Remote Viewing, dit is iets wat al tig keer herhaald is op Discovery. Weet iemand of dit werkt/of iemand die het wel eens geprobeerd heeft? Als je niet weet wat het is moet je ff bij about.com zoeken en zoeken op remote viewing. Als het echt kan is het heel speciaal vind ik. Zelf denk ik dat het onzin is.
Kun je eerst wat beter uitleggen wat het volgens jou is? Als je er al vaak iets over op Discovery hebt gezien, dan moet je er toch meer van weten dan alleen de term.
Ik weet wel wat het is en hoe het werkt, maar voor ik mijn ervaring uit de doeken doe, ben ik wel benieuwd wat jouw insteek is.
Ik weet wel wat het is en hoe het werkt, maar voor ik mijn ervaring uit de doeken doe, ben ik wel benieuwd wat jouw insteek is.
Anoniem: 24968
Tja, lekker makkelijk zeg, leg eerst eens uit wat het is, wat je er zelf van vind en waarom het tot discussies zou leiden?
Remote viewing is volgens mij een techniek om 'op afstand' iets te zien. Je ziet het dan niet echt met je ogen, de beelden komen direct binnen in je geest. En dat 'op afstand' hou ook in dat je beelden in de toekomst of het verleden kan zien.Op maandag 29 april 2002 21:36 schreef Elvhenk het volgende:
Kun je eerst wat beter uitleggen wat het volgens jou is? Als je er al vaak iets over op Discovery hebt gezien, dan moet je er toch meer van weten dan alleen de term.
Ik heb er wel eens een docu over genzien op discovery, dat de CIA serieus hiervoor mensen gebruikte om Irak in de gaten te houden.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Anoniem: 24968
Hmm, als dat het is...? Lariekoek, flauwekul en echt weer iets voor een achterbakse paranoide organisatie zoals de CIA om zich daarmee serieus mee bezig te gaan houden...
Stel je voor, zo'n Talibanstrijder die thuis vanuit zijn luie stoel met zijn ogen dicht het gehele Pentagon of Camp David kan verkennen!
Stel je voor, zo'n Talibanstrijder die thuis vanuit zijn luie stoel met zijn ogen dicht het gehele Pentagon of Camp David kan verkennen!
Nou...ik zou het niet meteen naar de grote hoop 'onzin' verbannen. Dingen als bijnadood-ervaringen zijn nog lang niet op een bevredigende manier verklaard door de wetenschap. Tenminste...ik neem aan dat dit ook onder remote viewing valt?Op maandag 29 april 2002 22:46 schreef Kaoniyu het volgende:
Hmm, als dat het is...? Lariekoek, flauwekul en echt weer iets voor een achterbakse paranoide organisatie zoals de CIA om zich daarmee serieus mee bezig te gaan houden...
I reject your reality, and substitute my own.
Volgens mij voldoet dit topic niet aan de W&L eisen. Maar ik zie dat Elvhenk het heeft goedgekeurd, en ik zal me daar aan houden.
Alleen ik vraag me wel af of je iets duidelijker zou kunnen zijn met wat je nu bedoeld en waar je heen wilt, gang-ster?
Om te beginnen: Wat is remote-viewing?
Klinkt mij als een soort tv in de oren, maar op een of andere manier heb ik de indruk dat je dat niet bedoeld
Alleen ik vraag me wel af of je iets duidelijker zou kunnen zijn met wat je nu bedoeld en waar je heen wilt, gang-ster?
Om te beginnen: Wat is remote-viewing?
