[QFG5]Speel het ook!!

Pagina: 1
Acties:

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Sorry..maar moet et ff kwijt.
Sierra : Quest for glory 5 Dragon's Fire is het meest waanzinnigste spel!!! (niet de nieuwste meer, maar toch)

Grafisch niet echt mooi, maar het is beter dan een goed boek (zoals LOTR)

waarom? Omdat je er totaal in meeleeft, je kan zelf trouwen. En serieus.. dat is het mooiste van het spel..
echt fantastische muziek erbij!!

Je moet het ook eens gaan spelen. Dit is echt het eerste spel gewoon waar ik me zo heb laten door meesleuren !! echt :9~ O+

Hoop dat ik wat mensen kan overhalen

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-01 21:48
Ik kom het spel wel een keer van je lenen.. :)

Lijkt me best wel cool om te doen dan :P

Verwijderd

Als je de vorige 4 delen hebt gespeeld is het zeker een fantastisch vervolg. Helaas was deel 5 echt de laatste... Ik heb ze hier alle 5 gelukkig :)

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Maar het is alleen voor echte QFG fans.
Het is het leukste om gewoon nog eens een character te beginnen in deel 1 en helemaal tot deel 5 door te spelen.

Misschien ga ik em binnenkort nog eens spelen, maar eerst Heroes4 uit, Simon3D uit en Grim Fandango nog een keertje..

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

gheghe nu pas ^_^

wist niet eens dat ie nog te koop is :)

ooit begonnen in 1 als een fighter, in 2 overgestapt naar Paladin
heb QFG5 nu uitgespeeld als fighter, en mage
als thief ben ik nooit verder gegaan :)

echt geweldig, alleen jammer dat Sierra de plannen voor een mulit player mode nooit hebben doorgezet

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Op dinsdag 30 april 2002 11:06 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
gheghe nu pas ^_^

wist niet eens dat ie nog te koop is :)

ooit begonnen in 1 als een fighter, in 2 overgestapt naar Paladin
heb QFG5 nu uitgespeeld als fighter, en mage
als thief ben ik nooit verder gegaan :)

echt geweldig, alleen jammer dat Sierra de plannen voor een mulit player mode nooit hebben doorgezet
late reactie..naja boeieh :)
ehmz.. Jah.. Sierra moet verder gaan met die serie, het zou mij ook tof lijken om een verfilming van dit spel te laten zien.. De verhaal lijn is zo ontzettend goed. Het is ook inderdaad leuker om vanaf versie 1 te spelen, want je komt heel veel bekende dingen tegen eruit gewoon.

verder weet ik ook neit of ie nog te koop is, ze hadden destijds een aanbieding met de officiele muziek van de qfg5 erbij .. die zou ik wel graag willen bestellen :9~ tis niet..moderne muziek... maar erg mooi gewoon.. (goeie herrinneringen denk ik)

we meoten actie starten of met meerdere mensen een vervolg gaan maken erop :) (misschien tesame met sierra, dat et een groot GOT/Sierra project wordt! )

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Pagina: 1