|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
Naar mijn weten kan dit systeem technisch vrij goed. Ik weet het bijna zeker. Als iemand nog meer suggesties of opmerkingen heeft voor onze samensteller post ze even.
Modjes laat deze heel even open totdat hij een fatsoenlijk antwoord heeft, bedankt van mijn kant
De meeste mensen deugen!
Ja, maar ik heb in de PW gekeken, en daar kan ik niet echt vinden welk geheugen ik moet hebben...PC2100? PC133??? PC133 DDR SDRAM (teglijk????)Op maandag 29 april 2002 21:12 schreef Dreamstar het volgende:
Moet kunnen zo, maar ik zou iig 256 MB nemen (zeker als je XP wilt draaien, dan is 512 zelfs aan te raden)
|| Specs ||
Goed lezen en zoeken manneke. Jou mobo kan DDR 266 geheugen hebben (PC2100 dus ja) of SDR 133 (PC133 idd), maar niet in combinatie met elkaar !!!Op maandag 29 april 2002 21:14 schreef gangsterjoey het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb in de PW gekeken, en daar kan ik niet echt vinden welk geheugen ik moet hebben...PC2100? PC133??? PC133 DDR SDRAM (teglijk????)
Als ik jou was zou ik voor 256 MB 266 Mhz Cas2.5 gaan
De meeste mensen deugen!
|| Specs ||
maar dat staat nergens bij: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/48Op maandag 29 april 2002 21:18 schreef marzzman het volgende:
[..]
Goed lezen en zoeken manneke. Jou mobo kan DDR 266 geheugen hebben (PC2100 dus ja) of SDR 133 (PC133 idd), maar niet in combinatie met elkaar !!!
of ben ik scheel?
|| Specs ||
256MB PC2100 DDR SDRAM (Micron / Crucial) € 87,-Op maandag 29 april 2002 21:18 schreef gangsterjoey het volgende:
kan iemand me vertellen welk geheugen van deze page: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/48
die zou ik nemen. Goed geheugen (jou kennende ga je toch niet overclocken) en prima prijske. Anders ga je voor
256MB PC2100 DDR SDRAM (Twinmos) € 79,-
Beide stabiel en goed geheugen.
Wel ff zelf leren zoeken hoor. Eigen beslissingen maken kan ook
De meeste mensen deugen!
n00b vraag: DDR SDRAM: is dat de naam ofzo, of is het een combinatie??? (know i'm a n00b)Op maandag 29 april 2002 21:20 schreef Tweakert het volgende:
256MB PC2100 DDR SDRAM € 75,-
sim-pel
|| Specs ||
Verwijderd
DDR staat voor Double Data Rate. Het is niet echt een naam ofzow, meer een standaard.Op maandag 29 april 2002 21:22 schreef gangsterjoey het volgende:
[..]
n00b vraag: DDR SDRAM: is dat de naam ofzo, of is het een combinatie??? (know i'm a n00b)
OC'en meteen ECS k7s5a???? Hallo? Wakker?Op maandag 29 april 2002 21:22 schreef marzzman het volgende:
[..]
256MB PC2100 DDR SDRAM (Micron / Crucial) € 87,-
die zou ik nemen. Goed geheugen (jou kennende ga je toch niet overclocken) en prima prijske. Anders ga je voor
256MB PC2100 DDR SDRAM (Twinmos) € 79,-
Beide stabiel en goed geheugen.
Wel ff zelf leren zoeken hoor. Eigen beslissingen maken kan ook
|| Specs ||
ik bedoelde eigenlijk waarom da SDRAM erachter stond, maar lama, weet ik al.....Op maandag 29 april 2002 21:23 schreef Tweakert het volgende:
[..]
DDR staat voor Double Data Rate. Het is niet echt een naam ofzow, meer een standaard.
|| Specs ||
Mensen leg deze persoon ff uit dat je ook met dat mobo kan overlocken ... hij is beetje n00b !!!Op maandag 29 april 2002 21:24 schreef gangsterjoey het volgende:
[..]
Een tweaker kan altijd overclocken
De meeste mensen deugen!
HAHA!!!Op maandag 29 april 2002 21:27 schreef marzzman het volgende:
[..]
Mensen leg deze persoon ff uit dat je ook met dat mobo kan overlocken ... hij is beetje n00b !!!
Een tweaker kan altijd overclocken![]()
Wie denkt dat hij de Duron 1 GhZ op 1.2 kan laten draaien (met dit mobo)...
tell me.... (ook HOE)
|| Specs ||
JA dag ... met goede cooling en tweaking kan dat dus ECHT wel, dat zal menig tweaker mij ook zeggen en jou vertellen.Op maandag 29 april 2002 21:29 schreef gangsterjoey het volgende:
[..]
*knip*
Nu weet je volgens mij wel weer genoeg en is dit topic overbodig geworden.
De meeste mensen deugen!
kan het bord toch wel aan ?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()