"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"
Verwijderd
Novell Netwerkje?
Is er in dat geval ook een Novell Client te krijgen voor XP HOME, ben zo bang van niet.
op www.novell.com kun je een XP client downloaden voor NetWare,....Op maandag 29 april 2002 20:05 schreef abreemjathuis het volgende:
Waarom zou je dat willen als ik vragen mag?
Novell Netwerkje?
Is er in dat geval ook een Novell Client te krijgen voor XP HOME, ben zo bang van niet.
A wise man's life is based around fuck you
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
sorry LOL niks nada Novel
"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"
Verwijderd
dat is precies wat mij te binnen schoot, maar er zal vast een reden voor zijn, anders wordt er niet om gevraagd, toch?Op maandag 29 april 2002 20:08 schreef Ortep het volgende:
je kan toch werkelijk alles aan de praat krijgen met tcp/ip? Waarom een obsolete systeem gebruiken?
Uhmmm. Ipx wordt nog veel gebruikt voor spellen:Op maandag 29 april 2002 20:05 schreef abreemjathuis het volgende:
Waarom zou je dat willen als ik vragen mag?
Novell Netwerkje?
Atomic Bomberman
Red Alert 2
(daarvoor gebruik ik IPX althans)
De oplossing voor XP Professional (ik weet dus niet of het ook werkt in Home):
Ga naar de eigenschappen van je netwerkverbinding (Local Area Connection). Druk dan op de knop 'install', en kies dan onder protocol 'NWLink IPX/SPX/....'
Verwijderd
Sorry, IPX/SX wordt niet ondersteund op XP Home. Op XP Professional wel trouwens...Op maandag 29 april 2002 20:09 schreef promaja het volgende:
nee om tegen elkaar bijvoorbeeld red alert of zelfs fifa te spellen
sorry LOL niks nada Novel
D'r zal vast een twiek zijn om dit ook op XP Home aan de praat te krijgen, maar die ben ik nog niet tegen gekomen.
Verwijderd
De Novell Beta Client schijnt te werken on de XP Home. Hier kun je meer info vinden.
Waarschijnlijk zul je XP Home nooit volledig aan de praat krijgen op een Novell netwerk, maar als het je alleen om IPX te doen is, heb je toch een grote kans.
Meer info is te vinden op http://beta.novell.com .
[/quote]
Tankx nu is het duidelijk in ieder geval
kut home LOL