Verwijderd
al dat gezeik over merken maakt allemaal geen ruk uit als ie maar dvdtjes speelt
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Maar een dvd speler kost zo ie zo niet zo veel meer en het is ook wel relaxt als je je mp3 cds er op af kan spelen

De site waar ik info vond was
http://www.allied-electronics.nl
dan naar KODA en dan DVD spelers
hier stond een stomme vraagOp maandag 29 april 2002 19:49 schreef ferdivdw het volgende:
Dit is um, ik weet niet waarom ik mijn eerste post niet kan weizigen maar dat gaat niet dus hier nogmaals
[afbeelding]
De site waar ik info vond was
http://www.allied-electronics.nl
dan naar KODA en dan DVD spelers
Dus iemand die hem mischien al heeft. of gaat kopen
Verwijderd
Die doet alles: VCD/SVCD/MP3/CDRW/CDR/DVD/DTS etc...
Verwijderd
Het is echt een heel relaxt ding, alles gaat erin. Vooral de mogelijk om gelijk je mp3tjes vanaf een cd af te spelen is erg handig.
En ja, hoe slecht kan het ding zijn...
Waar kan ik info vinden over die DEAWOO DVD spelerOp maandag 29 april 2002 19:56 schreef tweakerrrr het volgende:
Bij MediaMarkt hebben ze al een DAEWOO voor 129,=
Die doet alles: VCD/SVCD/MP3/CDRW/CDR/DVD/DTS etc...
De allerbeste boxen die je ooit gehoord hebt??Op maandag 29 april 2002 19:47 schreef BaRF het volgende:
ik kan je vertellen dat Koda goed is hoor. Het is allemaal vrij goedkoop (wij verkopen het hier) maar ik zeg wel dat de allerbeste boxen die ik ooit heb gehoord de Koda MT-33 zijn, en das niet slecht
Alles wat ik van Koda heb gezien flikkerde van ellende uit elkaar.
Hou toch op manOp maandag 29 april 2002 19:47 schreef BaRF het volgende:
ik zeg wel dat de allerbeste boxen die ik ooit heb gehoord de Koda MT-33 zijn, en das niet slecht
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dat vraag ik me dus af. Deze speler lijkt wel heel erg op de Pioneer 444 maar of hij intern ook (grotendeels) hetzelfde is zou ik wel eens willen weten.
Bij Mediamarkt hebben ze geloof ik ook een 'H&B'. Die lijkt hier ook al zo sterk op.
Gewoon rösti
Heb je vast nog nooit echte luidsprekers gehoord.Op maandag 29 april 2002 19:47 schreef BaRF het volgende:
ik kan je vertellen dat Koda goed is hoor. Het is allemaal vrij goedkoop (wij verkopen het hier) maar ik zeg wel dat de allerbeste boxen die ik ooit heb gehoord de Koda MT-33 zijn, en das niet slecht
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Maar ik d8 ik ga toch ook nog ff ergens anders kijken bij een electronica zaak (De Block) of daar ook niets is in die prijs categorie. (ik koop namelijk liever iets bij de electronica zaak dan bij een ikverkoopalles zaak).
Bij De Block Daewoo DVG-5000K MP3 E 152,- (incl. BTW & verwijderingsbijdrage) die hebben we dus besteld. Maar we moesten toch nog bij de Giraffe zijn in Den Helder, stonden we daar aan de kassa was er iemand die ook zo'n Koda had gehaald en kwam hem terug brengen, het was al de 3e speler die ze hadden van de Giraffe die niet goed werkte. De uitgangen van die DVD speler zijn bagger.
Mijn advies : niet doen !!!
Ga naar een electronica zaak en koop het daar ben je goedkoper uit en met betere merken.
Mzzls S & E
Kijk dit zijn de berichten waar ik wat aan heb, ik ga hm dus niet kopen. PUNTOp dinsdag 30 april 2002 12:46 schreef S.Death het volgende:
Wij (mijn vriendin & ik) hebben ook die aanbieding gezien van die Koda DVD speler en wilde hem ook gaan kopen.
Maar ik d8 ik ga toch ook nog ff ergens anders kijken bij een electronica zaak (De Block) of daar ook niets is in die prijs categorie. (ik koop namelijk liever iets bij de electronica zaak dan bij een ikverkoopalles zaak).
Bij De Block Daewoo DVG-5000K MP3 E 152,- (incl. BTW & verwijderingsbijdrage) die hebben we dus besteld. Maar we moesten toch nog bij de Giraffe zijn in Den Helder, stonden we daar aan de kassa was er iemand die ook zo'n Koda had gehaald en kwam hem terug brengen, het was al de 3e speler die ze hadden van de Giraffe die niet goed werkte. De uitgangen van die DVD speler zijn bagger.
Mijn advies : niet doen !!!
Ga naar een electronica zaak en koop het daar ben je goedkoper uit en met betere merken.
