Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
15 euro is te doen.
In een ander topic waar dezelfde flowmeter stond hadden ze het geloof ik over 50 euro ofzo!?????
Ik wil nu nog de diameter weten.
Verwijderd
stuur ze es een mailtje met de vraag of ze em ook hebben met rpm meter (ken je weer kopelen met pc en weet je altijd dat je flow hebt door er een alarm aan te koppelen als hij onder de 1000 rpm komt ofzo ???)
je kan mail naar: Waterkoeling@mega2.nl heb ik ook gedaan om 18.30 en net mailtje trug gehad perfect dusOp maandag 29 april 2002 19:36 schreef Gman het volgende:
Hoooow die wil ik wel erg graag hebben
15 euro is te doen.
In een ander topic waar dezelfde flowmeter stond hadden ze het geloof ik over 50 euro ofzo!?????
Ik wil nu nog de diameter weten.
Verwijderd
rpm metertje kan je dr makkelijk zelf op bouwenOp maandag 29 april 2002 19:35 schreef Koekie007 het volgende:
Ik vin het geen 15 euro waard hoor het enige wat je kan zien is of je water stroomter zit geen rpm meter op ofzo dus je kan het alleen maar zien door je window en ik denk niet dat het bevordelijk is voor de flow (niet dat het veel uit zal maken) ik vind het iig vrij nutteloos en heb er dan ook geen €15,- voor over.
niet dat ik weet.. ik heb puur op de site dit metertje gezien en toen gevraagd of ze het verkochten en voor hoeveel.. that's it..Op maandag 29 april 2002 19:42 schreef MasterOverdrive het volgende:
zit er een l/pm meter in ja of nee?
hoe dan? leg ff uit..Op maandag 29 april 2002 19:42 schreef subgrafix3d het volgende:
[..]
rpm metertje kan je dr makkelijk zelf op bouwen
Verwijderd
kan je toch gewoon doen met een licht bruggetje gewoon ledje aan de ene kant ontvanger aan de andere kant en sluit je gewoon aan op je fan connector en klaarOp maandag 29 april 2002 19:44 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
hoe dan? leg ff uit..
kan iedereen makkelijk maken
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
nee dat werkt magneetische dus schiet je niet echt veel mee op door zo'n dik plastic en water heenOp maandag 29 april 2002 19:46 schreef BaRF het volgende:
gewoon eentje van een fan slopen
Verwijderd
Verwijderd
tuurlijk kan je dat wel gewoon dr zelf op bouwenOp maandag 29 april 2002 19:50 schreef Freezy het volgende:
Zo'n metertje zou ik ook wel leuk vinden in een waterkoelinsysteem, je kunt dan wel niet de rpm afmeten maar wel dat het water stroomt en of het water hard of zacht stroomt.
Op maandag 29 april 2002 19:45 schreef subgrafix3d het volgende:
[..]
kan je toch gewoon doen met een licht bruggetje gewoon ledje aan de ene kant ontvanger aan de andere kant en sluit je gewoon aan op je fan connector en klaar
kan iedereen makkelijk maken
dit ID dus..
Verwijderd
Maar props voor de mod het ziet er echt vet uit
misschien zelf ook maar weer is iets beginnen
snel gevondenOp maandag 29 april 2002 19:53 schreef subgrafix3d het volgende:
[..]
yep inderdaad snel gevonden joh
eitje toch ?
[topic=431219/1/25]
ennuh is dat spul duur of niet?
Verwijderd
nou nee niet echt volgens my is allemaal klein grut dus als het boven de 3 euro uit komt vindt ik het veelOp maandag 29 april 2002 19:56 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
snel gevondencheck ff deze link die Gman gaf, laatste pagina:
[topic=431219/1/25]
ennuh is dat spul duur of niet?
Verwijderd
Zou eens ff goed om je heen kijken en eens ff vragen bij een bedrijf dat laboratorium spul verkoopt ofzo. Die hebben die dingen ook wel.
Verwijderd
Ik dacht aan een lichtsluis, maar weet niet hoe je de sensor aftapt.
Ik heb het geprobeerd met een afgevijlde tor, met een lichtgevoelige diode, met een lichtsensor, met een ldr, maar zag geen pulsen!
Misschien klopt het schema dus totaal niet.
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
1000 rpm....wat voor pomp heb je dan joh....denk niet dat ie zo snel draait....Op maandag 29 april 2002 19:40 schreef T-Mug het volgende:
15 euro vin ik reuse meevallen
stuur ze es een mailtje met de vraag of ze em ook hebben met rpm meter (ken je weer kopelen met pc en weet je altijd dat je flow hebt door er een alarm aan te koppelen als hij onder de 1000 rpm komt ofzo ???)
nee klopt... snellerOp maandag 29 april 2002 21:01 schreef likkie het volgende:
[..]
