Atlantis II & XP?

Pagina: 1
Acties:

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:03

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Op de doos staat: Windows 95/98, 32 MB geheugen, bla bla.

Al die zaken voldoe ik aan, behalve aan het OS. Meestal werken '98 spellen ook wel in XP. 'k Heb 2k & XP dualboot en weinig ruimte/zin om een triple boot te gaan maken.

Nu is mijn vraag of iemand Atlantis II op XP aan de praat heeft gekregen? Bij cryo-interactive staat een patch voor 'various problems' maar die zip is corrupt |:(

Voor de duidelijkheid, het gaat hier niet om Beyond Atlantis II, omdat dit Atlantis III is.

Dividend for Starters

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
*kick*

Dividend for Starters

Verwijderd

mijn pa had etzelfde en is gewoon ff op de cryotech site gaan kijken.
ze hebben patces maar of ze helpen weet ik niet :?

[edit] gloeiende gloeiende weer onder Rev's account... dit was dus Jaguar645 onde rRev's account polease excuse me :P[edit]

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 17:03

ddZ

Op maandag 29 april 2002 19:43 schreef PromWarMachine het volgende:
Op de doos staat: Windows 95/98, 32 MB geheugen, bla bla.

Al die zaken voldoe ik aan, behalve aan het OS. Meestal werken '98 spellen ook wel in XP. 'k Heb 2k & XP dualboot en weinig ruimte/zin om een triple boot te gaan maken.

Nu is mijn vraag of iemand Atlantis II op XP aan de praat heeft gekregen? Bij cryo-interactive staat een patch voor 'various problems' maar die zip is corrupt |:(

Voor de duidelijkheid, het gaat hier niet om Beyond Atlantis II, omdat dit Atlantis III is.
Kun je gewoon draaien. Je kunt in XP het zo instellen dat je bv. een game kunt draaien als onder bv. Windows 98 (ben de term even kwijt |:( )

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 15:30 schreef ReV3rEnD het volgende:
mijn pa had etzelfde en is gewoon ff op de cryotech site gaan kijken.
ze hebben patces maar of ze helpen weet ik niet :?

[..]
Jah, daar had ik al gechecked, maar daar staat niet specifiek bij dat het dit probleem oplost. Natuurlijk wel geprobeerd, maar de ZIP is corrupt |:(

Toen heb ik ze een mailtje gestuurd, kreeg ik net een automailtje terug, dat ze van 1 mei tot 22 mei niet aanwezig zijn :{
Kun je gewoon draaien. Je kunt in XP het zo instellen dat je bv. een game kunt draaien als onder bv. Windows 98 (ben de term even kwijt |:( )
Dat zou geweldig zijn! Compatibiliteitsmodus ;)

Dank je, DR & Phobos :*

Alleen jammer dat 't niet werkt :'(

Misschien nog handig om te vermelden:
De foutmelding: "No CD inserted"

Het is de legale versie (uit de bieb ;)) en in 2k werkt het wel, maar daar heb ik andere problemen, vandaar dat 't in XP moet gaan werken.

Dividend for Starters

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11-2025

Phobos

je bent een soepkip

compabiliteismodus

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:09
Op woensdag 01 mei 2002 21:48 schreef Phobos het volgende:
compabiliteismodus