• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Heeft iemand deze mobiel al? En bevalt het je, ik ben van plan om er een te kopen maar wil iever wat meer info van de gebruikers ervan.

Hoelang is de standby tijd op siet staat meer als 150 uur maar das lab result, ik wil gewone tijd weten :)
En zijn de toetsen wel makkelijk te bedienen.

(utfs heb ik al gebruikt staat wel wat info over maar geen gebruikers info >:) )

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 21:44
Heb hem nu twee week en ben er verliefd op. Vind hem fijner als de T68. De toesten zijn heel goed te bedienen als je maar weet hoe. Standby tijd heeft ongeveer 110 uur gok ik, heb hem nog maar twee keer opgeladen. Gebruik trouwens Vodafone. Als je hem s'nachts uit hebt staan doen ik er drie dagen mee, met redelijk wat bellen. Vooral bij het uitgaan is het ideaal omdat je hem nooit voelt in je zak(wel als je gebeld word voor de slimmerikken onder ons), dus da's wel fijn.

Ik vind het puik apparaatje :9~ , maar als je meer wilt weten, weet je me te vinden.

no comment

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
En ik had ergesn gelezen dat je de tunes en pics van nokia telefoons ook kon gebruiken ? Klopt dit..

Ojaa zit er een spelletje op ?

alvast bedankt :)

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:33

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op dinsdag 30 april 2002 21:38 schreef B0MBACI het volgende:
En ik had ergesn gelezen dat je de tunes en pics van nokia telefoons ook kon gebruiken ? Klopt dit..

Als je nou gewoon eens even op de Sony Ericsson pagina kijkt kom je al een stap verder... jajaaa, het Internet gaat verder dan http://gathering.tweakers.net !!

T66 productinfo
wat betreft Nokia tunes en pics kan je het denk ik vergeten, Ericsson heeft daar eigen standaarden voor...

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
d0h ik heb al die site meerder malen bekeken, maar zoals ik al bij mijn eerste post zij wilde ik gebruikers informatie en over dat tunes heb ik toch echt gehoord dat die het doen..

• Martinus
Op dinsdag 30 april 2002 21:38 schreef B0MBACI het volgende:

Klopt, ben er alleen nog niet helemaal achter hoe het moet, maar dat hoorde ik ook, misschien via deze site..
http://cellphones.about.com/library/bl_rc.htm?once=true&

oh ja spelletjes, zoals brick(muren stuk maken) een wazig kaart spel en een zwart en wit spel(heb ik nog niet uitgevonden). Je kan op de site toch ook virtueel met de telefoon spelen, kan je daar niet bij de spelletjes komen?

no comment

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 00:38 schreef B0MBACI het volgende:
d0h ik heb al die site meerder malen bekeken, maar zoals ik al bij mijn eerste post zij wilde ik gebruikers informatie en over dat tunes heb ik toch echt gehoord dat die het doen..
Ehm, waarom vraag je dan of er spelletjes opzitten?

Verwijderd

Maar is het niet zo dat toestellen zonder i-mode straks goedkoper worden als de i-mode straks een sterkere positie heeft?

• Martinus
Op woensdag 01 mei 2002 11:28 schreef wired het volgende:
Maar is het niet zo dat toestellen zonder i-mode straks goedkoper worden als de i-mode straks een sterkere positie heeft?
er zijn 7 miljoen debieltjes in Nederland en KPN wil er dit jaar 100.000 verkopen(imode), dus dat valt nog wel eens te bezien.

no comment

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hij ondersteunt wel Nokia plaatjes, tenminste de T68i wel. Je kan ze wel ontvangen, maar niet versturen |:(

Voor melodietjes weet ik het niet, dat heb ik niet geprobeerd, want met een 8210 kan je geen melodietjes verzenden.

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 10:54 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Ehm, waarom vraag je dan of er spelletjes opzitten?
ehh omdat ik daar alleen een naam zie en meer niet, op die "inet" telefoon kan je geen games spelen.
Pagina: 1