Mzzls S & E
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Heb je hier mischien ook een typenummer van of www adres???Op dinsdag 30 april 2002 13:09 schreef chucky666 het volgende:
bij foto klein hebben ze een sony staan voor 129 euro
de site is nog in aanbouwOp dinsdag 30 april 2002 13:13 schreef ferdivdw het volgende:
[..]
Heb je hier mischien ook een typenummer van of www adres???
maar hij stond in de folder die we gisteren binnen kregen.
hij staat voorop links beneden.
Zou wel kunnen maar niet iedereen in Nederland krijgt de folder van Foto Klein. Trouwens ik heb er nog nooit van gehoord. Mischien kan je die folder ff scannenOp dinsdag 30 april 2002 13:17 schreef chucky666 het volgende:
[..]
de site is nog in aanbouw
maar hij stond in de folder die we gisteren binnen kregen.
hij staat voorop links beneden.
heb geen scannerOp dinsdag 30 april 2002 13:20 schreef ferdivdw het volgende:
[..]
Zou wel kunnen maar niet iedereen in Nederland krijgt de folder van Foto Klein. Trouwens ik heb er nog nooit van gehoord. Mischien kan je die folder ff scannen
mischien iemand die de folder ook heeft gehad
er staat in ieder geval bij:
super dvd-stunt
topmerk
de klapper van deze week.
een topklasse dvdspeler voor de prijs van een normale cdspeler.
dts en dolby digital doorgave. 2x scartaansluiting en inc. afstandsbediening.
optioneel:regio code vrij.
aktieprijs:361,-
extra korting:232,-
nu slechts 129,-
Verwijderd
-surround sux (boeien voor mij ik gebruik het toch niet
-Display knippert af en toe
maar d'r komt een goed geluidje uit voor dat geld!
kijk als je goedkoop uit wil zijn moet je niet al te hogen eisen gaan stellen he!
DVD speler>
sjah dat mensen met spullen terug komen zegt nix
ik loop wel eens de kijkshop in (kut zaak maar om te kijken heerlijk) en daar staan mensen met alle merken producten in de rij om de zooi terug te brengen...
't zegt vaak meer over de winkel (Die dan afgekeurde shit inkoopt meestal) dan over een product...
Verwijderd
Verwijderd
stopte er na 10 minuten al mee. de 2e speelt nog steeds
aleen de geluid kwaliteit is bagger. klinkt erg rommelig en
blikkerig ik breng hem maar weer terug denk ik.
veder speelt hij alles af wat ik in huis heb vcd, svcd, mpegs in dvd kwaliteit, deze kan je zo op CD branden (zonder VCD menu)
bij MP3s geeft hij de eerste 8 karakters weer via je TV scherm, op het display alleen track nummer plus lengte.
beeld kwaliteit vind ik wel goed. er zit een ESS ES4408 video chip in.
wie heeft er nogmeer een gekocht? ik wil de evaringen
van anderen wel eens horen tov de geluids kwaliteit.
als die wel goed is ligt het misschien aan mijn speler
(ruil ik hem nog een keer om)
Dat zou ik niet doen. Dat ding speelt niets, behalve regio 2 DVD en originele audio CD's.Op dinsdag 30 april 2002 14:17 schreef Adze15021979 het volgende:
Zou ik zelf zoch liever gaan voor de SONY dvd speler die je bij de postbank kunt halen voor 199,- (incl. 4 DVD's naar keuze !)
Gewoon rösti
Verder wil ik wel graag MP3 dus vallen er al heel veel spelers af, vooral de grote merken.
Ik wil niet zeggen dat deze veel beter is als al die andere merken. Zelf heb ik alles van sony en heb er nooit problemen mee gehad.
Maar als je zo'n speler bij een goede zaak koopt heb je wel een betere service en garantie, en dat vindt ik ook wel belangrijk.
searisk
Na onderzoek is het de volgende set: Koda DRA-610
Hij schijnt regio-vrij te zijn, en vanalles te kunnen afspelen, inc radio. Maar ik kan helemaal geen vergelijkingen/onderzoeken/waarderingen vinden met Google, alleen wat vage Poolse sites. En ik lees geen Pools..
En dan nu mijn vraag, is dit wat voor het geld?
Lijkt idd erg op de Pioneer DV-444, die ook erg laag is (55 mm).
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Niet dat je er wat aan hebt, maar hier in huis komt het merk niet meer binnen. Ik heb er ooit boxen van gehad, maar dat was echt brak. En nog niet eens goedkoop ook. Maar misschien is dit wel een goede DVD speler, dat weet ik niet.
Mother, will they like this song?
Die boxen zullen iig wel beter zijn dan wat er nu staat, das doffe ellende.
Deze info heb ik van een ander forum, maar het geeft te kennen.
Verwijderd
de site van koda, er qua design is het nog niet eens zo lelijk.. die receivers dan
Verwijderd
Prima apparaat goede beeld kwaliteit
binnenkort op http://www.m-en-m.com the inside of the dvd-2233.