Klinkt mij als een soort tv in de oren, maar op een of andere manier heb ik de indruk dat je dat niet bedoeld
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
ik denk dat remote viewing (RV) wel mogelijk is.. er zijn wel meer vreemde dingen die wij nog helemaal niet begrijpen..
bijv. heb je ooit een Dejavu gehad?? ik wel en dat is echt vaag.. ik zag iets en ik wist op dat moment dat ik het al eerder had gezien.. dat moment kon ik me ook meteen weer herineren... dus eigenlijk kijk je dan in de toekomst
das opzich niet veel verschillend van RV alleen is RV gecontroleerd.
bijv. heb je ooit een Dejavu gehad?? ik wel en dat is echt vaag.. ik zag iets en ik wist op dat moment dat ik het al eerder had gezien.. dat moment kon ik me ook meteen weer herineren... dus eigenlijk kijk je dan in de toekomst
das opzich niet veel verschillend van RV alleen is RV gecontroleerd.
Bier, Whiskey en Metal!!
Ooit wel eens nagedacht over wat een inlichtingendienst het best doet?
1. Zoveel mogelijk informatie vergaren
2. Zoveel mogelijk des-informatie verspreiden
Remote viewing valt onder punt 2, en de CIA werkt maar al te graag
mee aan een showtje voor Discovery Channel. Groot bereik, veel jonge
mensen en geintresseerden die allemaal hun hele leven lang zich af
kunnen gaan vragen of remote viewing echt is. Da's mooi want dan
zeuren ze tenminste niet over dingen waar de inlichtingendienst
liever geen informatie over verstrekt.
1. Zoveel mogelijk informatie vergaren
Remote viewing valt onder punt 2, en de CIA werkt maar al te graag
mee aan een showtje voor Discovery Channel. Groot bereik, veel jonge
mensen en geintresseerden die allemaal hun hele leven lang zich af
kunnen gaan vragen of remote viewing echt is. Da's mooi want dan
zeuren ze tenminste niet over dingen waar de inlichtingendienst
liever geen informatie over verstrekt.
Als er een ding groter is dan het heelal, dan is het de menselijke verbeelding...
Volgens mij ben jij bij hen in dienstxentric schreef:
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Anoniem: 51955
Wel dus, men kon door selectief bepaalde gedeelten van de hersenen tijdelijk van zuurstof te onthouden dezelfde effecten opwekken als werden beschreven in bijna dood ervaringen (tunnel van licht ED).Nou...ik zou het niet meteen naar de grote hoop 'onzin' verbannen. Dingen als bijnadood-ervaringen zijn nog lang niet op een bevredigende manier verklaard door de wetenschap. Tenminste...ik neem aan dat dit ook onder remote viewing valt?
Ja strikt genomen valt dit niet onder W&L, maar aangezien er de laatste tijd weinig van dit soort onderwerpen zijn, lijkt het me toch wel leuk. Een echte discussie wordt wel lastig maar meer een uitwisseling van visies en ideëen, waarbij het wetenschappelijk gehalte hopelijk laag zal zijn.
Geintje.
Ik ken remote viewing maar het lijkt me onzin dat je dat als spionage zou kunnen gebruiken. Het is wel een soort zien over afstand, maar moeilijk te sturen en veel te veel beïnvloed door emoties van zowel beide kanten. Dus ik denk dat xentric best gelijk kan hebben wat de inlichtingendienst betreft.
Ik ken remote viewing maar het lijkt me onzin dat je dat als spionage zou kunnen gebruiken. Het is wel een soort zien over afstand, maar moeilijk te sturen en veel te veel beïnvloed door emoties van zowel beide kanten. Dus ik denk dat xentric best gelijk kan hebben wat de inlichtingendienst betreft.
Sorry, het is mij van hogerhand verboden hier verder op in te gaan.Op dinsdag 30 april 2002 10:18 schreef Fused het volgende:
Volgens mij ben jij bij hen in dienst
Als er een ding groter is dan het heelal, dan is het de menselijke verbeelding...
Als ik 's morgens vroeg wakker wordt, dan kijk ik soms per ongeluk m'n kamer rond, zonder m'n ogen open te doen.
Verbazingwekkend hoe weinig verschil je 'ziet' als je je ogen daadwerkelijk opendoet.
