Upgraden internetsnelheid

Pagina: 1
Acties:

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 08:16
Ik heb Chello internet maar het schiet echt niet op. kan iemand me helpen aan een proggie die mijn snelheid wat sneller maakt.

Alvast Thanx

Verwijderd

Die heb ik ook nodig!
ik zat eerst bij tebenet en dat ging lekker snel (100kbs down) maar tebenet is nu overgenomen door chello en nu gaat het echt zwaar kut! in de weekenden doet het internet het bijna niet en doordeweek gaat het hoogstens met 10 kbs downstream. op coax.nl staat dan ook wel dat chello het langzaamst is in wehl en daar woon ik 6 en een halve pas vanaf... :(

Verwijderd

En dan ben ik toch bang dat pech hebt...
Chello is best wel kut. Breedband houdt in dat je sowieso je verbinding al deelt met je omgeving. En UPC stelt gewoon een maximum per gebruiker. Vroeger had je wel een programmaatje wat FuckUPC heette en dat omzeilde de gateway-instellingen. Maar dat heeft UPC verkracht... Uploaden met meer dan 16k is ook verdomd moeilijk. Als je echt marginale verbetering wilt, kijk dan eens opSpeedGuide

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 08:16
ik heb even gekeken het is www.speedguide.net
toch bedankt

Verwijderd

Aaaahh, ok thanx, survival rulez :+

Verwijderd

En dan ben ik toch bang dat pech hebt...
Chello is best wel kut. Breedband houdt in dat je sowieso je verbinding al deelt met je omgeving. En UPC stelt gewoon een maximum per gebruiker. Vroeger had je wel een programmaatje wat FuckUPC heette en dat omzeilde de gateway-instellingen. Maar dat heeft UPC verkracht... Uploaden met meer dan 16k is ook verdomd moeilijk. Als je echt marginale verbetering wilt, kijk dan eens opSpeedGuide
Pagina: 1