PowerDVD + krakend geluid

Pagina: 1
Acties:

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb af en toe een heel irritant tikkend gekraak als ik een dvd aan ut kijken ben.
Er gebeurt voorderest niks spannends oid. gewoon spontaan ineens een tikkend gekraak wat na 5sec weer weg is .. dan is het er een half uur niet en daarna weer ineens 5sec een tikkend gekraak .. en zo is het niet te voorspellen .. dit geldt overigens voor bijna alle dvd's ..
Athlon XP 1800+ / Asus a7v266-ex / sb audigy player / inspire 5.1 5300 / aopen 16x48 en voorderest draaien er geen achtergrond progs oid.
Ik heb trouwens een digitale audio kabel lopen van dvd speler naar geluidskaart... omdat die digitale kabel standaard bij die audigy player zat... heeft het daar iets mee te maken ? moet ik die vervangen voor een analoge of wat is het verschil tussen beiden ?

• Enforcer
  • Niet online
*kick*

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:12

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Op maandag 29 april 2002 23:24 schreef Enforcer het volgende:
Ik heb af en toe een heel irritant tikkend gekraak als ik een dvd aan ut kijken ben.
Er gebeurt voorderest niks spannends oid. gewoon spontaan ineens een tikkend gekraak wat na 5sec weer weg is .. dan is het er een half uur niet en daarna weer ineens 5sec een tikkend gekraak .. en zo is het niet te voorspellen .. dit geldt overigens voor bijna alle dvd's ..
Athlon XP 1800+ / Asus a7v266-ex / sb audigy player / inspire 5.1 5300 / aopen 16x48 en voorderest draaien er geen achtergrond progs oid.
Ik heb trouwens een digitale audio kabel lopen van dvd speler naar geluidskaart... omdat die digitale kabel standaard bij die audigy player zat... heeft het daar iets mee te maken ? moet ik die vervangen voor een analoge of wat is het verschil tussen beiden ?
Het verschil tussen beiden weet ik zo niet, ik draai zelf via de analoge ingang. Heb je al eens geprobeerd om PowerDVD opnieuw te installeren? Ik had eens het geintje dat het programma beroerd dvd's ging afspelen. Opnieuw installeren betekende voor mij de oplossing.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Enforcer
  • Niet online
Dat heb ik ook al geprobeerd.. maar helaas met hetzelfde effect...
Tevens heb ik AsusDVD (zat bij mobo cd) ook al eens geinstalleerd en die gaf ook hetzelfde probleem..
Echt heel vaag..

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:12

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Dan weet ik het helaas ook niet meer... ;(

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Gebruik lekker WinDVD 3.0 en weg is het gekraak.. Had ik ook met PowerDVD.. Volgens mij is dit een algemene probleem icm de Audigy.. cracky nodig? zet het in je post en ik mail het je..
Pagina: 1