niets zeggende topic titels meteen op slot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Het staat allemaal wel in de FAQ enzo, maar toch schijnen veel mensen er niets van aan te trekken. Ik vind het vrij irritant als mensen een topic openen met als topic titel bijvoorbeeld in SP "Counter-Strike vraagje". Want dat kan namelijk van alles zijn. Het is dan vrij irritant als het dan blijkt dat je er net niets van afweet, maar dat je dan toch hebt geklikt omdat je wel iets van CS afweet. Kunnen dit soort topics niet meteen opslot worden gezet of iig er iets van zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 15:44
Dat wordt al gedaan, maarja...
De modjes zitten hier natuurlijk ook niet 24/7 dus soms duurt dat even.
Ze kijken ook hoe lang iemand hier al zit. Als diegene hier al langer zit, dan gooien ze hem dicht, en als diegene hier nog maar pas zit, veranderen ze het topic, en verwijzen ze diegene door naar de faq...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Dat die modjes modjes hier niet 24/7 zitten dat weet wel :P. Maar ik bedoel; ik merk het eigenlijk al de hele tijd sinds dat ik bij GoT zit. Veel wordt er niet aangedaan. Dus daarom zeg ik er ff wat van. Niet dat de modjes hun werk niet goed doen. Integendeel ze doen juist uitstekend hun best om GoT het gezelligste forum te maken van de wereld :). Maar ik erger me toch best wel aan die k*t topic titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:15

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Het is altijd de eeuwige strijd om een evenwicht te vinden tussen een streng en een rechtvaardig forum.
Te veel slotjes heeft een zeer negatieve uitwerking op de sfeer.
(And believe me, als mod OH weet ik wel het een en ander van slotjes.)

Toch sluit ik zeer regelmatig topics met een nietszeggende titel.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 22:25 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Het is altijd de eeuwige strijd om een evenwicht te vinden tussen een streng en een rechtvaardig forum.
Te veel slotjes heeft een zeer negatieve uitwerking op de sfeer.
(And believe me, als mod OH weet ik wel het een en ander van slotjes.)

Toch sluit ik zeer regelmatig topics met een nietszeggende titel.
Daar moet ik je helemaal gelijk in geven. Maar toch is het vrij lastig/irrtant als het er staat, dus kan er iig iets van gezegd worden of de titel worden verandert. PS ik zeur hier niet over de modjes, maar over de users die zo'n topictitel bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel af en toe sluit ik zo'n topic met de melding dat de topicstarter een nieuwe titel naar me mag mailen en dan gooi ik zijn topic weer open, maarja, erg vriendelijk is dat ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 22:50 schreef apocrypha het volgende:

[..]

Daar moet ik je helemaal gelijk in geven. Maar toch is het vrij lastig/irrtant als het er staat, dus kan er iig iets van gezegd worden of de titel worden verandert. PS ik zeur hier niet over de modjes, maar over de users die zo'n topictitel bedenken.
Je moest eens weten hoe veel topictitels er al wel niet op een dag gewijzigd worden.

Als het echt slechte topictitels zijn, dan wijs ik de topicstarter er op. Als daarnaast de inhoud ook niet veel soeps is, dan gaat het hele topic bij mij op slot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Het is ook zo onwijs moeilijk om een duidelijke topictitel te formuleren :P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:19
Op maandag 29 april 2002 23:08 schreef Bolk het volgende:
Inderdaad ja :)

Als mensen niet eens de moeite kunnen nemen hun vraag een fatsoenlijk 'label' te geven, mag van mij het topic dicht. Dat zou, IMHO, vaker mogen gebeuren dan momenteel het geval is (met als reden 'Onduideljke topictitel' o.i.d). Uiteraard kun je bij nieuwe usertjes wat liever zijn de eerste keren ;)

Wedden dat ze het dan veel sneller afleren?

[Edit: hee, de inhoud van mijn post ineens pleitte!?]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
Mwah vind ik opzich wel meevallen. Meestal kan ik er wel mijn probleem duidelijk in kwijt. Maar zoals eerlijk gezegd; sommige mensen proberen het niet eens. Die zetten gewoon: "GeForce 4 probleem", of "mIRC" of wat dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:20

Jaymz

Keep on moving !

[persoonlijk]

Ik ben er af en toe inderdaad toe in staat (een nikszeggende titel) gewoon op slot te mikken. Het komt echter geregeld voor dat er onderhand best een interessant topic onder staat. Ik vind het dan zonde het topic dan op slot te mikken (aangezien ik zo vrij ben het topic an sich te aanschouwen eer ik beslis wat ik ermee ga doen)

Kan ik er zelf een titel van brouwen doe ik dat meestal wel, kan ik dat niet bekijk ik het topic zelf.
Gaat het nergens over, like:
Veel mensen die menen te moeten zeggen dat de titel nou niet echt je van het is, of andere niet terzake doende opmerkingen, dan gaatie (met een vriendelijk opmerking het opnieuw te proberen inclusief tips om het topic te laten 'slagen') op slot.
Hangt er echter een redelijk lopend topic achter dan maak ik me er niet zo gek druk om :)

Ps. Op die zelfde manier loop ik regelmatig SM door; op de niet-kunnende-dingen na 'oordeel' ik voor mezelf of het topic an sich redelijk loopt. Dit aangezien ik niet alle ins en outs van _elk_ forum op GoT ken. Loopt (for instance) een search topic in PMG redelijk (in mijn ogen dan), dan laat ik ut aan iemand anders over; Ik weet namelijk niet of dat specifieke topic voldoet aan de PMG-eisen. (als iemand in SM beweert dat het een Search topic is wil ik um best geloven, maar ik kan dat (nogal eens) niet op eigen ervaring staven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan doe je maar iets meer je best :)

apocrtpha: meestal zijn zulke titels ook Topics met 1 regel in de topic...
Meestal resulteert het in een rename van de titel en soms een slotje :)
Pagina: 1