FOG - Funny Old Game

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-01 21:00
Kent iemand dit spelletje? Is nog een oud spelletje voor windows 95 ofzo.
Beschrijving: Lomp spelletje ;)
Je moet een voetbalteam managen, en het stadium enzo.. maar dan op een cartoon manier zeg maar...
Wel grappig als tijdverdrijf. Iemand kwam met dit maar kon het nergens vinden... misschien weet iemand hier waar dit spelletje te vinden is.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 29 april 2002 19:52 schreef Kukel het volgende:
misschien weet iemand hier waar dit spelletje te vinden is.
Hier? :?
Alleen wel een beetje duur. :D

🌞🍃

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-01 21:00
Op maandag 29 april 2002 19:56 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Hier? :?
Alleen wel een beetje duur. :D
Hmmz, volgens mij is dit niet het goede...
Funny Old Game is waarschijnlijk niet in de verkoop. Het is al een oud spelletje... En dan is het zeker niet voor die prijs :D

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op maandag 29 april 2002 20:02 schreef Kukel het volgende:

[..]

Hmmz, volgens mij is dit niet het goede...
Funny Old Game is waarschijnlijk niet in de verkoop. Het is al een oud spelletje... En dan is het zeker niet voor die prijs :D
Bij de Bruna kan dat best. Die verkopen nog wel oude spellen, alleen wel vaak duur.

🌞🍃

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-10-2025

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Via google heb ik hem al gevonden, maar omdat het een abandonwarez is kan ik de link niet posten.

Edit by The Will: Zeggen waarop gezocht moet worden, is indirect gewoon een linkje geven en dus ook niet gewenst.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

http://www.mobygames.com/game/sheet/gameId=4619 daar staat wat over het spel... niet zo veel maar toch wat...

Verwijderd

Kukel: dit topic gaat dicht. Het lijkt verdacht veel op vragen naar een downloadlink en die krijg je niet van ons ;)

Ik zou zeggen probeer eens een aantal winkels.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.