Toon posts:

Wiresless Lan card probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al een tijdje op verschillende systemen een wireless lan card aan de praat te krijgen, het is een pcmcia card van "no wires needed" + adapter pci-pcmcia van Elan (P111). Via websites verschillende oplossingen geprobeerd (regedits, drivers e.d.) Niets werkt, de Elan kaart werkt voorbeeldig :) ,maar die ***pcmcia kaart wil niet. Hij loopt vast na het opnieuw opstarten. Iemand nog suggesties?

Verwijderd

Topicstarter
*schopje* :)

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
heb hier de NWN pcmcia kaart lopen onder XP in mn laptop met de standaard drivers van http://www.nwn.com/csb/nwnproducts.html . Heb wel de 1148 serie trouwens

Verwijderd

Hoe weet je dat de Elan kaart 't goed doet als je 'm niet aan de gang krijgt met 't PCMCIA kaartje? :)

Anyway... het kan zijn natuurlijk dat je PCMCIA kaart last heeft van gaarheid... Doet die het wel in een laptop?

De combinatie van PCI kaart met daarin weer een PCMCIA kaart werkt trouwens sowieso niet altijd even goed. Er zijn ook 'gewone' PCI WLAN kaarten te krijgen, dat werkt eigenlijk altijd goed (zeker in combinatie met een externe antenne, als daar de mogelijkheid voor bestaat). Zie ook eens www.actiontec.com; zij hebben die dingen in hun assortiment zitten.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:32

LopeZ

Too much is never enough

Moved van [forum=6] naar [forum=19] , wireless lan is tenslotte toch een netwerk gebeuren

• Whizzer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 21:58

Whizzer

Flappie!

Ik heb in dit draadje geadviseerd om eens bij Microsoft te kijken naar Q279491... Ik zeg niet dat het ook voor jouw kaart van toepassing is, maar wie weet...

Overigens kun je 'm hier downloaden....

Kijk even...

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...

Pagina: 1