Verwijderd
Ik ben ook aan het overwegen om deze koda dvd-2233 te kopen. De beste prijs die ik nu kan vinden is € 199 bij Crazy Hans. Dat moet toch ergens goedkoper kunnen. Wie geeft mij een tip. Ik woon in Rotterdam, maar ben tamelijk mobiel en kom ook nog wel eens in de rest van het land :-)Op woensdag 22 mei 2002 11:25 schreef polly het volgende:
Heb sinds een paar dagen een koda dvd-2233. Ik maak gebruik van de 5.1 uitgangen.
Prima apparaat goede beeld kwaliteiten het geluid is ok oke. Soms maakt de speler zelf een beetje geluid maar dat hoor je toch alleen als je je geluid bij de film uitzet. de afstand bediening is wat minder maar dan programeer ik de belangrijkste functies wel in mijn de a.b. van mijn denon versterker.
binnenkort op http://www.m-en-m.com the inside of the dvd-2233.
Verwijderd
Lelijk niet nee... maar kijk je ook eens naar de specs??Verwijderd schreef op 10 mei 2002 @ 16:22:
[url="http://www.koda-audio.com/"]http://www.koda-audio.com/[/url]
de site van koda, er qua design is het nog niet eens zo lelijk.. die receivers dan
Echt fuckin beroerd dus.. 2% THD
Een reciever met zulke specs moet ik echt niet in mijn huis
zelfs die cheap ass PA amplifiers hebben nog een lagere vervorming
Bij de Makro heb je momenteel voor 149 met BTW de Philips 723 en voor 177 met BTW de Pioneer DV350. Die laatste heb ik elders voor 199 gekocht en het is een topding voor het geldVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 21:17:
De Koda DVD 2233 is vanaf dinsdag 15-10-2002 voor 2 weken in de aanbieding bij Lukas Klamer voor Euro 99,00 ex.btw en verw.bijdr. Lukas Klamer is onderdeel van Makro dus daar misschien ook te koop.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
volgens mij is mustek qua merk bekentheid en qua qualiteit hetzelfde.Verwijderd schreef op 30 april 2002 @ 14:13:
Bij Conrad staat een mustek (140 euro voor een 2.1 en 160 voor een 5.1 oid). Volgens mij heb je dan nog enigszins een merk. Die Mustek speelt ook alles (mp3 etc.)
Heb zelf een koda versterker, is welis waar een basis versterker, maar verzeker je dat ie hard gaat, goed geluid weergeeft en dat ie al veel stofwoestijnen heeft meegemaakt.
Er zullen best meerdere merken veeeeeeeeeeele malen beter zijn, maar voor dit geld mag je dan ook niet zeuren, en valt je zeker niet tegen!
T60P Widescreen
Raar dat pioneer daar toestemming voor geeft

zoek de verschillen!
LOL, ik heb zo eens op de site van koda rond zitten kijken en ze hebben alleen maar bijelkaar geraapt spul, marantz, arcam, sony, seg alles herken je er in terug
Hij zal het vast wel doen, maar ga niet klagen alsie kuren vertoond of niet zo lekker klinkt of beeld geeft als een "echt" merk.
En mensen, roep alsjeblieft niets over kwaliteit als je zelf een heel beperkt referentiekader hebt, dat vertroebeld de boel nogal voor de mensen die behoefte hebben aan ervaringen.
Aannames zijn fataal.
schijnt dat et geneens zo slecht is.. en lekker chapo
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
hehe iddDnc1n schreef op 18 oktober 2002 @ 10:57:
hehe, idd dit is van de buitenkant een pioneer kloon.
Raar dat pioneer daar toestemming voor geeft![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
zoek de verschillen!
LOL, ik heb zo eens op de site van koda rond zitten kijken en ze hebben alleen maar bijelkaar geraapt spul, marantz, arcam, sony, seg alles herken je er in terug

Welk merk is dit van afgekeken?
Van die speakers heb je gelijk, waarschijnlijk zelfs de grootste rommel. Maar, op hifi.nl gaat een discussie over een koda eindversterker de KD-269 volgens de gebruiker zou hij vergelijkbaar zijn met z'n Quad 606Exirion schreef op 30 april 2002 @ 02:52:
[...]
Hou toch op manOf je hebt bijna niks gehoord, of je moet je oren laten uitspuiten
KODA is low-end, en de gemiddelde speaker is veel beter. Dan hebben we het niet eens over echt high-end spul. Voor iets meer geld heb je gewoon beter geluid.
Harman Kardon ?twopack schreef op 18 oktober 2002 @ 12:08:
[...]
hehe idd
[afbeelding]
Welk merk is dit van afgekeken?

deze dan?
jezus man, wat een stront merk is dat zeg, koda.
het is gewoon 1 groot bij elkaar geraapt zooitje.
elk type is van een ander merk gejat
harde taal
heb je ze wel eens gehoord ?
jij ben toch niet die gast die ook op hifi.nl met zijn koda patst?
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
maar voor een dvd speler maakt het mij niet zoveel uit of ie van koda is.
maar een versterker zou ik nooit van KODA willen hebben
ook al klinkt het nog zo goed.