1000 rpm....wat voor pomp heb je dan joh....denk niet dat ie zo snel draait....
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
15 Euro veel geld?Op maandag 29 april 2002 20:23 schreef Darkice het volgende:
Lijkt me veel geld.... 15 euro.
[..]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
Vlak voor ik de zaak uitliep heb ik het mailtje van Tim ge-replied, vrolijk w88 tot woensdag dus.
Misschien is een inkoop actie leuk, maar die ga ik niet zelf organiseren. Daar heb ik het veels te druk voor.
We hebben ze trouwens niet op voorraad, maar ik kan ze wel gewoon bestellen en met een wekelijkse zending mee laten komen.
Ik denk dat de gemiddelde case modder em makkelijk voor in z'n kast kan bouwen, blauw ledje er achter en je hebt iets heel speciaals!
Sicce IdraOp maandag 29 april 2002 20:57 schreef Deacon het volgende:
mijn metertje draait met 4000 RMP duz je kunt nu wel raden welke ik heb
pompjeOp maandag 29 april 2002 21:04 schreef Illegal_Alien het volgende:
[..]
15 Euro veel geld?Dat is: 15*2.2=33 Gulden (Inclusief pompje of moet je die erbij kopen
)
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
Als je ze vindt minder, post dan ff de url.
Ik vindt ze zelf ook vrij prijzig, maar ze moeten dan ook helemaal uit Duitsland komen.
50 € = naar een wieltje kijken en de RPM van het wieltje op je scherm zien.
Ik vind het niet echt veel toevoegen .. je kan zien of je water stroomt, maar verder ook niets. En als je pomp ermee kapt dan slaat je P4 toch wel vanzelf uit.
Maar voor de echte gadgeteer is het natuurlijk
Concrete Loop Watercooling
Nou, het lijkt mij bestwel handig, aangezien ik een AMD heb en die slaan ook uit zigzelf uit als de pomp uitvalt, alleen het verschil met een P4 is dat de AMD gefrituurt is op het moment dat hij uitvaltOp maandag 29 april 2002 21:33 schreef FreeRider het volgende:
15 € = naar een wieltje kijken
50 € = naar een wieltje kijken en de RPM van het wieltje op je scherm zien.
Ik vind het niet echt veel toevoegen .. je kan zien of je water stroomt, maar verder ook niets. En als je pomp ermee kapt dan slaat je P4 toch wel vanzelf uit.
Maar voor de echte gadgeteer is het natuurlijk![]()
![]()
Verwijderd
Ik heb hem even op een spijker onder de kraan gehouden, en het draait als een tierelier.
Inbouwen in een plastic doosje met twee stukken pvcpijp als aansluiting?
011404 - STROOMSNELHEIDSMETER (san).
Lekvrij, met schoepen uit pp. Met 2 slangtulles voor slang met een inw. diameter van 6 tot 10 mm. De stroomsnelheid van gas of vloeistof is te zien door het ronddraaien van de schoepen. De snelheid van draaien hangt af van de stroomsnelheid.
Ik heb em daar vandaan. Ik kon toevallig aan een KvK-nummer komen...maar Emergo schijnt ook aan particulieren te leveren. Ik weet alleen niet of ze zo blij zijn met allemaal watertweakers die 1 zo'n dingetje komen bestellen. Een inkoopactie lijkt hier beter op z'n plaats.
I reject your reality, and substitute my own.
goed IDOp maandag 29 april 2002 22:58 schreef _sNaRs_ het volgende:
Resettim..die dingen verkopen ze voor €9.30 bij www.emergo.nl (groothandel voor lab-benodigdheden) als:
011404 - STROOMSNELHEIDSMETER (san).
Lekvrij, met schoepen uit pp. Met 2 slangtulles voor slang met een inw. diameter van 6 tot 10 mm. De stroomsnelheid van gas of vloeistof is te zien door het ronddraaien van de schoepen. De snelheid van draaien hangt af van de stroomsnelheid.
Ik heb em daar vandaan. Ik kon toevallig aan een KvK-nummer komen...maar Emergo schijnt ook aan particulieren te leveren. Ik weet alleen niet of ze zo blij zijn met allemaal watertweakers die 1 zo'n dingetje komen bestellen. Een inkoopactie lijkt hier beter op z'n plaats.
[edit]
Aantal p.doos 5 st.
Prijs in EURO 9,30 p.st.

