kweenie...
je moet ervan houden denk ik.. het 'lijkt' een btje een zooitje, maar dat valt wel mee aan de kabels te zien..
ben er nog nie uit
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Het is in ieder geval zeer kleurrijk.
Toch zou ik dat niet met mijn Chieftech doen, daar istie een beetje te duur voor. Maar je hebt zeker lef om dit je kast aan te doen
Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs
Ik heb het geluk van in een computerzaak als bijberoep te werken, is een kastje dat een klant nooit heeft opgehaaldOp maandag 29 april 2002 20:26 schreef Hydrax het volgende:
een punk kast
Het is in ieder geval zeer kleurrijk.
Toch zou ik dat niet met mijn Chieftech doen, daar istie een beetje te duur voor. Maar je hebt zeker lef om dit je kast aan te doen
handig hé
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Verwijderd
Sorry, ma das totaal nie schoon, hoe kunde zo ne schone kast zo verneuken, sorry, maar
[/mijn eigen en bescheiden mening-modus]
Maarja, als jij dat mooi vindt, ieder zijn smaak
Verwijderd
(en als je nou 2 cheapo kasten gebruikte, maar twee Antec's..... grrr)
Verwijderd
Damn, you really fucked it up !
[/zeikmodus]
Misschien eens met een deftige zandstraler erop zitten en een nieuw schoner kleurtje geven
sorry
Maar natuurlijk gaat het erom dat je hem zelf mooi vind
Maarja, als je van zulke dingen houdt, dan moet je het zelf weten natuurlijk
Maar mijn kast mag jij niet lenen
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik vind het een hele mooie kast!
Ik zou het zelf niet doen, maar je hebt best wel lef om dit te doen.
Die Volcano 7, is dat een gewone 7 of een 7+ en is die een beetje stil ?
moet zijn:
ONCE again in my....
this een VOLCANO 7 en produceerd een geluidsniveau van +/- 35 a 40 Dba (gemeten me mijne NOKIA 6250)Op maandag 29 april 2002 21:21 schreef freakstar het volgende:
Zo te zien zijn de meningen nogal verdeeld.
Ik vind het een hele mooie kast!
Ik zou het zelf niet doen, maar je hebt best wel lef om dit te doen.
Die Volcano 7, is dat een gewone 7 of een 7+ en is die een beetje stil ?
Verwijderd
Waarom had je ni eerst geprobeerd op een metaalplaat ipv direct op zulke kasten ?
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
flame intended?Op maandag 29 april 2002 21:46 schreef Xenon het volgende:
OMG, YOU FUCKED A PERFECTLY GOOD CASE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel gedurft...
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
dit is wel apart maar ik hou er dus niet van (als hij nou mooi gespten was oke maar dat is hij niet.
Maar ik denk wel dat je hiermee een recordtijd hebt weggezet. Nog niemand gezien die in een waarschijnlijk korte tijd 2 kasten mod
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
<hr size="2" color="red"> <font color="red">Adminbreak: Mag het ietsje minder zijn? Heb hier en daar een spatie gezet, doe niet zo kinderachtig..
Verwijderd
klopt moet je heel lang w88 de server is heel langzaamOp maandag 29 april 2002 22:20 schreef KingOfDos het volgende:
hmz, ik zie GEEN plaatjes
Verwijderd
ow, nou heeft ie ze geladenOp maandag 29 april 2002 22:23 schreef djcrossfire het volgende:
[..]
klopt moet je heel lang w88 de server is heel langzaam
Verwijderd
En wat vind je ervan?Op maandag 29 april 2002 22:25 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
ow, nou heeft ie ze geladen
Verwijderd
Op maandag 29 april 2002 22:27 schreef djcrossfire het volgende:
[..]
En wat vind je ervan?
een beetje vreemd maar wel geinig
wel jammer van de kast btw
-Te huur
Verwijderd
niet echt mijn smaak
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Verwijderd
ok sorry hoor maar deze vind ik egt belachelijk, meestal doen mensen er hard hun best op maar dit is gewoon een ontplofte pot verf.Op maandag 29 april 2002 22:16 schreef djcrossfire het volgende:
Mwhahahahhahahahahahahaahahah <hr size="2" color="red"> <font color="red">Adminbreak: Mag het ietsje minder zijn? Heb hier en daar een spatie gezet, doe niet zo kinderachtig..</font>
Verwijderd
Verwijderd
[off topic] Zie ik daar in je icon een ACTS loc?[/off topic]Op maandag 29 april 2002 22:40 schreef Metal-Kool4 het volgende:
ik dacht eerst dat het nep was... dat hij het met fotosoep had gedaan. (maar jammer genoeg is het niet zo)
Verder ziet je mod er wel cool uit, ik zou mn kast zeker niet zo spuiten, maar het is wel "anders". Leuk gedaan.
1 kast vern**ken alla, maar 2 van die kasten, OMG
Verwijderd
dit had zoveel malen beter gekunt, misschien toch maar weer eens opnieuw beginnen?
Verwijderd
...
Dat het je eerste case mod is zagen we meteen al
...totdat een of andere punk hem ontdekte en bekladdeOp maandag 29 april 2002 22:34 schreef subgrafix3d het volgende:
tja ziet er uit of ie 2 jaar buiten in de regen heeft gestaan zo iets...
dit is IMHO helemaal niks. Tjah als je legerkleueren had gedaan dan was het gewoon ronduit cool geweest.
in Amersfoort hebben ze trouwens een Grafiti Gedoogwand.
Of voor belgen: Ene spuitverf oogluikend toelaat wand
sorry maar ik vind hem echt
'Op maandag 29 april 2002 20:16 schreef Metal-Kool4 het volgende:
mijn menig is: "Zonde van de kast"
helemaal mee eens?
Ik vind het niet echt een mod, het lijkt wel of je gewoon wat heb zitten spuiten, zonder je hardware te beschermen enzo. Maar goed. je hebt iig een poging gedaan. En ik ben blij dat jij er blij mee bent. Het is niet mijn smaak
http://mrfloris.com
Me, myself & I
Verwijderd
beetje mR bean verf stijl, pot verf erbij flink wat explosieven bij aansteken, kastje dicht doen en rennen,
Niet lullig bedoeld ofzow, maaruh dit doe ik een 486 nog niet aan
if broken it is, fix it you should
sorry, nofi maar het ziet er verschrikkelijk uit.
maar als dit topic zo doorgaat wordt ie dichtgegooid IVM flames enzow
Dit is BIJNA crimineel gedrag!
Echt bloed zonde hoe je die 2 kasten gemold heb!
Naja, 1 award heb je wel binnen denk ik, slechste mod van het jaar! Niet modden was hier beter geweest
Maar je zegt het zelf al, ze zijn gemo(l)d...
(ps, heb zelf ook een antec sx1030bec, maar zou DIT er NOOOIT mee doen!)
Dit topic is gesloten.
![]()