UT starten, natuurlijk eerst eens patch 428 halen. dan Player, preferences, video en dan op knop change video driver. Krijg je nieuw opstart menu, waar je verschillende opties voor 3d hebt. Krijgt ze niet allemaal te zien, daarom radiobutton show all devices aanklikken, dan staat open gl er tussen.
Verwijderd
bdw, die tweede CD hoef je niet te installeren (als je met die gedachte speelde). 2de CD is alleen nuttig bij GF en Radeon (en Savage onder Metal)
2de CD????
btw ik heb uiteraard geen eerlijke versie van UT dus heeft iemand ook nog een patch link voor me?
ALs ik dit niet mag vragen zeg het ff dan. Dan haal ik het weg.
btw ik heb uiteraard geen eerlijke versie van UT dus heeft iemand ook nog een patch link voor me?
ALs ik dit niet mag vragen zeg het ff dan. Dan haal ik het weg.
waarom wil je eigenlijk OpenGL gebruiken ?? UT is gemaakt voor Glide, en daarna geoptimaliseerd voor Direct3D ... OpenGL wordt dan ook afgeraden. (Je kan er voor kiezen door eerst Safe Mode op te starten en dan te kiezen voor "other renderers" of iets dergelijks. )
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
In OpenGL is UT niet vooruit te branden. De engine is gewoon niet goed genoeg hiervoor. Blijf maar lekker in D3D werken
Hmm bij mij draait UT dus als een speer met OpenGL!
Tis DE native API voor een TNT2 naast direct 3d van M$ wat ook weer heel sterk op GL lijkt (je zou bijna gaan denken dat direct3d gejat is :-)
Verder die nocdfix.
Ik heb een originele UT-CD en gebruik die fix ook!
Ik vindt het behoorlijk irritant als een spel om een cd gaat zeuren terwijl alle data reeds op je hdd staat
bovendien slijt daavan m'n cd speler, moet je wachten tot dat klereding eindelijk is opgespind en vergeet ik nog weleens een cd als ik naar een lanparty ga.
Tis DE native API voor een TNT2 naast direct 3d van M$ wat ook weer heel sterk op GL lijkt (je zou bijna gaan denken dat direct3d gejat is :-)
Verder die nocdfix.
Ik heb een originele UT-CD en gebruik die fix ook!
Ik vindt het behoorlijk irritant als een spel om een cd gaat zeuren terwijl alle data reeds op je hdd staat
Powered bij meergranenbrood.
Pagina: 1