. Nou zou ik graag wat meningen horen over prijs kwaliteit verhoudingen. Ik zat zelf te denken aan 17 " om deprijs wat te drukken, dus ik zoek het liefst in deze maat (CRT)

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Rival24

I'll Be Back

Ga naar een winkel toe en bekijk ze zelf... dat is eigenlijk de enige manier om een GOEDE keuze te maken... want wat wij 'mooi' vinden hoef jij NIET mooi te vinden...

Verwijderd

een hele mooi monitor
die goed is van prijs

alleen hij is een lichte bol beeld buis
persoonlijk vind ik dat fijner dan een platte beeldbuis

lg studioworks 995e

1600\1200 75hz
kosten zullen nu wel 200euro zijn ongeveer

Verwijderd

ik heb 4 verschillende 17" monitoren gehad (via pa) en de ADI Microscan F720 geeft een zó ongelooflijk helder en mooi beeld.. beter dan een philips, Llyama of NEC die ik ook heb gehad

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

als ik jouw was zou ik gewoon ff bij MEdiamArkt binnen lopen en je verhaal aan hun uitleggen. Ze kunnen je makkelijk helpen en 17` monitotren zijn daar wel errug goedkoop. Alleen de wat grotere zijn behoorlijk duur.

Zo wou een verkoper bij een LG 915FT+ verkopen voor 570 euro , kreeg beetje korting dus hij zat op 540- das nog 45 euro duurder dan wat hij bij een pc winkel kost.

Ik heb toen zelf een HAnsol 920D besteld bij www.exile.nl , is een errug goede monitor en ook lekker goedkoop.

Ik heb nu een Hansol 710P en bevalt ook errug goed , maar groter is beter :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Hansol is idd erg goedkoop, en geeft 3 jaar on-site garantie. Wel heb ik een keer bij Hansol 3 maanden op mijn omruiler moeten wachten omdat ze het model niet in voorraad hadden, dus echt vlot is die on site service niet.

Wil je toch goedkoop en 3 jaar on-site garantie, denk dan eens in de richting van een Daewoo of een Belinea, zijn niet duur en de service is over het algemeen goed.

Wil je wel een klein beetje meer uitgeven, dan zou ik kiezen voor een philips monitor, heeft een super strak beeld, en de service is heel erg goed en snel.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op dinsdag 30 april 2002 09:55 schreef Heko het volgende:
Hansol is idd erg goedkoop, en geeft 3 jaar on-site garantie. Wel heb ik een keer bij Hansol 3 maanden op mijn omruiler moeten wachten omdat ze het model niet in voorraad hadden, dus echt vlot is die on site service niet.

Wil je toch goedkoop en 3 jaar on-site garantie, denk dan eens in de richting van een Daewoo of een Belinea, zijn niet duur en de service is over het algemeen goed.

Wil je wel een klein beetje meer uitgeven, dan zou ik kiezen voor een philips monitor, heeft een super strak beeld, en de service is heel erg goed en snel.
Je meot hem dus wel kopen bij een goede zaak, ik koop al vrij lang al mijn zooi bij www.exile.nl , stel dat in jouwn geval het lang duurt voor je monitor dan regelt Exile echt wel wat. gewoon vette service :) sorry voor spam BTW ;)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

tja..of je gaat ( binnenkort ) naar de ALDI, 17 inch voor €185,- 19 inch voor €235,- ( die laatste staat btw voor m'n neus hier :) )

Verwijderd

Kijk zelf even rond aub, iets gerichter vragen stellen na zelf moeite gedaan te hebben is hier wel gewenst. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.