The mind is zeker weten een groot fantast. (Ook leuk als je 's morgens met maar 1 oog open je kamer rondkijkt. Van sommige dingen kan je gewoon niet zien wat 't is, en verzinnen je hersens maar wat (een MONSTER
), maar als je je tweede oog ook gebruikt zie je direct wat 't wel is.)
Verbazingwekkend hoe weinig verschil je 'ziet' als je je ogen daadwerkelijk opendoet.
The mind is zeker weten een groot fantast. (Ook leuk als je 's morgens met maar 1 oog open je kamer rondkijkt. Van sommige dingen kan je gewoon niet zien wat 't is, en verzinnen je hersens maar wat (een MONSTER
Siditamentis astuentis pactum.
De term is wel redelijk uitgelegd lijkt me. Het rare is dat er een rond het fenomeen remote viewing ook een hele industrie is ontstaan. Je kunt naar cursussen gaan enzo en die bedrijven bestaan al heel lang, of zouden die ook van de CIA zijn
1. Waarom zou de CIA in hemelsnaam meehelpen aan een docu op Discovery ?
2. Waarom besteedt de CIA dan zoveel geld aan dingen uit hun black budget, waar dit ook onder valt ?
3. Hoe verklaar je dan dat er echt misdaden zijn opgelost door mensen die compleet ergens anders wonen en precies weten waar iemand begraven ligt. Is dan niet mischien precies remote viewing, maar het lijkt erop.
* Doekoeman gelooft er dus wel in, heeft er ook al genoeg over gelezen, maar kan het zelf nog helaas niet.
2. Waarom besteedt de CIA dan zoveel geld aan dingen uit hun black budget, waar dit ook onder valt ?
3. Hoe verklaar je dan dat er echt misdaden zijn opgelost door mensen die compleet ergens anders wonen en precies weten waar iemand begraven ligt. Is dan niet mischien precies remote viewing, maar het lijkt erop.
* Doekoeman gelooft er dus wel in, heeft er ook al genoeg over gelezen, maar kan het zelf nog helaas niet.
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Anoniem: 51864
Je hersenen produceren dat beeld van je kamer omdat je je kamer al zo vaak hebt gezien kunnen ze precies een beeld van je kamer schetsen zonder het echt te hoeven zien...Op dinsdag 30 april 2002 18:44 schreef Varienaja het volgende:
Als ik 's morgens vroeg wakker wordt, dan kijk ik soms per ongeluk m'n kamer rond, zonder m'n ogen open te doen.
The mind is zeker weten een groot fantast. (Ook leuk als je 's morgens met maar 1 oog open je kamer rondkijkt. Van sommige dingen kan je gewoon niet zien wat 't is, en verzinnen je hersens maar wat (een MONSTER), maar als je je tweede oog ook gebruikt zie je direct wat 't wel is.)
Verder denk ik dat doekoeman wel een punt heeft met die lui die lijken weten te vinden ookal wonen ze bijwijze van spreke aan de andere kant van de wereld...
Wat is dat dan ?? Geen remote viewing denk ik, maar wat dan wel ?? Ik heb zelf geen id....
Anoniem: 54528
Volgens mij is remote viewing een vorm van een OBE (Outer Body Experience)
But correct me if i'm wrong..
Remote viewing werkt volgens mij ook met een soort 3d stelsel. Ze zien het als een wereld vol met informatie. Maar wat ze daarmee precies bedoelen
Als het is wat ik denk dat jij bedoelt dan bestaat het echt. Alleen het werkt niet zo simpel dat je, als je dat kunt, kan kijken waar je maar wilt.Op maandag 29 april 2002 21:20 schreef gang-ster het volgende:
Remote Viewing, dit is iets wat al tig keer herhaald is op Discovery. Weet iemand of dit werkt/of iemand die het wel eens geprobeerd heeft? Als je niet weet wat het is moet je ff bij about.com zoeken en zoeken op remote viewing. Als het echt kan is het heel speciaal vind ik. Zelf denk ik dat het onzin is.
