Toon posts:

eDonkey, TCP Memory onder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eens eDonkey geinstalleerd. Traag, maar er zijn wel veel films te vinden mbv http://www.sharereactor.com.
Nou zit ik met het probleem dat ik daarnaast niet kan browsen. (wat ik ook ergens anders gelezen heb, maar waarvoor geen oplossingen aangedragen werden)

Het ligt eraan dat eDonkey (kennelijk) al het beschikbare TCP/IP-geheugen opvreet. Want als je met NS browsed zegt ook keurig:

Hoe kun je in Win98 dat geheugen voor TCP vergrootten?

BVD!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:48
Ik denk dat het eerder komt doordat je volledige upload wordt gebruikt..
Standaard staat in Edonkey dat ie de volledige bandbreedte gebruikt voor zowel up als download..

De upload op 10 zetten en dan kan je meestal wel weer surfen.. Het kan ook komen door een tehoge connection aantal die je bij de options kan opgeven..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Nee, daar komt het niet door.. Heb de upload aan banden gelegd tot max 10kb. Het enige dat helpt (logisch ook) is het verlagen van het AANTAL connections dat ie open mag hebben (De SNELHEDEN die gebruikt worden voor upload blijft hetzelfde, gewoon de maximale 10kb die ik tot hem heb gegeven).

Het gaat er dus echt om om het geheugen voor TCP/IP te vergootten (Of misschien de packetsize te verkleinen?)

Verwijderd

Misschien heb je hier wat aan:

Q: How to increase the max open connections in win98.

A: This is in 99% of the cases unnecessary. Change or add the following key in the windows register (98 & 98se only):
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\VxD\MSTCP\MaxConnections