Toon posts:

pst file outlook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb van t werk mijn mail op de mailserver in persoonlijke mappen verplaatst. deze *.pst files heb ik op cd gezet om ze dan vanaf thuis te openen. dit lukt echter niet. ik krijg de melding:

De eigenschappen van de informatieservice moeten worden gedefinieerd voordat de
informatieservice kan worden gebruikt

iemand een idee om toch deze bestanden te kunnen openen?

thanks

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 23:00
Hoe probeer je deze te openenen ??. De juiste manier is importeren in outlook.

Verwijderd

pst formaat is een persoonlijke map van outlook (niet de express versie).
Als je onder extra in outlookmenubalk naar services >> toevoegen van een service >> persoonlijke map. Mag je gelijk aangeven waar die staat.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 22:04 schreef Dax het volgende:
pst formaat is een persoonlijke map van outlook (niet de express versie).
Als je onder extra in outlookmenubalk naar services >> toevoegen van een service >> persoonlijke map. Mag je gelijk aangeven waar die staat.
de optie service komt niet voor in menubalk extra. komt dat doordat ik outlook niet direct aan een server heb verbonden?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 22:01 schreef sniper20 het volgende:
Hoe probeer je deze te openenen ??. De juiste manier is importeren in outlook.
als ik importeer krijg ik dezelfde melding

Verwijderd

Misschien een rare, maar heb je de "read only" eraf gehaald, nadat je hem van cd naar harddisk gekopieerd hebt? Of nog erger; probeer je hem vanaf cd aan te koppelen?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:52

Korakal

Up up up!

Heb zelf ook een tijdje zitten puzzelen op dit probleem:

* als je hebt ge-exporteerd uit de 'bron'-Outlook kan je in de 'doel'-Outlook gewoon weer importeren; let wel op dat het bestand niet meer op read-only staat anders gaat het niet!
* als je gewoon het .pst bestand hebt gekopieerd uit de application data map van de 'bron'-Outlook werkt importeren in de 'doel'-Outlook niet. Je zult dan gewoon het .pst bestand van de 'doel'-Outlook moeten vervangen (als Outlook is afgesloten) door de kopie van het .pst van de 'bron'-Outlook. Outlook dan starten. De melding over de services kan verschijnen; je moet die gewoon negeren en de accounts opnieuw configureren.

Suc7!

Verwijderd

Heb zelf wel eens de .pst willen verplaatsen. Outlook Express heeft daar een optie voor. Outlook niet :(

Heb gewoon de .pst gekopieerd, en de originele ge-renamed.
Na het opstarten van Outlook kan'ie geen .pst vinden, en kan je browsen naar de juiste.

Werkt overigens alleen als je dezelfde taal gebruikt :'(
Op m'n werk heb ik NL en thuis UK, en dan werk'et niet :r

Verwijderd

inderdaad.. het geintje is zet de pst op writeable media (ook effe de props goed zetten) en het werkt.zo op naar mijn volgende pilletje...
Pagina: 1