iemand verstand van de win2k recovery console?

Pagina: 1
Acties:

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
Ik heb dus win98 op c: en win2k op d: staan. Ik moest win98 opnieuw installeren en ik dacht ik format c: gewoon en install win98 opnieuw en dan boot ik van w2k cd en dan repair ik de boel. Maar nee, natuurlijk niet... ik had gewoon de win98 en program dir moeten verwijderen want nou mist ie bestanden om te kunnen repairen. Maar ik kan met de recovery console nog wel inloggen in win2k... is er via die console een manier om de boel te fixen??????

• Morgoth
een andere manier om de boel aan de praat te krijgen is natuurlijk ook goed.

• Morgoth
nou?

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Mijn ervaring is: kopieer de registry vanuit DOS, setup Windows opnieuw, en importeer de registry.

Dan zoudie t weer moeten doen...

Overigens niet zeker. Je hebt toch *wel* al je data gebackupped he?

Bloed, zweet & koffie

• Morgoth
ach ja.... wat is 'al' m'n data

• Morgoth
lama ik heb het al opgelost

Verwijderd

Wat is de oplossing nu, het is altijd wel prettig om dat te weten, kunnen anderen erook wat van opsteken :)

• Morgoth
boot in win98, ga naar je win2k cd en start /i386/winnt32.exe
Hij gaat dan beginnen aan een installatie en dan moet je rebooten.... dan kan je bij het bootmenu kiezen uit of win2k installeren of win98 booten. Boot win98, en vraag aan iemand die dezelfde partitie verdeling heeft als jij (in mijn geval dus op c: win98 en op d: win2k) de boot.ini, en kopieer die onder c:\ (daar staat al een andere boot.ini) en tada :)
Pagina: 1