Ik heb thuis een netwerk aangelegt met 3 computers, HUb herkent ze maar de computers elkaar niet. Alles staat goed ingesteld. Op 1 comp. staat XP en op de andere 2 '98, ligt het hieraan?
Post eerst eens wat meer info. tcp/ip instellingen etc. zelfde werkgroep? kunnen ze elkaar wel pingen?
Volgens mij maakt dat niks uit....hier iig niet. Xp en 98 werkt als een treinOp maandag 29 april 2002 20:26 schreef StricklyRickly het volgende:
Zou heel goed kunnen. Op die XP machine, zijn die schijven daar ntfs geconverteerd?
Ja ik heb alles goed ingesteld met TCP/IP enz.Op maandag 29 april 2002 20:25 schreef polleke het volgende:
Post eerst eens wat meer info. tcp/ip instellingen etc. zelfde werkgroep? kunnen ze elkaar wel pingen?
Goed...ze kunnen elkaar dus pingen. Wat lukt er dan niet? Heb je een share aangemaakt? Heb je de 98 user op de xp machine aangemaakt?Op maandag 29 april 2002 20:33 schreef Iceflisk het volgende:
[..]
Ja ik heb alles goed ingesteld met TCP/IP enz.
Yep gedaanOp maandag 29 april 2002 20:42 schreef polleke het volgende:
[..]
Goed...ze kunnen elkaar dus pingen. Wat lukt er dan niet? Heb je een share aangemaakt? Heb je de 98 user op de xp machine aangemaakt?
iceflisk hiervoor zag ik ook al een topic kon gebruiken.Op maandag 29 april 2002 20:52 schreef Iceflisk het volgende:
[..]
Yep gedaan
Lees de FAQS en gebruik de search dan had je deze topics ook niet hoeven te openen.
>>> MOVE>>> http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/19
ennuh lees deze eens
[topic=152460/1/50]
En het maakt geen BAL uit of Xp NTFS heeft, tis netwerk....
pff wordt de laatste tijd wel erg hoor
maar oke, wij tweakers helpen elkaar graag, en begroeten elkaar ook standaard
ennuh lees deze eens
[topic=152460/1/50]
En het maakt geen BAL uit of Xp NTFS heeft, tis netwerk....
pff wordt de laatste tijd wel erg hoor
1. hoort niet hier thuis
2. kijk in de FAQ van het forum waar het wel thuisdhoort.
2. kijk in de FAQ van het forum waar het wel thuisdhoort.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()