Aantal p.doos 5 st.
Prijs in EURO 9,75 p.st.
Heeft deze wel een fannetje? Het lijkt alsof er een soort balletje inzit.Op maandag 29 april 2002 23:22 schreef ReseTTim het volgende:
010978 - STROOMSNELHEIDSMETER (san).
[afbeelding]
Aantal p.doos 5 st.
Prijs in EURO 9,75 p.st.
Mocht er een actie komen, dan wil ik graag zo'n ding plus een stuk of 20 knietjes en 40 slangklemmen.
Verwijderd
Als je er voor minder dan 250€ bestelt mag je nog steeds 15€ kleine orderkosten betalen....
Ik ga wel kijken of ik ze daar kan halen, misschien met wat andere spulletjes. Kijken of ik aan de 250€ kan komen zonder dat ik zinloos spul ga bestellen...
Ook als de actie niet de €250 zou halen zou het gunstig zijn, aangezien iedereen dan de €15,- aan kosten deelt.Op maandag 29 april 2002 23:34 schreef newking het volgende:
Dan mag je wel een groots opgezette inkoop actie houden.
Als je er voor minder dan 250€ bestelt mag je nog steeds 15€ kleine orderkosten betalen....
Ik ga wel kijken of ik ze daar kan halen, misschien met wat andere spulletjes. Kijken of ik aan de 250€ kan komen zonder dat ik zinloos spul ga bestellen...
Verwijderd
Lekvrij, met balletje uit pp. Met 2 slangtulles voor slang met een inw. diameter van 6 tot 10 mm. De stroomsnelheid van gas of vloeistof is te zien door het ronddraaien van het balletje. De snelheid van draaien hangt af van de stroomsnelheid.Op maandag 29 april 2002 23:25 schreef Devil het volgende:
[..]
Heeft deze wel een fannetje? Het lijkt alsof er een soort balletje inzit.
Mocht er een actie komen, dan wil ik graag zo'n ding plus een stuk of 20 knietjes en 40 slangklemmen.
Verwijderd
Verwijderd
Sjezus, dat ik daar nog niet aan gedacht hebOp maandag 29 april 2002 23:36 schreef Devil het volgende:
[..]
Ook als de actie niet de €250 zou halen zou het gunstig zijn, aangezien iedereen dan de €15,- aan kosten deelt.
Toch maar weer ff rustig aan met de BaCo's
D'r moet echt een inkoopactie komen
maar als de electronica er bij zou zitten........
dan heb ik wel interesse
Ik heb al de ledjes actie gedaan, volgens mij is het jouw beurtOp maandag 29 april 2002 23:44 schreef ReseTTim het volgende:
ik krijg net te horen dat je ook particulier kan bestellen dus als iemand een inkoopactie wil starten wil ik wel meedoen..
ik de iPod hoesjes in USA...Op maandag 29 april 2002 23:45 schreef Devil het volgende:
[..]
Ik heb al de ledjes actie gedaan, volgens mij is het jouw beurt
Ok, dan moeten we een ander slachtoffer zoekenOp maandag 29 april 2002 23:46 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
ik de iPod hoesjes in USA...
* Devil zou wel willen, maar ik heb absoluut geen tijd, examen enzo.
Verwijderd
Hij of zij die de inkoop actie gaat leiden moet maar mailen om hoeveel van die dingen het zou moeten gaan, misschien kan ik er wel een mooie prijs van maken.
Als ik ze niet goedkoper kan krijgen dan tijdens de inkoopactie, doe ik gewoon mee voor 20 van die dingen. 10 met radertje en 10 met balletje
Tenzij hij of zij die de inkoop actie gaat leiden dat niet wil natuurlijk.
Dat zou tof zijn!Op dinsdag 30 april 2002 00:13 schreef Gman het volgende:
Misschien doe ik 'm wel.
Ik kan wel searchen maar dat schiet niet op als je de termen niet weet.
BDW we hebben het toch over http://www.emergo.nl/ ?
Je kunt zoeken op product categorie ('groep indeling').Op dinsdag 30 april 2002 00:26 schreef Gman het volgende:
Kzit ff te kijken maar ik vind niet echt een catalogus.
Ik kan wel searchen maar dat schiet niet op als je de termen niet weet.
BDW we hebben het toch over http://www.emergo.nl/ ?
Daar vind je de categorie slangen,klemmen, verbindingsstukken en kranen. Ik denk dat dat de enige interessante categorie is voor WC benodigdheden.
Linkje: Slangen en klemmen enzow
(Je moet shift klikken op de verschillende sub categorieen, anders werkt het niet)