hoekje core afgebrokkeld

Pagina: 1
Acties:

• the-hell
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:48
Een hoekje van mijn ahtlon 1000 is afgebrokkeld. in het hoekje ongeveer een halve mm. Of nog minder. Nu weet ik niet of hij er slecht opgezet is (heb ik niet gedaan) of dat hij afgebrokkeld is toen ik de koeler erafhaalde
(thermaltake Chrome Orb) Nu heeft mijn PC ook een uitval probleem. Bij teveel zware dingen (spellen enzo) valt hij uit (rode LED's, Fan's draaien wel. Na een uur doet hij het dan zomaar weer (geen voeding of videokaart probleem) Met mijn Duron 600 Valt hij eigenlijk nooit uit. Kan dit door het afgebrokkelde hoekje komen?

alvast bedankt

Verwijderd

ja, dat kan.

Verwijderd

Ja.

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
Tja, das heel vervelend, die core is dus screwed..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Mijn athlon is echt dik afgebrokkeld (zelf gemaakt waterblokje wat eigenlijk niet paste) maar hij valt nooit uit, alleen als ik me waterblok er weer eens niet goed op heb zitten en dan 5 min burnk7 draai.

Maak je cpu en koeler een schoon en doe er dan een beetje koelpasta op.

Dat ie uitvalt komt waarschijnlijk omdat de core ongelijkmatig gekoeld is.

en koop wat meer geheugen

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Als dat stukje in de rest van de pasta zit zal de koeler niet recht op de core aansluiten.Dus schoon maken met wasbenzine(core en koeler). dan nieuw drupje pasta op de core, koeler monteren en alles overnieuw uitproberen.
Is het dan nog dat hij uitvalt, controleer dan de temp bij full load. Is deze veel tehoog, dan alles nog 1keer overnieuw proberen en controleren of het koelblok er recht en goed op zit.

Verwijderd

Bij mijn celeron zijn op alle hoeken van de core stukjes af, maar hij doet het nog perfect.
Wat zit er eigenlijk in die hoekjes? :?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 29 april 2002 22:50 schreef vinniel het volgende:
Wat zit er eigenlijk in die hoekjes? :?
Opvul-siliconen? ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• the-hell
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:48
ik heb hem erop gezet. Eerst waren alle LED's groen!!. Kwam hij bij het windows XP oplaad scherm en hij viel uit. Daarna bleef hij vaak bij 4 rode LED's hangen en af en toe ging hij naar Rood Rood Rood Groen (early chipset nog iets)
Pagina: 1