Anoniem: 50743
Op 1. Goeie publiciteit, en je brengt mensen zeg maar op een dwaalspoor. Het leger werkt bijvoorbeeld ook mee aan films zoals saving private ryan, omdat het leger er beter door lijkt.Op woensdag 01 mei 2002 03:25 schreef Doekoeman het volgende:
1. Waarom zou de CIA in hemelsnaam meehelpen aan een docu op Discovery ?
Op 2. geen flauw idee
Op 3. Inderdaad, ookal heb je dus ook mensen die umm laat ik een voorbeeld geven. Een vrouw wist alle vliegtuig routes, het weer voor de komende tijd,hoevaak er vliegtuigen en waar die neer storten (o.i.d.) en eigenlijk dus al die dingen die er van toepassing op zijn. D.m.v. die informatie "gokte" ze dat er een vliegtuig neer zou storten, en jawel hoor dit gebeurde ook nog.
Ja idd, want tijdens het remote viewing is die "kijker" ook op die plaatst zelf met zijn (geestelijke)lichaam.Op woensdag 01 mei 2002 16:43 schreef MAY_be het volgende:
Volgens mij is remote viewing een vorm van een OBE (Outer Body Experience)
ik geloof er wel in, al in 1800 gebruikten ze paranormalen om goudaders op te sporen(ik geloof dat ze dat nog steeds doen). als je die reportages op Disc.chan. ziet dan komen die erg geloofwaardig over.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
En waarom zou de CIA in hemelsnaam iets via Discovery verspreiden ?
Ze gooien toch veel liever alles in de doofpot ?
Ze gooien toch veel liever alles in de doofpot ?
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Er is vast wel iets van bovenaardse krachten.
Dan zou er toch ook wel zoiets bestaan van remote-viewing?
Het lijkt me geen onzin.
Misschien gebeurt er wel zoiets met je zelf.
Als je het een keer niet door hebt ofzo.
Dan zou er toch ook wel zoiets bestaan van remote-viewing?
Het lijkt me geen onzin.
Misschien gebeurt er wel zoiets met je zelf.
Als je het een keer niet door hebt ofzo.
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
Werk zeer zeker wel, hier staat meer info over RV:
http://www.remoteviewing.com
Het werd oa in de Golfoorpog gebruikt om scudinstallaties op te sporen, en recentelijk om Bin Laden op te sporen
http://www.remoteviewing.com
Het werd oa in de Golfoorpog gebruikt om scudinstallaties op te sporen, en recentelijk om Bin Laden op te sporen
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Up 
Hoorde laatst toevallig een interview met een Remote Viewer, Courtney Brown, hij legt ook uit hoe het volgens hem werkt, en hij heeft ook experimenten gedaan met verschillende tijdlijnen in 2013
YouTube: WHistle Blower Radio - Kerry Cassidy-with guest Courtney Brown
Hoorde laatst toevallig een interview met een Remote Viewer, Courtney Brown, hij legt ook uit hoe het volgens hem werkt, en hij heeft ook experimenten gedaan met verschillende tijdlijnen in 2013
YouTube: WHistle Blower Radio - Kerry Cassidy-with guest Courtney Brown
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Om nu een topic van 10 jaar oud te gaan kicken met een Youtube opname van een radioprogramma... En uberhaupt een topic dat niet open was gebleven met het huidige beleid?
Als je dit echt serieus bedoeld, dan mag je een nieuw topic openen, maar dan wel eentje met een uitgebreide topicstart, niet alleen een Youtube linkje. Deze gaat echter van afstand op slot
Als je dit echt serieus bedoeld, dan mag je een nieuw topic openen, maar dan wel eentje met een uitgebreide topicstart, niet alleen een Youtube linkje. Deze gaat echter van afstand op slot
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.